Hej Jeg har lagt rigtig mange links ud på diverse sider www.marjoe.dk Dette bevirkede, at når man søgte på herresmykker, så lå vi på side et. Men for ca 2 dage siden, forsvandt vi helt fra google, ikke engang, når vi søger på vort navn marjoe, kommer vi frem. Er her nogen som ved hvad dette skyldes. Kan man skrive til google, om dette problem, og er her en som har deres email adresse?
Marjoe |
Google yder ikke den form for support, så det hjælper ikke, at forsøge at kontakte dem.
Men ja, det ser godt nok ikke for godt ud ... De fleste sider fra dit website er ude af Google og Toolbar PageRank er "gray"
Jeg kan sagtens pege på ting der kunne forbedres, men det jeg lige hurtigt ser er ikke årsagen til problemerne. Det vil kræve at man dykker lidt mere ned i tingene, for at finde den korrekte årsag - eller i hvert fald et ordenligt kvallificeret bud på det.
Det kan enten være en midlertidig fejl fra Googles side - det sker, og så retter det sig op af sig selv.
Det kan også skyldes driftsfejl fra din side, så Google ikke har kunne tilgå dit website rigtigt. Prøv evt. at tjekke din Google Webmaster Central konto - og se om der ligger nogle fejlbeskeder der.
Og endelig kan det være fordi, du har været lidt for aggressiv med en eller anden del af din optimering. Er det tilfaldet ligger der MÅSKE også en besked i Google Webmaster Central - men det er ikke sikkert. Så her må du være lidt ærlig med dig selv og vurdere det du har lavet.