Tak for dit feedback. Jørgen Olsen: Jeg havde ikke det java-plugin jeg skulle bruge i min firefox (kører mac og firefox) så jeg kunne ikke se din side - firefox kan ikke manuelt installere pluginet og der er ikke nogen frie alternativer - d.v.s. du kan kun bruge dine shops sammen med proprietært software. Thumbs down. Jeg mener ikke, at det skal være et problem ved at installere Java en gang for alle i din MAC. Jørgen Olsen: Og så er det for øvrigt helt ude i hampen at kunderne skal betale 54.000kr om året for at have en webshop med 2000 varer :) Det er langt ude i sig selv at i bekymrer jer om antallet af varer... Faktisk har jeg slet ikke tænkt på at have de butikker med 2000 varer som kunder. Min målgruppe skal i starten være de butikker, som har under 200/250 varer. Jeg vil igen kigge nærmere på prislisten, når tiden er inde. Jørgen Olsen: Jeg har ikke java så jeg kan ikke se en eksempel webshop, men din egen side ligner noget der er løgn - hyr en webdesigner - burde ikke koste mange basseører og få lavet noget der ser mere fornuftigt ud. Det er meningen, at jeg vil få min hjemmeside redesignet og korrekturlæst, når jeg har råd til det. |
Har ikke lige læst hele tråden, men blev mødt af dette:
da jeg forsøgte at prøve din demo shop, tror du får svært ved at komme ind på markedet når du bruger java i frontend, ville ikke bruge det til nogle af mine kunder, så heller benytte Magento (www.magento.org)