Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IVÆKST-prisen: FUP & SVINDEL

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg foreslå, at I standser den offentlige del af diskussionen her og ser, om ikke I kan komme overens via telefonen.

Gensidige beskyldninger gavner ingen af jer, og I har begge en virksomhed at tage vare på.

mvh Hans

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:53

Hej Hans.

Hans Stokholm Kjer:
Må jeg foreslå, at I standser den offentlige del af diskussionen her og ser, om ikke I kan komme overens via telefonen.

Det er da et glimrende forslag, men hele ideen med indlægget er at gøre opmærksom at IVÆKST et bluffnummer, som kun gavner IVÆKST selv, og måske et par af vennerne.

Når et firma som IVÆKST slår sig op som en hjælp til iværksættere, forventer man at de hjælper andre end sig selv. Det er ikke tilfældet her, og FUP OG FIDUSER som disse skal der gøres opmærksom på.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:51

@ditbrugtmarked, hvis intentionen er at advarer mod IVÆKST er det ikke rigtig lykkes dig. Det eneste vi der læser kan konkludere er, at en af Jer lyver. Og det gavner ingen af Jer, så følg det gode råd fra Hans

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:22

Hej Kenneth.

Det er da noget forkølet vrøvl du skriver!

Hvis du læser hele tråden er det indlysende hvad det drejer sig om: at IVÆKST snyder iværksætterne.

Det skal sgu da ikke ties ihjel!!!

Det er da muligt at du kan finde et par "gode" venner på IVÆKST (der er da ihvertfald nævnt nogle navne), men jeg tvivler på at de vil lægge navn til det FUP og SVINDEL som IVÆKST har gang i.

Hvis ingen gør opmærksom på dén slags kunne det jo DIG der blev snydt næste gang.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:30

ditbrugtmarked:

Det er da noget forkølet vrøvl du skriver!

Fred med det.
For min skyld må du påstå, hvad du vil.
Kenneth beskriver blot, hvordan jeres indbyrdes kommunikation tager sig ud udefra.

Jeg ser ingen grund til at kommentere denne tråd yderligere.

Hans

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig skal det ikke ties ihjel, men det er rimelig tydeligt at du er meget pist over situationen og deraf selvfølgelig inhabil....så bare det faktum at du skriver de snyder.....betyder jo ikke at de rent faktisk gør det.

Samtidig kommer IVÆKST på banen og beskylder dig for at snyde..... fordi de skriver du snyder......betyder jo rent faktisk ikke at du gør det.

Derfor ser jeg ikke meget andet end mudderkastning og en masse påstande, ingen faktuelle beviser. Derfor er det jo som Hans skriver bedst at tage det andet sted.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

DBM,

Det er ikke i orden, at der ikke er styr på betingelserne. Teksterne er selvmodsigende, men når det så er sagt, så synes jeg faktisk, at det giver god mening, at der bliver grovsorteret i hvem, der skal indstilles til finalen.

Har lige kigget på dit site: 
Er det www.dbm.dk, der skulle være indstillet til "årets vovehals" - og er det det site, der har fået langt flest stemmer i den kategori?

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:49
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:12

Hvis man udbyder en konkurrence hvor kandidaterne skal nomineres af brugerne så bør konkurencen da også videreføres på de vilkår. Man kan ikke bare ændre princippet midt i forløbet. Herudover bør man naturligvis lave et system hvor en bruger kun kan nominere en kandidat, for det fremgår jo her at en vis herre har nomineret sig selv, flere gange og så bliver det en ren fiktion.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:04

Bent,

Hvis forudsætningen for nomineringen er bortfaldet så er det vel ikke rimeligt?? Hvis brugerne nominerer IT Factory på baggrund af respekt for eksempelvis deres om sætning og det nu viser så at være luft, så ville man måske have valgt anderledes?

Jeg aner ikke hvad IVÆKST-prisen - men så lige i skyndingen at de havde en kategori "Årets vovehals" måske Bagger kunne opnå en pris i den kategori...

Henrik

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)