Hvor er det dejligt at se den store respons der har været på vores tilbud. I sidste ende er det jo en smagssag mht. om man er til noname-computere, HP, Acer mv.
Og Computerstore må jo også finde at det er et fantastisk tilbud de har, ellers ville de ikke ligge det som deres top-computer i dag. De er stadig dyrere på prisen end det tilbud Norriq leverer til Amino-brugerne og vi har da med dagens tilbud fået gjort opmærksom på at computeren rent faktisk er væsentligt billigere end den er præsenteret på EDB Priser og det man kunne få computeren til indtil blot et par dage siden. Så vores mål med at lave en iværksættercomputer som er super skarp på prisen har vi med dagens mange indlæg fået bekræftet, og det er jeg rigtig glad for. Som nævnt i et tidligere indlæg er det netop hele ideen med Amino - at vi får belyst tingene så ingen føler sig snydt.
Rigtig godt tilbud! Umiddelbart var den billigste pris for selve computere jeg kunne finde 8844 kr. ex moms, så jeg syntes da bestemt at jeres tilbud er godt, specielt taget i betragtning af at det også indeholder office-pakken.
Jeg har godt nok selv mac, men syntes bare lige at tråden manglede lidt ros til tilbudets giver - fedt initiativ
Hvordan støtter man amino ved at handle hos dig? Og ikke mindst: hvorfor ?
VH Jørgen Olsen
Come on Jørgen - Indrøm dog at du har misforstået det fordi du ikke havde set at Nikolaj er direktør for Amino og derved har postet indlægget som repræsentant for Amino. Det er ikke en skam at misforstå ting.
Skal man støtte Amino økonomisk som iværksætter ? Umiddelbart nej, men hvis man har valget mellem at købe en maskine via Amino eller hos en vilkårlig forhandler og via Amino kan få et bedre tilbud, så er det da oplagt.
Det er faktisk et ganske ok tilbud. Microsoft Small Business er ikke et helt billigt program. Herudover skal man lige kigge på processoren og ram når man går ind og sammenligner med andre produkter/tilbud.
Skal man støtte Amino økonomisk som iværksætter ? Umiddelbart nej, men hvis man har valget mellem at købe en maskine via Amino eller hos en vilkårlig forhandler og via Amino kan få et bedre tilbud, så er det da oplagt.
Helt helt enig !
Det er da et okay tilbud, og det kunne faktisk overvejes, blot for at se amino indgå lignende aftaler i fremtiden ;)
Super initiativ Amino.
Og hvad retorikken angår, og den eksakte besparelse, ja.. Så længe vi ikke bliver snydt, som jeg synes der er sat på plads, så er man nu engang iværksætter
Hvordan støtter man amino ved at handle hos dig? Og ikke mindst: hvorfor ?
VH Jørgen Olsen
Come on Jørgen - Indrøm dog at du har misforstået det fordi du ikke havde set at Nikolaj er direktør for Amino og derved har postet indlægget som repræsentant for Amino. Det er ikke en skam at misforstå ting.
Det er faktisk et ganske ok tilbud. Microsoft Small Business er ikke et helt billigt program. Herudover skal man lige kigge på processoren og ram når man går ind og sammenligner med andre produkter/tilbud.
Hej Bent. Det har jeg allerede indrømmet - og det ligger også i spørgsmålet. Jeg spørger hvordan man støtter amino ved at handle hos ham - fordi jeg ikke aner at han er direktør på daværende tidspunkt. Derfor mener jeg det er et meget legitimt spørgsmål.
Jeg kan ikke fostå at jeg skulle have givet et indtryk af at jeg er en stædig person der ikke med lethed kan korrigere egne opfattelser. Jeg har den stik modsatte opfattelse af mig selv.
Hej Jørgen - Jeg sagde heller ikke at du var stædig og sådan opfatter jeg det heller ikke. Det virkede bare ikke som at du ville indrømme det.
Noget helt andet er at spørger man en IT-freak eller EDB mand om hvilken bærbar man skal købe siger de fleste at mærket ikke er det afgørende men alle peger på HP som solide maskiner. Nu har jeg selv kørt med LG de sidste par år men vil da bestemt ikke afvise at den næste bliver en HP