Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil være med?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed idé!

Og hatten af for dig, at du tør trodse sortseeriet og kaste dig ud i projektet Yes

Jeg smider gerne en plovmand ind i det Smile

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan lige tilføje at denne "debat" har givet mig blod på tanden. + at jeg har set at fodboldprojektet er lykkes i Danmark.

Der vil jeg nu se om vi kan gøre det samme med håndbold, som folk har gjort det med fodbold.

Så se lige; Mithåndboldhold.dk

 

håber der er andre sportsfreaks der vil være med Big Smile

ps. Dette er ikke en fluks idé bare fordi at jeg har deltaget i denne "debat"... Bundseriøst! Smile

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er jo som Allan skriver ikke ny, den har kørt i England og er jo også meget aktuel herhjemme med stiftelsen af mitsuperligahold.dk og deres fusion med Boldklubben Skjold. Det bliver meget spændende at følge det projekt.

Du skal nok har tænkt konceptet igennem igen, for mig lyder det som om at de 1000 medlemmer skal tage del i alle beslutninger i "myCompany", men sådan er det jo ikke med myFootballClub. Her har medlemmerne, så vidt jeg ved, kun medbestemmelse over hvilket hold kampene skal spilles med, ikke omkring hvilke sponsorer man skal vælge, omkring udvikling af stadion, budgetter osv.

At få 1000 mennesker til at enes om at vælge et produkt, et forretningsgrundlag, et navn m.m. lyder som en kæmpe udfordring, men hvis i får styr på konceptet, kunne jeg skam også være interesseret! Det burde i hvert fald være muligt at få en masse PR, når man ser på hvor meget omtale mitsuperligahold.dk har fået i diverse medier.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et rigtigt sjovt koncept. 

- send mig eventuelt din mail, har et par spørgsmål til dig vedr. konceptet. :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)