Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.stokertræpiller.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Se min nye side www.stokertræpiller.dk

Vi har lige startet denne side og vil gerne have lidt feedback på den. Det lykkes os at få nogle rigtig gode træpiller hjem i høj kvalitet. Nu håber vi bare vores hjemmeside er simpel nok til vores målgruppe.

Kom gerne med ris og ros :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:24

Hejsa

Jeg tror du skal tydeliggøre bestillingsdelen MEGET mere !

Jeg anser normalt mig selv som en ganske habil internetbruger og handler online dagligt (at jeg så også udvikler en hel del af den slags systemer snakker vi ikke om lige nu.. Wink)

Det fremgik ikke synderligt tydeligt at man skulle beregne en pris for at kunne bestille varen, så jeg sad og forsøgte at finde ud af om jeg skulle klikke på prisen eller noget andet, der mangler kort sagt en tydelig call to action.

Sørg for at man kan bestille varen ved at klikke på den, jeg forsøgte mig med at klikke på din indkøbskurv under din vare - Det kunne også være smart at kunne klikke der for at bestille når der nu kun er en vare pt.

Lav en bestil-knap under prisen, og lad så folk indtaste postnummer og antal på den næste side for at se prisen inklusive fragt, ellers tror jeg du sætter en hel del folk af i svinget.

Nogle faste priser på "en palle koster xxx kroner at få leveret, to paller yyy" er også noget jeg savner på siden.

Sidst men ikke mindst, så overholder jeres handelsbetingelser ikke gældende lovgivning, fortrydelsesretten løber 14 dage fra levering af varen, og man kan blandt andet udnytte den ved at nægte modtagelse af "pakken", sørg forøvrigt for at fragten fremgår som en tydelig selvstændig post på jeres fakturaer, da i ellers ikke kan forlange at kunden skal betale fragten selvom denne fortryder købet.

Det var vist sådan cirka hvad jeg havde på hjerte lige nu.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 22:25

Nåe ja, jeg kan se at du også har domænet med ae i stedet for æ, overvejer du om det er et hit at markedsføre det mere i stedet for domænet med æ?

Jeg kunne nemt forestille mig at der sidder en del ældre folk i nogle fine huse ude på landet, (her kommer mine fordomme op i mig, samlet ind gennem et halvt års "kiggen efter hus på landet med plads til heste" som jeg snildt kunne forestille mig have en browser der IKKE understøtter IDN (danske tegn i web-adresser).

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 22:33

Hej Anders

Først og fremmest tusind tak for din inputs. Vi har taget dem til os og vil gøre noget ved det i løbet af de næste par uger. Vi har lige smidt den online for et par timer siden. Vi vil gerne have en simpel side der er så nem at bruge så overhovedet muligt, så derfor er det skide godt du lige komme med et par fif.

Mht æ og ae så har vi tænkt meget over det. IE7.0 kan godt læse siden med æ, men det kan IE6 ikke. Så vi ved at tænke en plan om hvordan vi gør dette bedst. Vi tror nemlig også, at mange ældre måske har en ældre version, der netop ikke kan tage dette æ. Vi tror at mellem 15-30% af vores målgruppe bruger IE6, så der kan vi jo gå glip af en del omsætning.

Har du et godt råd vi kan prøve?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 22:45

Hej René

Jeg ville vælge at bruge domænet med ae som det primære, og så blot have det med æ som et domæne folk "tilfældigt" kan komme ind på hvis de skulle taste det ind, selv tør jeg ikke satse på at folk kan anvende æ i deres browser.

Du fik mig vist lige inspireret til et længere blogindlæg omkring hvad jeg mener man bør huske at være opmærksom på når man gennemgår sin nye webshop, skal nok lige smide det hele herind engang i morgen eller lørdag når jeg lige finder tid til at gøre noget ved det - Send mig gerne en mail hvis jeg af en eller anden grund ikke har givet lyd fra mig inden søndag.

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:54

Hej

Det er så vist jeg ved kun ie 6 der ikke kan klare den der idna konvertering,
man kan dog installere et fix/patch så den kan, men de fleste af dem som bruger ie6 er enten folk der ikke ved bedre eller folk der ikke har noget valg(firma netværk).

Mvh

Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 23:00

Hej Anders

Jeg kan godt se din pointe med ae, men langt de fleste af vores målgruppe, vil nok aldrig trykke ae. Træpiller er det mest søgte ord i vores branche, så vi tror at bare det vi har det i vores URL kan gøre en forskel.

Som daniel også siger, så får den besøgende muligheden for at downloade en browser der understøtter æ, ø og å. Der kommer også et link til en side, så hjemmesiden rent faktisk kan læses. Så ud af de max 30% kan vi måske halvere skaden. Noget andet er, jo længere tid der går, jo flere vil kunne understøtte IE7.0. Men det stadig noget vi tænker meget over, da 30% er vanvittig meget at tabe.

Vi vil være utrolig glade for at du kommer med mere indput og jeg skal nok skrive til dig hvis du ikke gør Smile hehe.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 23:00

Hej Rene

Din menu er ikke så synlig, bedre i toppen eller en af siderne, således at den er nemmere at finde, en anden ting under kontakt oplysninger står Vesterbro 90 4 th - den adresse giver ikke mig som forbruger tillid, signalerer mere hobby virksomhed og ikke proff. leverandør.

Har du ikke mulighed for at bruge din lager adresse?

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 23:06

Hej Kijo

Tak for din respons. Vi kan godt se, at menuen ikke er så synlig, men vi tror alligevel ikk det gør så meget igen, da siden ikke er større. Mht adresse har du fuldstændig ret, vi er ved at undersøge om vi kan få en anden adresse på.

Vi kan ikke bruge vores lageradresse, da dette er et lagerhotel.

Er der mere du syntes sprænger i øjenen??

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:16

Hej René

hvis I er interesseret i at få lidt turbo på fra starten, så har jeg en velbesøgt hjemmeside som sidste år omsatte for 2,5 millioner kroner, samt kundekartotek og troværdige polske leverandører

jeg har lanceret den til salg til højeste bud, måske det var noget for jer

Med venlig hilsen

Henning Clausen

Danapellets

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)