Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke ses på google..?????

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg kan se man på google, kan bede om en ny vurdering, det prøver jeg lige.

Det vil jeg MEGET KRAFTIGT anbefale dig IKKE at gøre nu!!
Du skal FØRST have løst dine problemer, inden du gør det - du har kun en chance, og hvis du forspilder den, så skal du ud og starte forfra med helt nyt domæne

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:46

Jeg har jo slettet den skjulte tekst, og det returlinks der var på.....kan ikke se der skulle være andet galt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:49

Hvis du er SÅ sikker, at du tør gamble dit domænes overlevelse i Google på det så bare kør løs. Personligt ville jeg ikke turde det, uden at undersøge sagerne grundigere inden

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:50

Der kan være alt mulig andet galt, jeg er enig med deMib. Men der går nok lang tid, før de tjekker din side...

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:55

Ok, det er måske rigtigt, men hvordan skal jeg kunne undersøge det......

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:55

Ok, det er måske rigtigt, men hvordan skal jeg undedrsøge dette..??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Hvem blev der linket til?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Et godt bud kunne være EKSTREMT meget skidtkode:

Jeg har lige klippet en bid ud af din kildekode.

Du har så meget skidtkode at jeg sjældent har oplevet noget lignende.

Denne kode

<div style="text-align: center"><span style="color: #ffffff"><span style="font-size: small"><em><span style="font-family: Verdana"><strong><br />
</strong></span></em></span></span><span style="font-size: small"><span><em><span><span style="font-family: Verdana" /></span></em></span></span><span style="font-size: large"><em><span style="font-size: x-small"><span style="font-family: Verdana"><span style="font-size: medium"><strong><font size="3">Stort udvalg i fede herresmykker.</font></strong></span></span></span><span style="color: #ffffff"><span style="font-size: small"><strong><font face="Verdana" size="2"><br />
</font></strong></span></span></em><span><em><span style="font-size: small"><span style="color: #ff0000"><span style="color: #800000"><span style="font-size: large"><span><span><span><span><strong>

bliver brugt til at fortælle dette:

<strong><font size="3">Stort udvalg i fede herresmykker.</font></strong>

Jeg ville godt nok også blive sur, hvis jeg var søgemaskine og skulle bruge ressourcer på at indeksere din forside.

(har ikke kigget andre steder)

Venlig hilsen,

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen altså... Domænet marjoe.dk er registreret første gang den 19. november i år. Det vil sige, at der tidligst har været indhold på adressen den 20. november. Det er så 8 dage siden.

Du skriver, at du har bygget masser af links - men de er ikke at finde endnu via linkdomain:marjoe.dk på Yahoo.

Du har blot oplevet, at du har været med i et eller flere af Googles datacentre - og nu er det så andre datacentre, du forespørger. Og der er du bare ikke med endnu.

Den noget rodede kode får dig altså ikke smidt ud af Google. Og på så spritnyt domæne kan udgående links til "slemme sider" ikke have nået at skade dig.

Slap du bare af - bliv ved med at opbygge indgående links. Det er helt og aldeles normalt, at du kan ryge lidt ind og ud her i starten. Glem ALT om reinclusion request og alt muligt andet fancy. Svaret ligger her:

Domænenavn: marjoe.dk
DNS: marjoe.dk
Registreret: 2008-11-19
Status: Aktivt

Keine hexerei Wink

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcus Janby:

Chancen for at få et svar fra Google svarer til chancen for at vinde i lotte. Men måske har du været logget ind på Google, da du søgte efter din egen side.  Hvis man er det, er der en tydelig tendens til, at egne sider vises øverst. Selvfølgelig er der også mulighed for, at du har fået links fra sider, som Google ikke bryder sig om. En mulighed er at søge med "link: www.minside.dk" for at se, hvem der linker til dig og så vurdere, hvilk sider der er værdifulde.

Marcus - link:www.minside.dk funktionen i Google har ikke virket i årevis. Den viser kun en meget lille brøkdel af de indgående links. Brug i stedet denne 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)