Hej Esben
Selvom Syndikatet har fat i nogle rigtig gode pointer, så må I ikke lade jer ryste i grundvolden: WhiteAway har I jo netop valgt, fordi det skal eksponeres internationalt. Ordspillet og den danske vinkel på hvidevarer vil meget få godt nok opfatte, men hold fast I de værdier, I allerede har opbygget i Ahvidevarer - og brug den nye internationale vinkel til at skærpe og tilpasse i stedet for at ville forandre det totalt.
Med hensyn til jeres logo, navn og generelle værdiskabelse - er I godt på vej med det banner, I pt. bruger på Ahvidevarer.dk, som fortæller og visualiserer navneskiftet med kloden, rumraketten (logoet) og det dynamiske og letforståelige familiære tegnefilmsunivers. Problemet er bare, at det ikke går igen på selve sitet. Whiteaway.com er derimod lidt fastlåst og overstruktureret modsat den mere bløde og indbydende Ahvidevarer.
Mit bud er, at I skal kombinere den nyvundne overskuelighed fra Whiteaway.com med jeres eksisterende farvevalg og designunivers fra Ahvidevarer.dk. Hold fast i navnet - det er glimrende og nemt at huske for engelsksprogede... der med tiden vil tænke, at når man handler hos jer... så får man varerne right away! I skal jo bare hjælpe læseren lidt i betydningsdannelsen: "WhiteAway is right away!"
Tænk jeres storytelling i forlængelse af det lille animerede banner, der fortæller om navneskiftet. Sæt en ramme der hedder naivistiske og imødekommende tegneseriefigurer fortæller og ER WhiteAway.com. Nemt og lige til at forstå for mor, far og børn.