Hejsa - jeg er grafisk designer og har arbejdet med alle former for hjemmeside elementer, men jeg har aldrig været den store koder - faktisk siger det mig ikke ret meget, men det skal jo til for at kunne frembringe en funktion dygtig hjemmeside. Jeg kan dog alligvel kode og tilpasse en del php, js etc. Så hvis det skal til for at få rettet eller ændre i systemet, er det helt okay. Jeg søger et CMS system lavet i flash, som er mit personligt, dvs. til videresalg af hjemmesider. Med CMS løsning som mulighed - i form af WYSIWYG - med stor brugervenlighed. Dog uden at selve systemet bliver 100% tilgængeligt for den enkelte køber. Men funktionen. Derudover - søger jeg et php cms, som indeholder: brugersystem og forum (som er forbundet), og muligheden for at tilføje diverse moduler. Og alt muligt andet spændende, regnskab, shop, osv. har også interesse, med samme kriterier som flash systemet - at det er til videresalg. Skriv gerne nogle bud - på hvad i kan tilbyde, jeg har efter læst flere af indlæg på denne side og andre, set at når en bruger skriver en pris. tilbyder samtlige personer - til netop denne pris. Min økonomi er sund - og jeg vil klart vælge kvalitet frem for pris. Så jo flere jo bedre. Men gode tilbud er altid velkommen. mvh. Martin
|
Hej Martin.
Vi kan helt sikkert hjælpe dig med CMS-løsningen, vi tilbyder flere forskellige CMS-produkter og kan muligvis også hjælpe dig med et flash-system.
Du er meget velkommen til at kontakte mig til en uforpligtende snak om hvad vi kan tilbyde dig. Min mail-adresse er km@visualized.dk