Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WhiteAway.Com - hvad siger i til vores logo?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi vil meget gerne have noget feedback på vores logo på vores nye hjemmeside med hårde hvidevarer.

Er det for grønt? For lille, for stort, småt eller... Hvad synes i om det?

Tjek det på vores side, som vi er ved at gå i luften med: www.WhiteAway.Com

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 09:34

www.WhiteAway.Com

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 09:45

Først prøv at forklar lidt om hvad det skal vise. Hvad er dets idé og hvad skal det symbolisere.

Umidbart kan jeg ikke se hvad en raket har at gøre med hårde hvidevarer.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 12:58

Hej

Tanken kunne være det her med at det går hurtigt. White Away - ligesom Right Away...

Mvh. Esben Gadsbøll.

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:04

Jeg ville få lavet ét logo der havde et mere klart udtryk for jeres identitet.

Navnet er ej hensigtsmæssigt ... kan godt se det morsomme i analogien. Men tror et mere klart navn skaber bredere salg hos hr og fru danmark der fatter bjælde af engelske ordspil, envidere kommer der ikke noget der minder om et fnug af hårde hvidevarer frem når du googler "whiteaway", og folk der ikke lige kan huske det præcise navn, eller hvordan det nu staves tager som oftest bla. andet google til hjælp. Husk at mange folk laver et indlende køb første gang de på sitet, tænker lidt over det, og vender så tilbage på et senere tidspunkt  for at lukke købet. Det ville være ærgeligt hvis kunden ikke har fået et klart og tydeligt nok indprint af jeres navn/adresse, til at kunne finde jer igen når de skal afslutte handlen.

Jeg ville forholde mig til disse ting, da de kan have en betydelig påvirkning af tilgangen og brugen af jeres site

Men ellers overskuelig og nem navigering ... ^^

Digital Communication | Integration

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 13:16

Hej

Tak for god kritik.

Hvad skulle det så være? Har du et forslag?

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:25

Evt. start med at få en beskrivende titel, eks. "WHITE AWAY | Hurtig landsdækkende levering af hårde hvidevarer | Mandag til fredag 9-16 | Tlf 69 60 60 71"

Dette eksempel skaber et billed af jeres forretning, jeres identitet, stabilitet og nem tilgang, service mv. Og ved at inkludere en beskrivelse, husker folk bedre analogien imellem White Away og "hurtig levering", hvilke de så på et senere tidspunkt når de ikke kan huske navnet, vil kunne genkalde navnet på ... en slags reverse enginering, de kan huske i havde noget med hurtig levering og en sjov analogi .. Arh ja, White Away etc.

En beskrivende titel, hjælper også google til at målrette søgninger ...

Digital Communication | Integration

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 13:31

Hej igen.

Tak igen. Men hvad skal vi så gøre den dag vi ikke kun vil sælge i Danmark? Et godt navn som også virker i andre lande... Det er virkelig virkelig svært!!!

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Esben

Selvom Syndikatet har fat i nogle rigtig gode pointer, så må I ikke lade jer ryste i grundvolden: WhiteAway har I jo netop valgt, fordi det skal eksponeres internationalt. Ordspillet og den danske vinkel på hvidevarer vil meget få godt nok opfatte, men hold fast I de værdier, I allerede har opbygget i Ahvidevarer - og brug den nye internationale vinkel til at skærpe og tilpasse i stedet for at ville forandre det totalt.

Med hensyn til jeres logo, navn og generelle værdiskabelse - er I godt på vej med det banner, I pt. bruger på Ahvidevarer.dk, som fortæller og visualiserer navneskiftet med kloden, rumraketten (logoet) og det dynamiske og letforståelige familiære tegnefilmsunivers. Problemet er bare, at det ikke går igen på selve sitet. Whiteaway.com er derimod lidt fastlåst og overstruktureret modsat den mere bløde og indbydende Ahvidevarer.

Mit bud er, at I skal kombinere den nyvundne overskuelighed fra Whiteaway.com med jeres eksisterende farvevalg og designunivers fra Ahvidevarer.dk. Hold fast i navnet - det er glimrende og nemt at huske for engelsksprogede... der med tiden vil tænke, at når man handler hos jer... så får man varerne right away! I skal jo bare hjælpe læseren lidt i betydningsdannelsen: "WhiteAway is right away!"

Tænk jeres storytelling i forlængelse af det lille animerede banner, der fortæller om navneskiftet. Sæt en ramme der hedder naivistiske og imødekommende tegneseriefigurer fortæller og ER WhiteAway.com. Nemt og lige til at forstå for mor, far og børn.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:32

Jeg må indrømme, at det ikke lige leder mine tanker hen på hvidevarer.. 
Dda jeg så, at det var hvidevarer, tænkte jeg, "det hvide går væk" er da et underligt slogan..
og altså ikke "nej hvor bliver mit tøj hvidt i jeres vaskemaskiner"..

.. men er også noget små-træt i dag, så måske jeg bare er lidt underlig :-S

Kan godt lide at i har valgt et grønt logo - hvis jeg skulle købe ny vaskemaskine eller lign. ville miljøet være noget af det der betød meget, både i forhold til strøm og sæbe-spild og jeres logo ser sådan lidt miljø-venligt-agtigt ud.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)