Først tovtrækkeri om, hvornår regningen skulle betales. Og så stadig ikke en 100% køreklar shop efter at regningen er betalt. Jeg har mindst 25 kunder - eller det kunne de have været - hvis ikke de, når de søgte via fx. google kom ind på den gale webadresse - dvs. den engelske version af shoppen - og det til trods for, at jeg endnu ikke har oprettet produkter på den engelske side endnu. Så hvordan danawebs system kan finde ud af at den skal linke ind til fx. noget regntøj på den engelske side, når det kun ligger på den danske - ja, det har jeg endnu ikke gennemskuet - OG DET KAN DANAWEB SÅ HELLER IKKE, sagde ham jeg snakkede med (en thomas). Ligeledes har jeg oprettet annoncer på spar 30 og linket til de billeder på min danske side - og vupti - linkene viser ind på den engelske. Der har engang været en debat herinde husker jeg omkring hvorvidt Danawebs webshops kunne arbejde i både IE og Firefox... Dette problem spurgte jeg også om, inden jeg fik dem til at lave butikken, og de sagde, at det ikke var et problem.... MEN hvad f....... består problemet så i ----- hvorfor er der problemer med at få den butik til at køre som den skal- ---- og linke til det den skal? Bruger jeg IE til min shop så er der nogle problemer Og bruger jeg så firefox, så er der bare nogle andre..... Er der så flere muligheder. Når de nu er Danmarks største udbydere af webløsninger, så burde de sku have mere styr på det - istedet for bare at kræve penge ind for noget - som ikke fungerer og koster - ikke bare de penge, de selv skal have - men også de penge, som jeg går glip af, når folk bare kommer ind på en side der ikke "eksisterer" Desværre er jeg nok ikke den sidste, der hopper på den.
|
Der skal kun en enkelt google-søgning til for at finde ud af at de er fulde af fup og fiduser !
Håber denne tråd kan hjælpe folk til og holde sig væk fra de idioter :) Jeg har selv en del kunder der har haft ørerne i maskinen hos dem.
VH Jørgen Olsen