Dengang jeg var webmaster på acmilan.dk, og siden havde en stor CMS-løsning baseret på netop Postnuke, hostede vi den hos one.com (b-one.dk hed den dengang). Vi havde over 1000 daglige besøgende, og INGEN problemer whatsoever med hverken oppetid, backup-funktionalitet eller hastighed.
Jeg kan kun dømme ud fra mine egne erfaringer, og med en fortid som webdesigner med over 50 løsninger af forskellig art bag mig, kan jeg kun sige, at jeg aldrig har oplevet problemer med one.com. Jeg mener i den grad at man får mere end man betaler for, sammenlignet med stort set alle andre!
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Dengang jeg var webmaster på acmilan.dk, og siden havde en stor CMS-løsning baseret på netop Postnuke, hostede vi den hos one.com (b-one.dk hed den dengang). Vi havde over 1000 daglige besøgende, og INGEN problemer whatsoever med hverken oppetid, backup-funktionalitet eller hastighed.
Jeg kan kun dømme ud fra mine egne erfaringer, og med en fortid som webdesigner med over 50 løsninger af forskellig art bag mig, kan jeg kun sige, at jeg aldrig har oplevet problemer med one.com. Jeg mener i den grad at man får mere end man betaler for, sammenlignet med stort set alle andre!
Nå - det er ellers ikke særlig god kritik de får af de mere erfarne på postnuke.dk - http://postnuke.dk/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&tid=1235 - dårlig oppetid , langsom server , bestemte artikel moduler fungerer ikke osv. Nu var det ikke meningen at b.one eller one.com skulle hænges ud , men det er bare hvad man kan læse på postnuke at det ikke er stabilt nok til et cms system, men enkelte vælger at bruge de billige og så leve med de fejl de får. Der er især et webhotel som får rigtig god kritik og det er www.enavn.dk - så er det sagt. Der er muligvis andre som også kunne yde det samme f.x dandomain eller servage.net.
IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice
Denne her tråd er gået helt af fløjten, og er fuldstændigt ude af proportion i indhold jævnfør hvad der oprindligt bedes om. Den er et pragt-eksemplar på det allerværste af IT-branchen - I forvirrer totalt en potentiel kunde med indeforstået og teknisk diskussion, som er helt irrelevant!
I har nu forsøgt at debattere CMS og performance, men faktum er at spørgeren IKKE er kommet nærmere et svar på spørgsmålet! Nogle gange er det bedre at debattere sådanne tekniske detaljer i et separat forum, og jeg mener selv at dette tidspunkt er nået.
Jeg ved at jeres hensigter er gode, men come on... Det er helt langt ude dette her. Det korte faktum er, at alle systemer, uanset type (CMS, ikke CMS, PHP, ikke PHP mv.) kun kan køre så godt som det svageste led i systemet. Ofte er det svageste led, hos billige hosting-firmaer (såsom one.com) database-ydelse.
Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design
Denne her tråd er gået helt af fløjten, og er fuldstændigt ude af proportion i indhold jævnfør hvad der oprindligt bedes om. Den er et pragt-eksemplar på det allerværste af IT-branchen - I forvirrer totalt en potentiel kunde med indeforstået og teknisk diskussion, som er helt irrelevant!
I har nu forsøgt at debattere CMS og performance, men faktum er at spørgeren IKKE er kommet nærmere et svar på spørgsmålet! Nogle gange er det bedre at debattere sådanne tekniske detaljer i et separat forum, og jeg mener selv at dette tidspunkt er nået.
Jeg ved at jeres hensigter er gode, men come on... Det er helt langt ude dette her. Det korte faktum er, at alle systemer, uanset type (CMS, ikke CMS, PHP, ikke PHP mv.) kun kan køre så godt som det svageste led i systemet. Ofte er det svageste led, hos billige hosting-firmaer (såsom one.com) database-ydelse.
Goddag Morten.
Jeg vil give dig ret i diskussionen er kommet på afveje, men at påstå spørgeren ikke er kommet nærmere på spørgsmålet viser udelukkende du er rablende ligeglad med at læse nogle af de indlæg der har været her.. Af hvad jeg kan se har der i hvert fald været 10-12 indlæg der netop omhandlede løsninger til Lasse, hvoraf den sidste løsning blev skrevet af mig for 2 indlæg siden.
Og at påstå dette er "et pragt-eksemplar på det allerværste af IT-branchen" er, for det første disrespektfuldt, men også lodret forkert! Det eneste de diskuterende parter er interesserede i her, er at stoppe folk fra at fyre pis af overfor normale mennesker der ikke ved bedre. Hvis jeg ser en IT-kyndig fyre noget af jeg ved er komplet forkert - så råber jeg altså op! Jeg mener fandme ikke vi skal fortælle IT ukyndige ting, som bare ikke er rigtige og derfor kan gøre dem mere skade end glæde.
Jeg synes det er fint du har en holdning - men lad være med at være disrespektfuld overfor andres holdninger. Den oprindelige forfatter af denne tråd har fået adskillige svar - mere end rigelig til at tage en beslutning.. og jeg vil da lige pointere, at jeg ingen løsning så i dit indlæg?