Hørt. Gigahost har flere gange tidligere demostreret helt total mangel på sikkerhed i deres hosting-setup. Det må være hvad man kan forvente til den sølle pris. Istedet for at bruge krudtet på en restore, havde jeg nok kigget mig om efter et rigtigt webhotel. -Jeg er selv skiftet fra gigahost pga. elendig sikkerhed, horribel performance og total mangel på kommunikation. -Det er dumt at betale for meget, men endnu dummere at betale for lidt. Er din tid værdiløs siden du vil gøre dit webhotels arbejde for dem ? /Hus |
Hej drenge. Stop lige.
Vi har haft denne diskussion tidligere. Og jeg tror at vi alle er blevet enige om at vi er mere eller mindre enige. Jeg skrev faktisk at det ikke var nødvendigt at belære mig om at det er for billigt.
Men når nu jeg var i den situation var det - efter min mening - relevant at forsøge at genoprette. Der er da ingen grund til at holde på sin ret og blive sur. Det vil jeg da helle gøre når det hele hele kører godt igen.
Jeg tror nok at ovenstående var møntet på mig og ikke en kritik af Gigahost, så ærligt talt - lad os da ikke diskutere webhotel for en 20'er mere. Den har været diskuteret adskillige gange før.
I øvrigt har jeg selvfølgelig en backup og jeg kan godt se at mit spørgsmål var dumt, for jeg kunne jo bare forsøge at genoprette mappestrukturen og så uploade mine filer. Men jeg valgte altså at stille et spørgsmål, da jeg blev i tvivl om teknikken i forhold til de enkelte domæner i hostingen.
Men kender i ikke det med at man pludselig kan gå lettere i panik når alle ens filer er væk? Vis overbærenhed...og tak for svaret.
Hilsen Louise E