Hej CandyTown
Jeg syntes personligt jeres koncept er rigtig fedt. At sælge slik på nette virker som en ret god ide.
Jeg kan rigtig godt li jeres hjemmeside. Webshoppen er dejlig, enkel og nem at finde rundt i.
Og at man kan betale med diverse kort er et rigtigt stort plus.
Navnet Candy Town lyder rigtig godt, og er også sjovt fundet på. Jeres slogan "Åben 24 timer" er måske knapt så godt. Hvis det ikke bare er noget i har kastet ind, vil jeg måske ændre det til noget andet, der fortælle hvad i kan og hvad i Sælger.
Jeres produkter er rigtigt gode, og nogen dejlige lækre klassisker. Jeg vil dog uden at have det store kendskab til slikpriserne sige at det lyder lidt dyrt. Jeg har selv været på tanken efter en pose chips en gang i mellem, og det virker lidt som "Tank-Priser" uden at fornærme nogen.
Når jeg normalt handler på internet sider, kigger jeg altid på om de har et SE nummer eller om de er Privatpersoner. Så vidt jeg kan se på jeres side er jeres SE nummer ikke oplyst. Jeg er dog ikke i tvivl med jer at i har sådan et nummer, men vil måske være en god ide at oplyse sådan et.
Det med kunderne skal nok komme, hvis i ofre lidt penge på reklse bannere, eller sponsorer nogen produkter i en Konkurrence. Kan klart anbefale Gratis-Ting.dk. Rom blev jo ikke byggede på 1-dag (:
Alt i alt syntes jeg det er en super god shop, med mange gode produkter og et dejligt enkel side der har alt den skal have.
Så tommelfingeren op til jer :D