Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan min ven rette min hjemmeside

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej amino'er

Det jeg skal bruge er en hjemmeside hvor jeg er admin, men min ven/medarbejder skal kunne rette nogle ting på siden som fx. opdatere en tabel.

Hvilke hjemmeside skal jeg have (har du en der kan det så skriv)

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 252
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 18:26

Det hurtige svar er, at du skal have et CMS, hvor der kan være flere brugere med forskellige rettigheder.

Er der tale om en eksisterende hjemmeside eller en ny, som skal laves fra bunden?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:29

Ja jeg laver flere typer hjemmesider med admin login som kan have fælles administrator eller hver sin og der kan bestemmes forskellige rettigheder

Du kan evt kontakte mig på mail eller tlf 50594706 eg har også en aktuel side til salg , men et mindre content management system som ikke har så mange muligheder - men dog vil den sagtens kunne klare at både du og din ven kan logge ind og lave rettelser , indsætte tabeller m.m

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:29

Hvilken type hjemmeside er der tale om? Det mest hensigtsmæssige ville være at finde et relevant CMS eller bygge noget fra bunden.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 18:30

Christian Reupke:

Det hurtige svar er, at du skal have et CMS, hvor der kan være flere brugere med forskellige rettigheder.

Er der tale om en eksisterende hjemmeside eller en ny, som skal laves fra bunden?

Jeg har lavet en på en gratisside, nu er tiden kommet til at jeg skal have eget domæne(som er fundet, men har ikke købt endnu) og hjemmeside fordi jeg skal være sponsor for et fodbold hold. Kig på http://www.stadions.dk/ skal være noglelunde lige så mange billeder og så nogle tabeller og nogle nyder og sådan lidt

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 18:38

Nogle der ved noget om en pris eller hvor man kan få det ?

Skal nok ikke selv programmere det kan kun HTML så, men der skal kunne sættes html koder ind

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:39

Hej Efb freak !

Jeg vil gerne give dig et tilbud på et brugervenligt CMS i det design du ønsker.

Siden hostes hos mig og jeg sørger for årlig betaling for domænanvn og laver backup.

Jeg vil lige se hvor meget der kan anvendes på din nuværende side af tekster og billeder og så vil jeg lave en udfra hvad vi bliver enige om - hvis du er interesseret?

Du kan evt se her hvad jeg har lavet før - jeg laver KUN cms systemer men værsgo at kig. http://www.serverservice.dk/index.php?name=http&file=//www.serverservice.dk%20/modules.php?op=modload&name=PagEd&file=index&topic_id=0&page_id=6

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 18:57

efb-freak:

Nogle der ved noget om en pris eller hvor man kan få det ?

Skal nok ikke selv programmere det kan kun HTML så, men der skal kunne sættes html koder ind

Er der flere bud

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:04

Vi har et CMS vi selv udvikler på, Karitas CMS, du kan hurtigt få en demo på www.karitascms.dk. Prisen er kr. 5.000,- for redigeringsplatform, formularmodul, nyhedsmodul og sitemap.

Kr. 250,- pr. måned i hosting.

Catillo, Web der virker!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Har et tilbud på 2000,- 180per måned så dit er lidt dyrt da jeg ikke har ret mange penge til det

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)