1)
Præcis forsiden er faktisk den som giver meget af konveteringsraten, så i vores tilfælde tror jeg faktisk det er godt, at der er meget information, men jeg vil selvfølgelig sørge for at der bliver ryddet lidt op og indholdet af forsiden bliver gennemgået løbende, så der kun er relevante informationer.
2) & 3)
Ja, jeg er opmærksom på de manglende tekster, men vi ar over 7000 produkter, så det tager sin tid at komme igennem dem alle - især når de skal have en rigtig god beskrivelse. Jeg bruger i snit 10-15 minutter per produkt og skriver omkring ½-1 a4 side. Så der går nok lige nogle måneder før alle produkter har en fyldestgørende beskrivelse.
Linket til producenten er rettet til den rigtige hjemmeside. Angående billeder er det også en af de ting vi arbejder på løbende, men igen med 7000 produkter, så tager det sin tid at komme omkring dem alle. Dog har vi lige fået sat eget professionelle fotostudie op, så mon ikke der snart bliver blitzet en helt masse :)
4)
Vi har faktisk en del salg over dette beløb, nærmere vil jeg ikke komme ind på det. Angående fragten så vil vi ikke stase. Kunden betaler fragten og den kan først beregnes når vi kender alle de produkter, som kunden ønsker. Fragten udregnes fra vægt og volumen også får kunden mulighed for at vælge fragt selskab og derved også fragt pris. Denne model kan desværre ikke ændres.
5)
Vi er opmærksom på søgefunktionen, den vil snart blive programmeret om, så den godt ved at cykellås, lås, lås til cykel, basta lås osv. er de samme produkter der skal vises. Dog er dette et omfattende arbejde. I må gerne lige skrive, hvis i kender en open source site search, som kan håndtere dansk, men det findes nok ikke :)
6)
Du handler med Cykel Partner, men Det er On Gear der står for pakning, forsendelse, retur varer og alt andet. Cykel Partner er blot navnet på en af vores partnere, som sælger vores produkter.
Angående hvordan vi skriver On Gear, har jeg lige snakke med alle medarbejdere og vi er blevet enige om On Gear. Det vil hurtigst muligt blive rettet så det står ens.
7)
Vi har faktisk planlagt at tage billede af lager og butik når vejret er til det. Derudover har vi snakket om at sætte et billede ind af samtlige medarbejdere, så man, som du også skriver, ved hvem man handler med.
Tusind tak for dit svar. Du har bekræftet mig i flere af de ting jeg er i gang med.