Har du virkelig opfundet, hvad forskere, ingeniører og fysikere har ledt efter i århundreder, men uden at nå frem til et svar; En metode til at skabe energi ud af ingenting?
Eller har du opfundet en metode til at udvikle mere energi end du bruger (hvad heller ingen har kunnet gøre endnu)? Dvs. at bilen skal påfyldes energi én gang i sin levetid, hvorefter den bruger den samme energi til at danne energi til drift samt tabt energi ved gnidningsmodstand?
Ja, så er du en særdeles dygtig mand, som jeg tager hatten af for mange gange!
Umiddelbart lyder de 240.000 kr. som alt for lidt for sådan en bil. En bil kører mindst 3-400.000 km i sin levetid, og hvis man tager et gns. på ca. 1 kr. pr. km, så giver den besparelse altså mindst 3-400.000 kr. Tillægges værdien for drift og indkøb af bilen, så nærmer vi os nok 1 mio. kr. i drift af en almindelig bil, som det er i dag.
Men det er stadig umuligt at forholde sig til dit tilbud, da du ikke oplyser i hvilket omfang din opfindelse skal vedligeholdes, og her tænker jeg på driftskøling, reservedele, afskaffelsesafgifter og lignende.
Du må umiddelbart give os mere information. Hvis du også har opfundet en vedligeholdelsesfri "motor", så må jeg ned på knæ foran dig også.