Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil der køre uden brændstof!!

Side 2 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har lige været nede i banken og kikke og så har jeg tømt sparegrisen...jeg vil gerne være med til at financerer dit projekt...

kan du ikke lige vise en Video eller et eller andet...

Med venlig hilsen,

Peter 

 

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke her men hvis du er villig til at underskrive en "hold kæft aftale"Big Smile

så kan jeg da godt ligge en 3D film mit projekt til dig.Geeked

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig din "hold kæft aftale" til peter.skouhus [at] 1902software.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det her er rigtigt, så pas på med dit projekt. Vogt dig for hvem du laver forretninger med.
Du går ind og udfordrer mennesker som har meget magt.

Hvis du kan formå at få en bil til at skabe mere energi end den bruger, så vil det revolutionere vores lille verden. Alt respekt til dette.
Jeg venter spændt på at høre mere.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det virkelig er korrekt, det som påstås, så skal der da søges patent på teknologien.

Får du patentet godkendt og derefter afprøvet fx af Teknologisk Institut, så behøver du ikke selv finde investorer, så skal de nok finde dig.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen
Ole

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så sandelig også nysgerrig mht teknologien - jeg skal gerne stille mig i køen som en storsmilende køber!

... men på installatørskolen fik vi nu altid at vide at uanset hvad vi regnede på af kredsløb og nytteeffekter skulle vi ALTID gå meget stille med dørerne såfremt vi endte op med mere end vi startede med - enten havde vi opfundet en evighedsmaskine og så var der virkelig $$$ i sigte... eller også havde vi regnet forkert!

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Altså en vindmøllebil + lidt modifikationer?

Hop du ind på ing.dk og læs lidt om en konkurrence, der lige har været afholdt med lignende teknologi...

Og ikke for at male fanden på væggen.... Har du regnet lidt på din teori?

Martin

Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne virkelig være lækkert. og nemt, men vil bilen kunne køre mere end 100km/t?? eller hvordan ligger landet? 

Og jeg tror enlig der er rigtig mange som ville betale for dette.. Det jo nærmest alles drøm en dag at kunne køre uden at tanke 

eller lade op over natten.. 

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa Martin Glop

jeg har lige været inde på ing.dk og jeg kan ikke finde det du snakede om.

men ja jeg har regnet på min teori og den siger med en "normal" kørsel så burde den producere 7-9 % mere strøm end den bruger og det vil sige at vis man sætter dette system på lastbiler så kan man en lastbil chaufør tjene lidt mere på den lange tur. og give strøm til de forskelige elværker. og den inkludere busser.

men jo hurtigere du kør jo mere strøm.

det er rart med lidt konstruktiv kritik hvis der er flere der har flere spørgsmål så fyr løs

hilsen fra jesper opfinderGeeked

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej daniel

 da jeg ikke har haft den testet enu kan jeg ikke sige dig præcis hvor hurtig de første kommer til at køre men jeg regnet på det og det siger at det er omkring 130+/- men jeg er kun 68% sikker men i løbet af de første 3 år så er jeg meget sikker på at de kan komme op på 160, og man har jo heller ikke brug for at kunne køre stærkere. og jeg ved godt at mitsubihzi har opnået det resultat. men der skulle bilen komme op på i pris omkring 550,000 dkr uden alle de der afgifter for staten kunne jo komme hen og miste mange penge på at fjerne afgiften på bare miljø rigtige biler.

men tilbage til mitsubihzi. for at den skal kunne køre 300 km. så skal den vis nok lades op i en hel dag omkring "vistnok jeg er ikke sikker" men 20 timer ogt jeg hved ikke hvormange der har tid til det. men jeg tror ikke det er mange

hilsen jesper opfinderGeeked

Side 2 ud af 15 (142 indlæg)