Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil der køre uden brændstof!!

Side 8 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder jo nærmest som en evighedsmaskine?

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 03:37

det her er til alle de "uvidene" lad mig få jeres mail også om 45 dage præcis, vil jeg sende en mail til jer alle der melder sig.

med direkte beviser for at denne ide virker i form af billeder film med en model bil "ikke en i rigtig størelse"

og i må hånne mig alt hvad i vil min mail er             jesdaunielsen@yahoo.com og den eksistere.

og jeg vil ligge den ud på amino inde i min egen lille side, blogen eller hvad den nu hedder

MEN vis jeg når at få den lavet så har jeg hånereten over jerEmbarrassed

hilsen jesperGeeked

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 05:46

Jeg er stadigvæk sikker på at der er pedaler involveret.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:16

Du kan for min skyld få 10 år.. lol

Yes

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 08:45

Så byder jeg 12 år.... Big Smile

Nogen højere?

Yes

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 12:22

Hvis det lykkes for dig, inden den næste istid gør det for upraktisk at leve i Danmark, så må du håne mig, så meget du orker og udsende pressemeddelser hvori jeg beskrives som komplet idiot!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25

Det skal vel ikke handle om håneret og at lave sjov med knægten. Det vil gavne hele menneskeligheden, og gøre trådstarter MEGET rig. Og meget udsat for attentat fra diverse oliesheiker. Pas på hvem du lufter ideen for, for ikke alle i verden har de samme intentioner om at gøre verden til et bedre sted.

Når det er sagt, så har jeg ligesom så mange andre svært ved at se hvordan det skal kunne lade sig gøre. Men det er ikke ondt ment, og jeg tror jeg kan tale for alle at vi virkeligt håber at du får succes.
Jeg har ingen forstand på dette, jeg har kun hørt at evighedsmaskiner er umulige med den viden vi har i dag.

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:30

Maa indroemme at jeg syntes denne traad er et lavpunkt for Amino. At se voksne mennesker haane en 15 knaegt, der maaske har vaeret lidt for ivrig er ikke god stil.

En ting er at fortaelle folk at man nok er paa det forkerte spor, men det i har gang i her er noget helt andet. Proev engang at komme med noget han kan bruge istedet for det her.

Mangler du noget fra London ???

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:37

Det har ikke noget med at håne en knægt der er for flyvsk med ideér

Han fortæller en masse ingenting og man kan ikke forholde sig til ingenting.

Hvis det virkelig var sådan en sensation, ville det nok ikke være her på amino han skulle prale med ingenting.

Hvis han ville have råd fra aminoer, så er det stadig udfra ingenting..

Hva´ så.......Idea 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes ikke der er tale om hån, men om en person (uanset alder) der nægter at lytte på noget som helst, og benægter at naturlovende gælder for hans projekt - med en påstand om, at der findes andre regler for ingeniører, ignorerer at en maskine der kan køre uden at få tilført energi - og oveni købet kan produere mere end den forbruger, defineres som en evighedsmaskine, og at sådanne maskiner ikke kan patenteres i Danmark osv osv.

At han så også påstår, at han sagtens kan lave en bil der er ligeså god som en millionklasse-Mercedes - billigere end Mercedes, gør bare det hele mere underholdende - men ikke mere serøst.

Hvis man vil indgå i en dialog i en debat, så må man også være parart til at modtage kritik, og svare på bare lidt af den, med andet end at "naturlovene gælder ikke for mig". Den slags pjat hører normalt til i MLM-kategorien.

Jeg elsker unge iværksætter - også gerne nogle med vilde skøre ideer. Men der ER altså grænser for galskaben :)

Side 8 ud af 15 (142 indlæg)