Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-samarbejdspartnere søges

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback.

Det er helt i orden, at du gav denne kritik.

Jørgen Olsen: Jeg havde ikke det java-plugin jeg skulle bruge i min firefox (kører mac og firefox) så jeg kunne ikke se din side - firefox kan ikke manuelt installere pluginet og der er ikke nogen frie alternativer - d.v.s. du kan kun bruge dine shops sammen med proprietært software. Thumbs down.

Jeg mener ikke, at det skal være et problem ved at installere Java en gang for alle i din MAC.

Jørgen Olsen: Og så er det for øvrigt helt ude i hampen at kunderne skal betale 54.000kr om året for at have en webshop med 2000 varer :) Det er langt ude i sig selv at i bekymrer jer om antallet af varer...

Faktisk har jeg slet ikke tænkt på at have de butikker med 2000 varer som kunder. Min målgruppe skal i starten være de butikker, som har under 200/250 varer. Jeg vil igen kigge nærmere på prislisten, når tiden er inde.

Jørgen Olsen: Jeg har ikke java så jeg kan ikke se en eksempel webshop, men din egen side ligner noget der er løgn - hyr en webdesigner - burde ikke koste mange basseører og få lavet noget der ser mere fornuftigt ud.

Det er meningen, at jeg vil få min hjemmeside redesignet og korrekturlæst, når jeg har råd til det.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:08

Har ikke lige læst hele tråden, men blev mødt af dette:

b6f0b8654d6702cd9ffc21bbc28b0c62.png

da jeg forsøgte at prøve din demo shop, tror du får svært ved at komme ind på markedet når du bruger java i frontend, ville ikke bruge det til nogle af mine kunder, så heller benytte Magento (www.magento.org)

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 21:33

Hej Niels!

Jeg har brug lidt mere tid for at læse dit indlæg igennem igen.

Men det er mit hurtige svar.

Niels. Når du tænker på ydelse er det så latens(svartider) eller antal forespørgsler pr sekund.

Det er antal forespørgsler pr sekund, som jeg mener. Jeg regner med, at det er ca. 200+ med mit system.

Niels: Du er godt klar over at java 6 pt vist ikke kører på mac så jeg synes virkelig man skal have gode argumenter for at bruge en java baseret shop.

Nej, det er bag på mig. Jeg tror stadig ikke på det. Jeg har aldrig haft en MAC-maskine.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 21:45

Hej Niklas!

Dette sker typisk, når du bruger en anden browser end IE. Det virker helt korrekt efter min hensigt. Browseren er skyld i, at Java ikke bliver fundet. Du skal derfor trykke 'Manual installation'-knappen for at komme videre til Java-siden, hvor du kan hente og installere Java manuelt.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:53

Thanh:

Hej Niklas!

Dette sker typisk, når du bruger en anden browser end IE. Det virker helt korrekt efter min hensigt. Browseren er skyld i, at Java ikke bliver fundet. Du skal derfor trykke 'Manual installation'-knappen for at komme videre til Java-siden, hvor du kan hente og installere Java manuelt.

Så du siger altså at det er efter din hensigt at en del af internettets brugere ikke kan komme ind på dine kunders netbutikker? Hvis jeg ikke var IT kyndig ville jeg undre mig meget over at jeg skulle installere et plugin som var ukendt, i tider med virus og spam mv ville jeg ikke gøre det, og hvorfor installere noget for at se denne webshop når alle de andre webshops virker uden at skulle installere noget?

Jeg er selv projektleder i en webudviklingsvirksomhed, vi udvikler bl.a. web-shop løsninger og jeg ved at ALLE vores kunder ville løbe skrigende væk og direkte over til konkuranten hvis vi præsenterede en løsning som denne for dem, hvis jeg skal give dig et godt råd så lav i løsning i stil med easyflow, dandomain osv eller sæt dig rigtig godt ind i en open source shop som magento mv og lav løsninger i den i stedet.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 22:18

Hej Niklas!

Jeg siger ikke noget om, at en del af internettets brugere ikke kan komme ind på mine kunders butikker. Jeg siger, at det kræver Java installeret på brugeres PC for at kunne køre butikkerne. PCen fylder altid med mange forskellige programmer, så hvorfor er der et problem ved at have Java på den? Java er idag ikke længere ukendt, som du mener. Jeg respekterer dit og dine kunders valg og håber derfor at I gør det samme med mit.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:44

Thanh:

Hej Niklas!

Jeg siger ikke noget om, at en del af internettets brugere ikke kan komme ind på mine kunders butikker. Jeg siger, at det kræver Java installeret på brugeres PC for at kunne køre butikkerne. PCen fylder altid med mange forskellige programmer, så hvorfor er der et problem ved at have Java på den? Java er idag ikke længere ukendt, som du mener. Jeg respekterer dit og dine kunders valg og håber derfor at I gør det samme med mit.

Jeg respektere skam dit valg, jeg er bare af en anden opfattelse og forsøger derfor at hjælpe dig henimod noget jeg tror vil skabe en bedre forretning for dig.

Jeg siger ikke at Java er ukendt, java er skam meget kendt (har selv kodet lidt java før hen) jeg siger bare at min browser fortæller mig at der er tale om et ukendt plugin, og hvis jeg ikke var rimelig ok til IT ville denne besked skræmme mig væk.

Der vil jo være en procentdel af internettets brugere der ikke kan komme ind på din shop, dem der ikke ønsker eller ikke kan installere Java (der er faktisk nogle der ikke kan finde ud af det).

Hvordan klare du SEO på din shopløsning?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Thanh:
Java er idag ikke længere ukendt, som du mener.

Når jeg tjekker Analytics, så har 0,42% af de seneste 350.000 besøgende ikke harft Java installeret.
Hvad tilbyder dit produkt fremfor konkurrenterne, som opvejer et tab på knap en halv procent i omsætningen?

Angående det med at få råd til en webdesigner - hvordan har du råd til ikke at bruge de penge? :)

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 23:22

Hej Niklas!

Jeg misforstår dig. OK?

Jeg mener, at jeg gør det korrekt og som jeg før sagde, at det  er browseren skyld i, at Java ikke er fundet og at der heller ikke er vist korrekt fejlmeddelelse. Jeg kan ikke gøre noget ved det.

Niklas: Der vil jo være en procentdel af internettets brugere der ikke kan komme ind på din shop, dem der ikke ønsker eller ikke kan installere Java (der er faktisk nogle der ikke kan finde ud af det).

Vi kan jo ikke tvinge folk til at gøre de ting, som de ikke kan lide.

Niklas: Hvordan klare du SEO på din shopløsning?

Jeg leverer ikke en hjemmeside-/SEO-løsning.  Kunder skal selv sørge for den. Det er defor, at jeg har brug for samarbejdspartnere, som arbejder med web/SEO og som kan hjælpe kunder med de ting.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 00:25

Hej Tommy!

Tak for oplysningen.

0,42% er ikke så meget og helt fint for mig. Jeg troede, at procenttallet var højere.

Tommy: Hvad tilbyder dit produkt fremfor konkurrenterne, som opvejer et tab på knap en halv procent i omsætningen?

Det er et svært spørgsmål. Jeg har ikke tænkt over det før. Hvis en bruger har behov for at handle i en butik med min løsning mener jeg, at han/hun på en eller anden måde vil gøre alt for at installere Java i sin maskine.

Tommy: Angående det med at få råd til en webdesigner - hvordan har du råd til ikke at bruge de penge? :)

Jeg vil ikke svare på det, idet det er privat.

Godnat.

Chuuuuu

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)