(Kom til at poste et andet sted her på forummet - men det er her posten skal oprettes:) Hey :) Vi er i Dating Industrien og på vej ind i et nyt marked: Model (Kvinder) industrien. Vi har en meget, meget klar vision med vores organisation men dog vil vi altid bestræbe os på at opsøge nye markeder. Vi leger også med ideen om at starte et "Playboy Magazine" - Bare bedre og større end Hugh Hefners udgave. Det skal nok komme i løbet af en 10-20 år! Men vi er ikke kun fastslået denne genre. Slet ikke. 15 % af vores tid bruger vi på at arbejde på nye projekter.Vi vil altid være åbne for ideer, arbejde på dem og vi tænker konstant på hvordan vi kan udvikle os firma mæssigt og personligt Jeg laver denne post for at finde ud af, hvad der potentielt er muligt at opnå gennem dette forum. Jeg vil finde ud af om der meget kompetente mennesker herinde :) Dog vil jeg gøre det meget kort! Jeg ved at denne post muligvis kan lyde lidt hen i vejret - men hvis du er en fandens dygtig, hårdt arbejdende iværksætter, der kunne tænke sig at og være med i Danmarks mest målrettede, mest produktive og resultat orientered startup virksomhed ever, så SKAL du skrive en besked til mig! Hvad er det vigtigste? Vi har brug for fantastiske mennesker. Hvis du feks. er tlf. sælger eller anden salgsmand, Online marketings mand, iværksætter, møde booker, advokat eller alt i mellem og du har lyst til at være med i noget helt, helt specielt og tror, at du har noget værdi at kunne tilføje vores virksomhed og gøre denne virksomhed til den bedste og sidste arbejdsplads du nogensinde har lagt for øjnene, så skal du endelig kontakte mig. Jeg ved, at du ingen ting ved om vores firma på nuværende tidspunkt. Det er lige meget. For hvis du er en person, der passer den profil jeg lige har beskrevet- SÅ SKAL DU IKKE TØVE! History will be made! Team Success! |
WOW ambitions niveauet fejler sku ikke noget...
Uden at røbe for meget kan du etablerer et bona fide ved f.eks at give os navn på en virksomhed du har starter / ledet som køre i dag, et eller andet...når man læser din post kan man jo blive helt bange...:-)