Hej. Endelig, 3 uger efter planen, kommer IVÆKST med de udvalgte i kandidater i de forskellige kategorier. Ifølge oplægget er det brugerne der bestemmer hvem der skal vinde, og IVÆKST kalder det endda "folkets pris". Og hvad sker ... I kategorien "Årets vovehals" er "Ditbrugtmarked" stemt ind med ABSOLUT FLEST STEMMER af alle. Det burde da vist automatisk give en plads i "finalen". Men NEJ ... De 5 der er indstillet til finalen har hver fået mellem 1 og 5 stemmer!?! Undskyld sproget, men HVORDAN FANDEN KAN DET KALDES "FOLKETS PRIS"? Det virker fuldstændig som det sædvanlige røvslikkeri og leflen for vennerne, som man desværre ser ved stort set alle prisuddelinger. Jeg troede faktisk en overgang at det skulle gå ærligt til, da jeg blev bedt om at indsende materiale til IVÆKST, men da jeg et par dage efter ringede for at høre hvornår finalen startede (det var forsinket af én eller anden grund) fik jeg at vide at jeg IKKE ville blive indstillet selv om jeg havde fået flest stemmer af alle. Og i dag er det så officielt ... IVÆKST-prisen er bare endnu en gang svindel og humbug, opfundet for at vennerne kan klappe hinanden på ryggen. Indlægget virker måske som om jeg er sur over ikke at blive udvalgt til finalen (og det er jeg sgu også), men mest af alt er jeg skuffet over at IVÆKST udskriver en konkurrence for iværksættere, kalder det "folkets pris, du bestemmer hvem der vinder", og så alligevel selv vælger hvem der skal have priserne. Hvis der skulle være en Amino eller flere der er blevet udvalgt, så tillykke med det, og jeg skal gerne stemme på jer, men mon ikke IVÆKST allerede har indgraveret vindernavnene i pokalerne? Med ikke særlig venlig hilsen ditbrugtmarked |
Hvilken side/virksomhed står for denne pris?