Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danawebshop - kun for folk der har råd at miste kunder - og har stor tålmodighed

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tovtrækkeri om, hvornår regningen skulle betales. Og så stadig ikke en 100% køreklar shop efter at regningen er betalt.

Jeg har mindst 25 kunder - eller det kunne de have været - hvis ikke de, når de søgte via fx. google kom ind på den gale webadresse - dvs. den engelske version af shoppen - og det til trods for, at jeg endnu ikke har oprettet produkter på den engelske side endnu. Så hvordan danawebs system kan finde ud af at den skal linke ind til fx. noget regntøj på den engelske side, når det kun ligger på den danske - ja, det har jeg endnu ikke gennemskuet  - OG DET KAN DANAWEB SÅ HELLER IKKE, sagde ham jeg snakkede med (en thomas).

Ligeledes har jeg oprettet annoncer på spar 30 og linket til de billeder på min danske side - og vupti - linkene viser ind på den engelske.

Der har engang været en debat herinde husker jeg omkring hvorvidt Danawebs webshops kunne arbejde i både IE og Firefox...

Dette problem spurgte jeg også om, inden jeg fik dem til at lave butikken, og de sagde, at det ikke var et problem.... MEN hvad f....... består problemet så i ----- hvorfor er der problemer med at få den butik til at køre som den skal- ---- og linke til det den skal?

Bruger jeg IE til min shop så er der nogle problemer

Og bruger jeg så firefox, så er der bare nogle andre.....

Er der så flere muligheder.

Når de nu er Danmarks største udbydere af webløsninger, så burde de sku have mere styr på det - istedet for bare at kræve penge ind for noget - som ikke fungerer og koster - ikke bare de penge, de selv skal have - men også de penge, som jeg går glip af, når folk bare kommer ind på en side der ikke "eksisterer"

Desværre er jeg nok ikke den sidste, der hopper på den.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:53

Der skal kun en enkelt google-søgning til for at finde ud af at de er fulde af fup og fiduser !

Håber denne tråd kan hjælpe folk til og holde sig væk fra de idioter :) Jeg har selv en del kunder der har haft ørerne i maskinen hos dem.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 19. Jun 08
Skrevet kl. 16:02

Hej, har du evt.  et svar på, hvorfor hvis jeg fx. laver en annonce på spar30 og tager linket fra den danske side... Så kan jeg efterfølgende se, at folk kommer ind via det billede... men nu bare linket til den engelske side, hvor billedet slet ikke ligger ... og de får jo så også beskeden, at billedet er *permanently moved"..... og har du evt. en løsning... for når jeg ringer til danaweb får jeg bare svaret, at det kan han da ikke lige svare på og det har de aldrig hørt om... men ikke desto mindre kan jeg hver dag se, at mindst 10 mennesker kommer ind i min butik via min engelske side, selv om der jo ikke er nogle produkter.

Tilmeldt 19. Jun 08
Skrevet kl. 16:03

hvorfor må jeg ikke svare dig her..... har lige skrevet en hel stil og så siger den bare at det er en enslydende meddelelse

Tilmeldt 19. Jun 08
Skrevet kl. 16:05

nå dette måtte jeg så godt :-))

Kan du svare på, hvordan folk kan komme ind i min butik via link til billeder på den engelske side i min butik, når der ikke er nogle billeder?

Og har du en evt. løsning

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 09:49

Hvad så nu ?

Bruger du stadig Danaweb ? eller har du fået skiftet ?
Brug eventuelt Dandomain, deres shopsystem er super gennemtestet og kan varmt anbefales.

Her op til jul skulle ens netshop jo helst virke :)

Venlig hilsen

Kenni
www.123Design.dk

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:55

Indlæg fra DanaWeb A/S

Til interesserede, så drejer det sig om hjemmesiden www.dejligekrudtugler.dk.

Skulle der være gode råd omkring netbutikkens opsætning, så overdrager jeg gerne et par konstruktive bemærkninger til programmørerne i  vores bagland.

Forventer, at www.dejligekrudtugler.dk efter samtale med deres faste kontaktperson ved DanaWeb A/S, Kenneth Gyldholm, redegør for sagens rette sammenhæng. Det hang ikke helt sammen som beskrevet i det første indlæg, og ansvaret for defekten ligger ved tredjepart. 

Vi stiller gerne op til øretæver, hvis vi har fortjent dem. Det kan jeg med sindsro sige, at vi ikke har i denne sag!

Med venlig hilsen

Kenneth Stampe
DanaWeb A/S

Kenneth Stampe
Tilmeldt 19. Jun 08
Skrevet kl. 18:48

Det er korrekt, at jeg idag har været i telefonisk kontakt med både Kenneth Stampe og Kenneth Gyldholm, og at K G så finder ud af, at problemet med linkene ser ud til at stamme fra 3de mand.

Mit indlæg blev skrevet på baggrund af at jeg to dage forsøgte telefonisk at få løst problemerne, men fik hver gang en medarbejder, som ikke kunne hjælpe mig, og jeg må indrømme, at jeg på baggrund af tidligere problemer gik ud fra at dette problem også skyldtes danaweb. Det gjorde det så tilsyneladende ikke -  - jeg kan dog ikke sige mig fri for stadig at være irriteret over, at man i telefonen så ikke siger, at det kan man ikke finde ud af, og lader det gå videre til en som kan.....

Men er der nogen, der kan forklare, hvorfor min Mozilla bliver ved med at gå ind på www.dejligekrudtugler.dk/Uk/home.html , når jeg skriver www.dejligekrudtugler.dk?

Dette sker også selv om jeg har haft afinstalleret Mozilla og installeret det igen - og også selv om jeg sletter al historik hver gang

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:54

Hvordan kan problemet komme fra 3. mand - kan du uddybe det?

Jeg har ingen problemer med Firefox 3.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01

fit4kids:
Men er der nogen, der kan forklare, hvorfor min Mozilla bliver ved med at gå ind på www.dejligekrudtugler.dk/Uk/home.html , når jeg skriver www.dejligekrudtugler.dk?

Mit gæt ville være, at du har downloadet en international version af Firefox eller kører med engelsk som standardsprog i windows og Firefox retter ind efter dette. Når du så besøger siden kan den se at du foretrækker engelsk og sender dig så videre til det engelske site.

Prøv at følge dette link og se resultatet. Min siger "da,en-us;q=0.7,en;q=0.3" - hvilket sandsynligvis betyder, at jeg foretrækker dansk og sekundært amerikansk-engelsk.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)