Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start-up: Vil Du Være Med Til At Bygge Verdens Bedste, Største Og Mest Succesfulde Organisationer Fra Bunden Af!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

(Kom til at poste et andet sted her på forummet - men det er her posten skal oprettes:)

Hey :)

Denne post er kun for meget, meget fanatiske mennesker hvad angår succes og ambitions niveau. Hvis du kan se dig selv på forsiden af "Fortune" Magazine om 10 år så læser du det helt rigtige sted. Hvis du er en disse folk så fortsæt gerne med at læse... For vi har brug for partnere.

Målsætning for de næste 10 år: 2000 fantastisk tilfredse medarbejdere og 1 milliard dollars i årlig indtægt.

Vi starter stille og roligt ud

Vi er i Dating Industrien og på vej ind i et nyt marked: Model (Kvinder) industrien. Vi har en meget, meget klar vision med vores organisation men dog vil vi altid bestræbe os på at opsøge nye markeder. Vi leger også med ideen om at starte et "Playboy Magazine" - Bare bedre og større end Hugh Hefners udgave. Det skal nok komme i løbet af en 10-20 år! Men vi er ikke kun fastslået denne genre. Slet ikke. 15 % af vores tid bruger vi på at arbejde på nye projekter.Vi vil altid være åbne for ideer, arbejde på dem og vi tænker konstant på hvordan vi kan udvikle os firma mæssigt og personligt

Jeg laver denne post for at finde ud af, hvad der potentielt er muligt at opnå gennem dette forum. Jeg vil finde ud af om der meget kompetente mennesker herinde :)  Dog vil jeg gøre det meget kort!

Det jeg tilbyder er en mulighed, der 100 % aldrig nogensinde er blevet givet på dette site før

vi er igang med at være med til at bygge, hvad der kommer til at være blandt de 20 største og bedste firmaer i verden i løbet af de næste 100 år!

Vi når alle vores mål og vi har meget, meget succesfulde folk henover vores projekter.

På nuværende tidspunkt er vi ca. 10 fuldtids partnere i firmaet og har kontor i 2 lande - VI allle er vanvittige ambitiøse og fantastisk kompentente, hvad angår forretning! Dette er blevet sat op på lidt under en måned. CEO har dog drevet virksomheden alene i et år før. Dette er dog et rigtig START-UP til noget rigtig stort!

Jeg ved at denne post muligvis kan lyde lidt hen i vejret - men hvis du er en fandens dygtig, hårdt arbejdende iværksætter, der kunne tænke sig at og være med i Danmarks mest målrettede, mest produktive og resultat orientered startup virksomhed ever, så SKAL du skrive en besked til mig!

Hvad er det vigtigste?

Vi ser at du har et FANDENS drive!
Du er handlings orienteret og får ting til at ske!
Du skal ikke have nogle success "limits"
Du kan lide at opnå fantastisk success i daglig dagen og opnå kæmpe resultater på længere sigt.
Du skal lide at have det sjovt og du skal være en meget, meget positiv person.

Hvis du har disse ting som minimum, så kan du muligt træde ind i start-up fasen på en virksomhed, der går over i verdens historien. Period! 

Du behøver ikke have mange år bag dig.
Du behøver ikke at kunne noget helt specielt udover ovenstående.

Så det er lige meget om du næsten ingen iværskætter erfaring har eller at du ER en erfaren haj som Martin Thorborg (Du må iøvrigt også gerne ansøge - ville sikkert være produktivt)

Vi har brug for fantastiske mennesker. Hvis du feks. er tlf. sælger eller anden salgsmand, Online marketings mand, iværksætter, møde booker, advokat eller alt i mellem og du har lyst til at være med i noget helt, helt specielt og tror, at du har noget værdi at kunne tilføje vores virksomhed og gøre denne virksomhed til den bedste og sidste arbejdsplads du nogensinde har lagt for øjnene, så skal du endelig kontakte mig. 

Jeg lover dig vi ikke skuffer og vi har brug for folk! Folk der skaber resultater og er fandens succesfuldt indstillet!

Jeg ved, at du ingen ting ved om vores firma på nuværende tidspunkt. Det er lige meget. For hvis du er en person, der passer den profil jeg lige har beskrevet-

SÅ SKAL DU IKKE TØVE!

We want the best of the best of the best!

