Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til IT-firmaer!

Tingene er næsten på plads. Jeg mangler kun at opdatere mit system, især i den passive server med nye hardware/software. De bestilte varer er på vej. Jeg vil skrive en officiel annonce og åbne for kommunikation/diskussion om mit partnerprogram en gang i næste uge.

Forløblig kan I læse mere om partnerprogramet på http://www.storehotel.com/partner (linket forsynes med i min signaturdel) og se om I vil være intersserede i at være mine samarbejdspartnere.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så du vil simpelthen sælge webshops?

Som minimum skal du selv ud og skaffe dig et par referencer før du kan få andre til at sælge det for dig, derudover håber jeg bestemt ikke at din hjemmeside er noget mål for dine udvikler evner. For i givet fald ser det ikke ud til at øjne mange chancer for en brugbar shop.

Har du undersøgt Scannet og Dandomains løsninger? Det er jo dine største konkurrenter så det ville være rart at vide hvad man er oppe imod.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 10:50

Hej Mikkel!

Ja, det er rigtigt, at jeg sælger hostede webshops.

Det er meningen, at jeg selv vil arbejde på at skaffe mig kunder parallelt med, at jeg vil finde samarbejdspartnere.

Jeg kender godt Scannet og Dandomains løsninger.

Chuuuuu

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Hej Thanh,

Interessant at se at du stadig holder fast i at en moderne webshopløsning skal køre som en Java applet. Du introducerede dit produkt første gang for 3 år siden, og dengang fik du en masse gode råd og kommentarer om hvorfor det er et meget tvivlsomt valg at opbygge en shopløsning i en Java applet. Du blev endda decideret anbefalet at skifte teknologi af folk der ved en pokkers masse om emnet (Thorborg, deMib m.fl.).

Jeg synes det er ærgeligt at du ikke lyttede dengang, for alle de argumenter der blev præsenteret er mere gyldige i dag end nogensinde før, men du skal da have fortsat held og lykke med projektet.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 17:46

Hej Uffe  Fey!

Så vi snakker sammen igen. Tak for din tillykke.

Jeg mener ikke, at der godt er argumenteret for, at man ikke skal bruge Java til at lave en webshopløsning.

Jeg holder fast i mit valg vedr. anvendelse af teknologien og du holder også fast i dine gamle argumenter, selv om tiden har ændret sig. At tro på sig selv er på en måde et af iværksætteres vigtigste egenskaber. Du nævner selv Thorborg i dit indlæg. Jeg husker, at han har skrevet en bog "Iværksætter til jeg dør", som handler om hans liv som iværksætter. Jeg har ikke læst bogen, men titlet siger også noget om dette egenskab.

Enhver teknologi (eller andre livsbeslutninger som generelt) er altid forbundet med nogle risici. Det er ikke noget i verden, som er 100% sikret (se den rystede  finanskris). Det er sådan, at livet er skabt. Hvis man ikke kan acceptere dette kan man ikke live et normalt/godt liv, især som iværksætter.

Chuuuuu

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:54

Der findes folk der holder fast i sprog som Cobol, selvom det er 20 år siden det sprog var bare tæt på at være effektivt. Java er et fuldt udviklet sprog og kan give alt det man har brug for i forbindelse med internetløsninger. Der er andre, og måske bedre alternativer, men Java er ikke et helt forkert valg.

Når nogen rådgiver, rådgiver de ud fra deres egne erfaringer og det er ikke det samme som at de erfaringer man har fået, er den helt rigtige forudsætning for at lykkes med et forehavende. Derfor vil jeg også ønske dig held og lykke Thanh, som iværksætter, go for it!!

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 20:42

Hej Olric!

Mange tak for det. Det er dejligt for mig at vide, at du synes godt (eller i hvert fald ikke helt forkert) om det, jeg arbejder med Stick out tongue.

Hav fortsat en god aften.

Chuuuuu

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:37

Er der nogle eksempler paa shops der faktisk koere?

Og hvilken del er det der er en java applet?

Er det backend delen(Hvilket jeg ikke vil mene er noget problem?) 

Eller er det selve den shop som brugeren ser? (Hvilket virker temlig problematisk, specielt hvis det kraever jre 1.6, som der staar paa websitet)

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 16:57

Hej Martin!

Jeg har ingen kunder i øjeblikket.

Både butikken og butiksmanageren er skrevet i Java; og backend-delen i C/C++.

JRE 1.6 er den mindste Java-version, som støtter SOAP-kommunikationen, som jeg har benyttet til at implementere den integration til PBS Betalingsmodul ('Web services'-delen).

Jeg vil hermed takke alle, som har været  med i denne tråd. I er altid velkomne at komme med jeres forslag/kommentar/kritik. Jeg vil gøre mit bedst for at besvare jeres indlæg.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 16:58

Hej Martin!

Jeg har ingen kunder i øjeblikket.

Både butikken og butiksmanageren er skrevet i Java; og backend-delen i C/C++.

JRE 1.6 er den mindste Java-version, som støtter SOAP-kommunikationen, som jeg har benyttet til at implementere den integration til PBS Betalingsmodul ('Web services'-delen).

Jeg vil hermed takke alle, som har været  med i denne tråd. I er altid velkomne at komme med jeres forslag/kommentar/kritik. Jeg vil gøre mit bedst for at besvare jeres indlæg.

Chuuuuu

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)