Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords Søgsmål?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Googles monopollignende situtaion gør det, det ikke umuligt at finde et
alternativ til AdWords som kan måle sig med det - click fraud eller
ej????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:48

Dato: 5/23/2006 4:23:11 PM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Googles monopollignende situtaion gør det, det ikke umuligt at finde et alternativ til AdWords som kan måle sig med det - click fraud eller ej????

Nej, organisk optimering kan give op til dobbelt så mange besøgende som AdWords og med de beløb mange i dag bruger på PPC er det da en overvejelse værd, om ikke de var bedre givet ud til nogle af de helt tunge søgemaskine-nørder. Mange virksomheder, også i Danmark, bruger kr. 25.000, 50.000, 100.000 eller mere hver måned og det kan alt andet lige købe dig en HEL del super søgemaskineoptimering!

Strategisk set vil en kombination af organisk optimering og PPC være klart at foretrække, men med de stigende priser på PPC, en øget mængde clickfraud og så dette latterlige forlig, bliver det mindre og mindre interessant at benytte PPC-søgemaskinerne. Jeg har allerede set mange bakke ud af markeder, fordi priserne bare stiger og stiger og konverteringerne falder (muligvis p.g.a. øgeet clickfraud).

Sålænge man har profit på sin PPC-markedsføring kan det da godt betale sig at fortsætte med den, men man skal i hvert fald dels holde meget godt øje med den, og dels acceptere at hvis man pludselig får en masse clickfraud ser man ikke en krone igen. Det gør det, efter min mening, lidt til en enarmet-tyveknægt-strategi.

Jeg kan ikke komme i tanke om andre brancher, hvor man kan slippe afsted med at levere op til 40% mindre af den vare man har solgt og så UDEN at ville refundere det bagefter. Det er altså ret grotesk!

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:53
Grotesk og typisk monopolistisk.

Jamen jeg er helt klart på optimering - men det er vel også en jungle at finde de bedste.

Ikke DEN bedste, for ham kender vi vidst - men han kan jo ikke betales for penge....

Har noget antikt lego. Det er ikke tilfældigvis noget der interesserer dig vel Mikkel???

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)