Hej,
Mit navn er Thomas Jensen, og jeg repræsenterer i denne kontekst pil.dk. Vi er blevet gjort opmærksomme på en række misforståelser,
hvorfor jeg tillader mig at komme m. lidt fakturelt input.
Lad mig starte med rette et par fakta:
1) Vi har ikke købt nogen kunder eller opkøbt et tidligere CMS-firma. Det firma som jeg tror der hentydes til har i tidernes morgen implementeret et properitært CMS og fået dette hostet på en server i servercamp hos os.
Dvs. på en server vi intet har haft med at gøre. Siden er indehaveren bag dette firma så at sige forsvundet fra jordens overflade (bor vist nok i Kina i dag).
Vi står derfor med en server og et CMS vi i princippet intet ved om. Kunderne er løbende blevet informeret om det uholdbare i dette. Se evt. http://pil.dk/windows.php - og til næsten alle kunder er der også på vores regning lavet tilsvarende løsninger i Typo3, som kunderne er blevet tilbudt kvit og frit.
Jeg ønsker ikke at blive for konkret men foretrækker at holde tingene i generelle termer i et offentligt rum som dette, men det skal undre mig meget hvis ikke der forefindes et matchende Typo3-site til det omtalte site. (som dog måske ikke er 100% ajour da det initielt blev lavet for laaaang tid siden).
2) Vi besvarer altid alle henvendelser, og har pt. ingen ubesvarede mails i vores support-system kan jeg se
3) Ingen data er tabt og vi har naturligvis backup af alt - that''s not the issue
4) Ingen sites har nogensinde været nede i så lang en periode der omtales. Hvis en admin-del har været nede i en længere periode skyldes det ganske givet at et centralt domæne (ikke ejet af os) har været udløbet/deaktiveret.
Vi har fuld forståelse for at det er en "træls" situation... jeg kan afsløre at det er det for begge parter, men jeg har noget svært ved at se hvad vi kan gøre/kunne have gjort anderledes. Vi har i vores øjne strukket os endog meget langt på at servicere et yderst properitært system som vi kun "får blod ud af øjnene" ved at kigge på.
Den konkrete kunde er naturligvis velkommen til at kontakte os for at få evt. indbetalte penge retur, alt materiale udleveret. (jeg ved ikke om kunderne har/havde ftp-adgang, tror det ikke). Eller hvis vi på anden vis kan være behjælpelige... men vi kan desværre ikke trylle og vupti gennemskue en mange tusindliniers applikation skrevet af 3.mand for år tilbage i et scriptingsprog vi forsager og på et OS vi foragter :)
Med venlig hilsen og m. begrundet håb om at et par misforståelser er ryddet af vejen
Thomas Jensen