Hej Aminoer Se min nye side www.stokertræpiller.dk Vi har lige startet denne side og vil gerne have lidt feedback på den. Det lykkes os at få nogle rigtig gode træpiller hjem i høj kvalitet. Nu håber vi bare vores hjemmeside er simpel nok til vores målgruppe. Kom gerne med ris og ros :) |
Hejsa
Jeg tror du skal tydeliggøre bestillingsdelen MEGET mere !
Jeg anser normalt mig selv som en ganske habil internetbruger og handler online dagligt (at jeg så også udvikler en hel del af den slags systemer snakker vi ikke om lige nu.. )
Det fremgik ikke synderligt tydeligt at man skulle beregne en pris for at kunne bestille varen, så jeg sad og forsøgte at finde ud af om jeg skulle klikke på prisen eller noget andet, der mangler kort sagt en tydelig call to action.
Sørg for at man kan bestille varen ved at klikke på den, jeg forsøgte mig med at klikke på din indkøbskurv under din vare - Det kunne også være smart at kunne klikke der for at bestille når der nu kun er en vare pt.
Lav en bestil-knap under prisen, og lad så folk indtaste postnummer og antal på den næste side for at se prisen inklusive fragt, ellers tror jeg du sætter en hel del folk af i svinget.
Nogle faste priser på "en palle koster xxx kroner at få leveret, to paller yyy" er også noget jeg savner på siden.
Sidst men ikke mindst, så overholder jeres handelsbetingelser ikke gældende lovgivning, fortrydelsesretten løber 14 dage fra levering af varen, og man kan blandt andet udnytte den ved at nægte modtagelse af "pakken", sørg forøvrigt for at fragten fremgår som en tydelig selvstændig post på jeres fakturaer, da i ellers ikke kan forlange at kunden skal betale fragten selvom denne fortryder købet.
Det var vist sådan cirka hvad jeg havde på hjerte lige nu.