Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAKE ordrer ;-(

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi er i den grad plaget af FAKE ordrer for tiden Huh?

Folk, som åbenbart finder det meget morsomt at sidde og taste ordrer ind...fordelt over hele døgnet!

Til forskel fra tidligere...er disse ordrer tastet ind med korrekte navne + adresser + tlf. numre = læs eksisterende!

Hvilket vil sige, at vi sidder og kontakter uskyldige mennesker, som absolut intet kender til, at de skulle have lavet en ordre hos os Sad

Måske skal vi lave os et nyt sæt regler her: ingen indbetaling = FAKE???

Det er så bare lige det, at det også forekommer på TRUE ordrer...og kunden efterfølgende ønsker/har brug for hjælp/info fra os...

ÆV også...er I andre webshop ejere også plaget af disse FAKE ordrer p.t. ???

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:27

Ikke pt., men da jeg kørte streetwear shoppen clubcasual.com  var vi stærkt plaget af ordre fra Nigeria og Holland. De var dog relativt nemme at identificere, da de var anormale i forhold til de ordre som vi sædvanligvis fik. Der var dog ikke så meget andet at gøre end at ignorere dem. Ved ordre som vi var i tvivl om tog vi kontakt pr. e-mail for at få bekræftet deres identifitet. Vi forlangte hermed at de betalte forud ved kontooverførsel - det forstod de fleste og hermed var vores penge og varer sikret.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 10:34

Hej Milla.

Sker FAKE-ordrerne, når kunderne vælger bankoverførsel som betalingsmetode? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 10:42

Hej Milla,

Jeg har også været ud for det et par gange på plejeprodukter.dk... her var det med bankoverførsel der var valgt som betalingsmetode.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:43

Henrik Overballe:

Ikke pt., men da jeg kørte streetwear shoppen clubcasual.com  var vi stærkt plaget af ordre fra Nigeria og Holland. De var dog relativt nemme at identificere, da de var anormale i forhold til de ordre som vi sædvanligvis fik. Der var dog ikke så meget andet at gøre end at ignorere dem. Ved ordre som vi var i tvivl om tog vi kontakt pr. e-mail for at få bekræftet deres identifitet. Vi forlangte hermed at de betalte forud ved kontooverførsel - det forstod de fleste og hermed var vores penge og varer sikret.

Det er irriterende, ikke!

Vores ordrer er helt normale...og kommer fra Danmark...

Åbenbart havde jeg selv bestilt en taske hos os selv i går...den var så ret åbenlyst FAKE Big Smile

Vi også altid kontakt til kunden, når der er tvivl...og sender ingen varer før betaling er sket...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:45

Lingu:

Hej Milla.

Sker FAKE-ordrerne, når kunderne vælger bankoverførsel som betalingsmetode? 

Nej ikke nødvendigvis...lige så tit er der valgt ON-LINE betaling med kort via PayPal...

Der kommer så bare ingen indbetaling!

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:48

qasper:

Hej Milla,

Jeg har også været ud for det et par gange på plejeprodukter.dk... her var det med bankoverførsel der var valgt som betalingsmetode.

Det er utroligt, at nogen kan finde det morsomt, ikke!

Her modtager vi p.t. FAKE ordrer 2-3-4 x i døgnet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13

Vi har også 1-3 stk om måneden, her vælger folk altid bankoverførsel, men pengene kommer bare aldrig, og kunderne svarer ikke på vores mails - men vi sender så heller aldrig ud, før betalingen har fundet sted, så mister ikke noget på det, udover irritation ! Jeg formoder, at dette fænomen kun bliver bedre, hvis kunderne aldrig vinder noget med det, dvs ingen butikker sender noget ud, før der er betaling for det. Hvad de ellers får ud af det ved feks at angive falske adresser er helt over min forstand !

Kunne naturligvis godt sløjfe mulighed for bankoverførsel, men har stadig gode kunder hver måned, som ikke vil betale med dankort/kreditkort.

Mvh Per

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:20

MILLA-PETIT Denmark:

Nej ikke nødvendigvis...lige så tit er der valgt ON-LINE betaling med kort via PayPal...

Der kommer så bare ingen indbetaling!

Skyldes det ikke blot, at folk falder fra i betalingsforløbet? Der kan jo ske så meget forstyrende mens folk skal til at betale, at de kommer væk fra det eller mister interessen. Det kan jo også være, at nogen bliver "bange" for paypal og derfor smutter...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:15

snc:

Vi har også 1-3 stk om måneden, her vælger folk altid bankoverførsel, men pengene kommer bare aldrig, og kunderne svarer ikke på vores mails - men vi sender så heller aldrig ud, før betalingen har fundet sted, så mister ikke noget på det, udover irritation ! Jeg formoder, at dette fænomen kun bliver bedre, hvis kunderne aldrig vinder noget med det, dvs ingen butikker sender noget ud, før der er betaling for det. Hvad de ellers får ud af det ved feks at angive falske adresser er helt over min forstand !

Kunne naturligvis godt sløjfe mulighed for bankoverførsel, men har stadig gode kunder hver måned, som ikke vil betale med dankort/kreditkort.

Mvh Per

Det går også over min forstand og er drønirriterende...for ikke at snakke om, at jeg synes det er rigtigt pinligt, når den uskyldige kunde intet aner om ordren Sad

Vi har, som du, en del kunder, som kun vil bruge bankoverførsel...og derfor kan vi heller ikke bare sløjfe den mulighed for betaling...

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)