Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil være med?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan fortælle at projektet er kommet langt i udviklingen, og at det har taget en mindre drejning i forhold til det første udkast...

Konceptet kaldes nu onlineVenture, og i stedet for at finde én ide som fællesskabet skal være enige om, og så starte en virksomhed op omkring det, så får alle medlemmer nu mulighed for at ansøge i puljen til deres egne iværksætterprojekter. Ansøgninger reviewes af konceptets medlemmer, og ideen finpudses herigennem. Endeligt foregår en endelig afstemning om ansøgers idé er en som fællesskabet vil satse på. Som medlem indskyder man 500 kr og har dermed ejerandel i den samlede investeringspulje, og dermed ejerandel i de projekter der startes op vha. kapital fra onlineVenture. Så projektet er egentlig for alle - fra iværksætteren der mangler penge til at føre sin kommercielle ide ud i livet til den helt almindelige dansker, der synes at det kan være spændende at være med til at søsætte nye virksomhedsideer. Man er med for en kendt lille risiko på 500 kr og potentielt set er det kun ideerne hos medlemmerne, der sætter overliggeren for hvor stort det kan blive...  Nå videre før det kommer til at lugte for meget af salgstale :-) 

Holdet omkring projektet er sat, og vi er i fuld gang med at udvikle og implementere løsningen. Indenfor en uges tid vil det være muligt at gå ind på www.onlineVenture.dk og tilmelde sig nyhedsbrevet, der vil blive sendt ud inden det officielle startskud på konceptet, der er forventet primo 2009. 

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 18:41

Sådan! Lyder til at kunne blive et fantastisk koncept.

Glæder mig meget til at se hvad det bliver til!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:52

Hej Allan.

Ville bare høre om jeg som 16 årig kan skyde en "plovmand" i projektet?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Fra  WEXO Skrevet kl. 09:34

Winther.dk:

Hej Allan.

Ville bare høre om jeg som 16 årig kan skyde en "plovmand" i projektet?

Reglerne foreskriver om "spil" over internettet, at man skal være fyldt 18 år, ligesom man skal være fyldt 18 år for at starte virksomhed - så desværre kan du ikke oprette dig på onlineVenture før om et par år. Dine forældre kan selvfølgelig oprette sig, og gøre investeringsprojektet til en familieaktivitet :-) 

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 15:55

allanjensenaalborg:
Reglerne foreskriver om "spil" over internettet, at man skal være fyldt 18 år, ligesom man skal være fyldt 18 år for at starte virksomhed - så desværre kan du ikke oprette dig på onlineVenture før om et par år. Dine forældre kan selvfølgelig oprette sig, og gøre investeringsprojektet til en familieaktivitet :-) 

Hehe. Jamen så må jeg bare gøre klar til at lave hundeøjne  Big Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 00:36

Super fed idé!! Jeg er i hvert fald frisk :-)

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:01

Spændende projekt, jeg glæder mig til at se hvordan det vil udvikle sig,  tror I har en idé med et stort potentiale!

Jeg krydser fingre for Jer:)

De bedste hilsner

Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Fra  WEXO Skrevet kl. 16:33

hztrading:

Super fed idé!! Jeg er i hvert fald frisk :-)

Så vil jeg bare lige give en information om at www.onlineventure.dk er i luften og at man kan tilmelde sig nyhedsbrevet, som der allerede er en del der har fundet ud af :-)

Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:38

ideen er udmærket, men du får aldrig så mange mennesker med "på vognen". 

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:10

Hej

Syntes det er en spændende ide du har, men som andre også har skrevet så kan så mange mennesker ikke blive enige. Men man kunne fx give brugerne/ejerne nogle valgmuligheder, fx 3 eller flere på udvalgte områder og så lade dem stemme via nettet og flertallet bestemmer. Det hele vil dog kræve en del forarbejde og webprogrammering. Jeg er med hvis du kommer videre med det. Held og lykke.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)