Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CandyTown.dk ???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Smørum
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Jeg har sammen med en ven oprettet en online slikbutik d. 1. september 2008.

Vi har selv lavet vores hjemmeside og ville rigtig glade hvis vi kunne få noget ris eller ros.

Vi har haft en del kunder igennem systemet, men det kører stadig ikke som vi forventer..
Vi har ca 30 besøgende om dagen, altså ca 900 pr måned. Det ikke meget, men i forhold til vores besøgende har vi rigtig få kunder. Måske 4-5 kunder pr måned!

Vi har prøvet at markedsfører det online og offline, men ikk rigtig med det store held. Jo besøgstallet stiger til 40-50, men falder igen efter en periode.

Hva kan vi gøre bedre ?

De venligste slikhilsener

CandyTow.dk

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:25

Hej CandyTown...

Hvis i vil have flere kunder så svar mig på nedenstående...

Det første jeg tænker hvad er jeres Vision/Mission ? ..hvorledes ønsker i at skille jer ud fra konkurrenterne på nettet ? hvad skal gøre at jeg som slik-elsker eller far til en masse børn skulle vælge at handle på jeres side frem for lige at smutte forbi kiosken fredag eftermiddag ?
O.k. i skriver at i er billige meennn..er det nok ?

Med venlig hilsen

Thomas

Ps. svar til jer selv og brug det ;-)

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej CandyTown

Jeg syntes personligt jeres koncept er rigtig fedt. At sælge slik på nette virker som en ret god ide.
Jeg kan rigtig godt li jeres hjemmeside. Webshoppen er dejlig, enkel og nem at finde rundt i.
Og at man kan betale med diverse kort er et rigtigt stort plus.

Navnet Candy Town lyder rigtig godt, og er også sjovt fundet på. Jeres slogan "Åben 24 timer" er måske knapt så godt. Hvis det ikke bare er noget i har kastet ind, vil jeg måske ændre det til noget andet, der fortælle hvad i kan og hvad i Sælger.

Jeres produkter er rigtigt gode, og nogen dejlige lækre klassisker. Jeg vil dog uden at have det store kendskab til slikpriserne sige at det lyder lidt dyrt. Jeg har selv været på tanken efter en pose chips en gang i mellem, og det virker lidt som "Tank-Priser" uden at fornærme nogen.

Når jeg normalt handler på internet sider, kigger jeg altid på om de har et SE nummer eller om de er Privatpersoner. Så vidt jeg kan se på jeres side er jeres SE nummer ikke oplyst. Jeg er dog ikke i tvivl med jer at i har sådan et nummer, men vil måske være en god ide at oplyse sådan et.

Det med kunderne skal nok komme, hvis i ofre lidt penge på reklse bannere, eller sponsorer nogen produkter i en Konkurrence. Kan klart anbefale Gratis-Ting.dk. Rom blev jo ikke byggede på 1-dag (:

Alt i alt syntes jeg det er en super god shop, med mange gode produkter og et dejligt enkel side der har alt den skal have.
Så tommelfingeren op til jer :D

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:51

Hej

Jeg synes det er dyrt- så hvis det ikke var fordi jeg ville sende en gave til en der bor i den anden del af landet -der elsker slik, sååå tja tror jeg at jeg ville vælge kvickly.

...og jeg ville gerne se alle de produkter jeg køber, ikke bare nogle af dem, så når der er en kurv med noget blandet vil jeg se billeder og hvis det er uden fedt- spec. på det,  ikke kun en side bem.

Håber i kan bruge det til noget- at jeg ikke er for strid!

I min shop er det også svært at få handlen igang, men på f.eks. Mooncuppen har vi sat prisen 50 kr ned, i forhold til andre shops - og det giver købere lige til det- de går efter pris ser det ud til.

MVH Claus www.frydefuld.dk

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:51

Hej CandyTown.dk.

Du skriver, at du er i forhold til antal besøgende, så er antallet af ordrer ikke tilfredsstillende. Derfor er der nok en efterspørgsel på varerne, men måske er prisen for høj eller varen ikke attraktiv nok. Prisen vil jeg ikke tage stilling til, men du kan forsøge at peppe hjemmesiden op ved at få mine tænder til at løbe i vand:

- Sidens baggrund er hvid - smid noget diskret slik ind her...
- Pral noget mere med produkterne. I forhold til siden er billederne meget små. De skal være synlige og blikfangende.
- Præsentér produkterne noget mere - sæt HELE produktet i en flot kurv med bånd omkring og hjerter osv. osv. Du skal adskille dig kiosken fra på hjørnet.
- Skær lidt ned på teksten på forsiden og fremhæv istedet nogle kortvarende knaldtilbud, som kunden skal agere hurtigt på. Og skift dem ud med jævne mellemrum.

Håber det kan bruges til noget...

Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:41

Hej CandyTown

Generelt pæn side - ikke så meget at komme efter. Nydelig og velfungerende.

Det jeg savner er "selling points" - hvorfor skal jeg købe på siden istedet for selv at drøne ned på hjørnet? Jeg tror der skal mere "knald på" omkring hvad de konkrete fordele er. Jeg har ikke regnet efter, men det ser ikke ud til at man sparer så meget. Der skal være "noget" som gør, at gæsten "ikke kan leve uden" det du tilbyder.

Der står et sted, at man får leveret indenfor 3 timer - jeg bor i Aalborg, kan du klare den?

Men som sagt - en pæn side - håber at du får succes.

/Elway

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:46

Når man køber slik er det nok ofte et impulskøb når man står i supermarkedet og går forbi slikhylderne. Det visuelle skal være iorden. Hvis jeg taster www.candytown.dk ser jeg intet slik? Hvis jeg scroller kan jeg se nogle meget små billeder nederst af noget slik vist nok - men de er smål.
Hvad med et billede som fanger folks interesse

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:47

Fødevarer på nettet er endnu ikke for alvor slået igennem.

- men det er bare et spørgsmål om tid.

Så lad være med at give op hvis det til tider ser sort ud med købere, arbejd i stedet med fede koncepter og optimering, så den dag det for alvor bryder løs, står i med en perfekt løsning og 99% konvertering.

Indtil da sørg for at jeres kunder får en 1. klasses behandling, så skal ordet nok sprede sig.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 19:13

Rommy:

Fødevarer på nettet er endnu ikke for alvor slået igennem.

- men det er bare et spørgsmål om tid.

Så lad være med at give op hvis det til tider ser sort ud med købere, arbejd i stedet med fede koncepter og optimering, så den dag det for alvor bryder løs, står i med en perfekt løsning og 99% konvertering.

Indtil da sørg for at jeres kunder får en 1. klasses behandling, så skal ordet nok sprede sig.

Slik er ikke fødevarer..

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:48

Husk at få fødevarestyrelsens smiley på forsiden. Selvom det er slik du sælger, så er det en rigtig god idé at have det på plads..

Ang. hjemmesiden, så er designet fint! Måske ville jeg vælge et baggrundsfoto, hvor slikket fylder mere. Det frister visuelt og meget slik har så flotte og fængende farver.

I har lavet pakker til forskellige anledninger, har endda en fedtfattig pakke - det er genialt! Netop dette ville kunne lokke f.eks. mig til at købe hos jer, fremfor at gå vejen til supermarkedet.

Alt i alt en rigtig fin hjemmeside. Men husk endelig ham her: Big Smile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)