Dato: 5/18/2006 10:50:04 PM
Forfatter: Matt K. Baldersø
Jesper min gode fredags-bar-ven (med al den respekt du ved jeg har for dig) så tror jeg du har misforstået drejningen som tråden tog, en anelse...?!
Det handler for så vidt ikke om skjorte og slips, eller cowboybukser og t-shirt... selv går jeg i begge dele i forskellige anledninger... Som du kender mig bedst (til wpeednetworking, fredagsbar, og de møder vi har haft sammen) så er jeg i de anledninger næsten altid klædt i jakkesæt og skjorte, skal det være rigtig fint også et slips... men i tirsdags hoppede jeg rundt på en Lastbil hos IVECO i Odense og lavede brochurebilleder af en mekaniker, og lige i den situation havde jeg garderet mig med et par cowboybukser der godt kunne tåle lidt oliepletter, da der var en del i forvejen...
Dér hvor tråden bliver interessant, er i forhold til hvilke signaler man rent indholdsmæssigt og designmæssigt vil profilere sin
virksomhed på
nettet med. Nu skal vi ikke træde yderligere rundt i det, da Peter jo som en fornuftig beslutningstager påpeger at de HAR et alternativ til den dybt useriøse webbyen-løsning undervejs... dog vil jeg stadig forbeholde mig ret til at sige at både design, grafik, billeder mm. også burde have en shine-up

...
Og Peter... respekt for at I har bygget det op fra bunden... jeg har en uduelig
bank ved navn Nordea der røvknepper mig økonomisk for at sige det mildt, og således har de på blot 7 mdr. ved hjælp af en 13%P.A. formået at få min gæld til at stige med over 50.000 til snart 320.000 (hvilket vil sige jeg også må bygge alt op fra ''scratch!''), uden en decideret redningsplan for hvordan jeg egentlig skal slippe af med den... Men der må prioriteres når det gælder investeringer, og hvad angår Jeres web er det min uforbeholdne mening at der virkelig skal lægges en indsats... troværdighed eller ej...!!
Det er ikke en salgstale for undertegnede, jeg får en ugentlig god tilgang af kunder - og efter denne tråd er jeg sikker på at får du brug for en fotograf en dag bliver det da ikke mig :-/ ?! Hehe... men det er objektivt set på det, og min hudærlige holdning til dette...
Gennem vort arbejde...må vi så sige, at det er vores erfaring, at de store banker hverken er risikovillige...og/eller særligt samarbejdsvillige...
Det står naturligvis for egen regning...