Vi arbejder med nogle af verdens bedste marketings folk og har iværksætter drive, der ikke ses mange steder.

Hvis du tror, at du har, hvad der skal til for at være med over det her legendariske projekt de næste mange år: være med til at ændre verden og blive mange multi millionær så er du meget, meget velkommen til at kontakte mig og jeg vil ringe til dig og vi kan mødes over en kop kaffe eller noget.

History will be made!

Alt godt,

Team Success!

classycasting@gmail.com

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:59

WOW ambitions niveauet fejler sku ikke noget...

Uden at røbe for meget kan du etablerer et bona fide ved f.eks at give os navn på en virksomhed du har starter / ledet som køre i dag, et eller andet...når man læser din post kan man jo blive helt bange...:-)

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:10

Fantastisk!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 06:43

Hvis du havde læst så meget på Amino, som du antyder ("Det jeg tilbyder er en mulighed, der 100 % aldrig nogensinde er blevet givet på dette site før"), så ville du have lært nogle ting, som kunne have hjulpet dig, herunder:

• Det anses for unødigt anmasende, at skrive samme indlæg i flere kategorier
  • Det opfattes mere positivt, hvis man vil stå ved det man skriver med navn og evt. firmanavn
  • Over-hypede indlæg opfattes generelt negativt her. Jeg tror det lidt får folk til at føle, at de er med i en parodi på et Tupperware party
  • At man få bedre respons på indlæg, der forholder sig lidt mere praktisk til et projekt, frem for bare at snakke om hvor fantastisk det er
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:46

Som Mikkel skriver, så lad være med at oprette samme indlæg flere gange - det tjener hverken dig selv eller Amino.
Jeg kan heller ikke helt finde ud af hvad du vil sælger og hvem/hvad du repræsenterer så har flyttet dit indlæg til MLM-kategorien for nu - i hvert fald til du kommer med mere info der indikerer du laver noget andet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis du havde læst så meget på Amino, som du antyder ("Det jeg tilbyder er en mulighed, der 100 % aldrig nogensinde er blevet givet på dette site før"), så ville du have lært nogle ting, som kunne have hjulpet dig, herunder:

• Det anses for unødigt anmasende, at skrive samme indlæg i flere kategorier
  • Det opfattes mere positivt, hvis man vil stå ved det man skriver med navn og evt. firmanavn
  • Over-hypede indlæg opfattes generelt negativt her. Jeg tror det lidt får folk til at føle, at de er med i en parodi på et Tupperware party
  • At man få bedre respons på indlæg, der forholder sig lidt mere praktisk til et projekt, frem for bare at snakke om hvor fantastisk det er

Hey Mikkel og alle andre!

Tak for feedback. Det kan bruges.

Anyway, jeg forstår hvad du siger og især: "Over-hypede indlæg opfattes generelt negativt her. Jeg tror det lidt får folk til at føle, at de er med i en parodi på et Tupperware party" - Men der er ikke så meget at gøre fra min side. Jeg må erkende at det kan virke lidt "Tupperware party" agtigt, at vi er de bedste. Jeg er ked af, hvis det virker arrogant eller anmasende. Men det er sandheden.

Af komplekse grunde kan jeg ikke tilkendegive navn mm. i forbindelse med denne post. Først vil vi "si bukkene fra fårene", so to speak!

Jeg er ked af, at jeg kom til at poste indlægget 2 gange. Men hvis I havde læst min post så kunne I også se, at jeg beklagede det. Det var en fejl. Sorry:(

Anywayz, livet er dejligt og solen skinner! Jeg er i Danmark i næste uge og kan påbegynde interviews med folk, der virkelig VIL være med til noget fantastisk og IKKE dansk! Ingen Jante lov eksisterer hos os.

Igen, tusind tak for feedback og hav en dejlig dag:)

Ps. Vil ansvarlig ikke være venlig at kopiere posten over, hvor den egentlig rigtig hører til. Dette har intet med MLM at gøre og det mener jeg er en smule grovt at tolke mit indlæg som. Jeg er godt klar over, at posten muligvis er kontroversielt, men det fjerne ikke det faktum, at der er meget seriøse iværksættere bag og dette er et meget, meget seriøst projekt og ALT, hvad der står i den er sandt. Tusind tak.

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:11

Hey Buildtolast

Hvordan kan det være at jeg endnu ikke har fået et svar på min ansøgning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)