Efter den oprindelig idé som er engelsk og hedder myfootballclub.uk, som derefter er nogle der har lavet den danske udgave; Mitsuperligahold.dk som nu endda har startet forhandlinger med en dansk 2 divisionsklub omkring overtagelse. Og det har sku givet lidt blod på tanden. Især efter at andre aminoer har startet onlineventure. Som er det samme, bare med en virksomhed. Personligt, ja så har jeg brugt utallige timer-dage-uger-år på håndbold. Vi hører om finanskrise, og hvordan det er svært at finde sponsorer. Men også at danskerne bliver rigere. Bland det med en omgang sportsfreaks og du får en super god cocktail. En cocktail som jeg vil lave! Grundidéen ligger i at man skyder et pengebeløb ind i det, og så får du magt. Du kan ikke gøre alt med magten, men du får i fodbolden mulighed for at vælge startopstilling og indkøb. Men det er jo lidt svært at bestemme et startformation i håndbold, da man jo kan skifte ud når man vil. Så jeg tænker at man får:
Selvfølgelig er det et stort projekt, men det at vi går ind og køber en klub, via de indsamlede kroner, betyder ikke at vi skal ødelægge klubkulturen. Vi skal være prof. i alle leder og kanter, men selvfølgelig også gå op i det vi har givet vores penge ud til, at få nogle gode oplevelser og gode resultater med vores klub. Vil det kunne lykkes?
|
Mithåndboldhold.dk - Kan det lykkes?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)