Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WhiteAway.Com - hvad siger i til forsiden?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben.

Jeg kan rigtigt godt li', at man kan se, hvem personerne bag jeres webshop er! Så får jeg en fornemmelse af, at jeg handler med rigtige mennesker til forskel fra webshops, der er totalt anonyme.

Jeres lille frimærke er meget sødt, men "gratis levering" budskabet forsvinder næsten. Frimærket kunne designes til jer, så det indeholder en sjov tegning af nogle hvidevarer, prisen skulle være 0 kr. og ved siden af et stort synligt banner med jeres tekst: "Gratis levering i hele landet". 

Til gengæld virker det lidt forvirrende, at man under leveringsbetingelser har forskellige priser på levering. Man skal virkelig bruge tid for at finde ud af, hvor det lige er, at leveringen er gratis. Derfor tror jeg, det er vigtigt, at I præciserer, hvornår/hvor jeres gratis levering gælder.

I veksler mellem at skrive "man", "du" og "De". Brug det sidste hele vejen igennem. Tal direkte til kunden.

Under "målsætning" bruger I ordet "aggressiv". Det ville jeg helt klart fjerne, da det signalerer noget negativt, selv om det er positivt ment. Ordene "høj volumen" er også lidt for indforståede.

Generelt kunne der godt trænges til korrekturlæsning for stave/slåfejl, ligesom en opstramning af teksten ville gøre den lettere at læse for forbrugeren.

Jeres priser ser fornuftige ud, og I er bogmærket til evt. senere brug. Held og lykke med jeres webshop.

Mange hilsener

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 20:39

Hej Esben,

Pæn side - helt klart en masse gode features... Sys dog du skal udnytte topbjælken noget mere, den ser lidt for bar ud.

Men ellers nice side - kunne være man skulle købe sig en støvsuger til sin lejlighed Smile

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 00:12

Jeg forstår ikke jeres logo, det signalerer ikke rigtig hvidevare. Det lyder mere som et vaskemiddel/rengøringsmiddel. Det ville jeg helt klart arbejde noget mere på.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:08

OK. Mange tak for kritikken Frank! Vi tager den med i vores videre arbejde.

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 16:05

Hej Anne

Tak for dit indlæg.

1. Det med gratis fragt - vi har nogle ting vi skal rettet i vores tekster fra tidl. Så det er en smutter fra vores side, at priserne ikke er rettet til i betingelserne.

2. Det med frimærket lyder godt. Jeg tror du har ret i at det med GRATIS FRAGT, skal fremhæves meget mere. Der er en anden herinde på Amino som også har nævnt frimærket, så det har jeg ihvertfald forstået nu! :-)

Mht. frimærket - hvis nu det skulle være som du siger med 0 kr. osv. hvilke farver ville du så gøre det i?

3. Spændende pointe med at tale direkte til kunden - det har jeg ikke tænkt på før. Korrekturlæsning er hermed noteret - det skal vi have gang i.

Rigtig gode tanker og kritik du kommer med - kom endelig med mere!

Mvh. Esben Gadsbøll.

www.WhiteAway.Com

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 11:23

Hej Casper

Tak for dit svar.

Ja - det kunne være godt med en sætning der i toppen - jeg har svært ved at komme frem til hvordan den skal lyde. Men måske noget med "Billige hvidevarer - gratis leveret". Hvad siger du til den? Vi skal jo gerne have med hvad vi laver "Billige hvidevarer" og så er Gratis fragt en væsentlig ting at få kommunikeret ud også.

Har du noget forslag?

Hav en god dag.

Mvh. Esben Gadsbøll.

www.WhiteAway.Com

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:40

Hej Esben.

Det glæder mig, du kunne bruge mine kommentarer.

Mht 2): Mit forslag til en eventuel farve ville udelukkende bygge på min personlige smag, så jeg tror hellere, du skal få nogle professionelle til at rådgive dig.

Alt godt fremover.

Mange hilsener

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 15:49

Ok. Tak for det Anne!

Hav det godt!

Mvh. Esben Gadsbøll.

www.WhiteAway.Com

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 10:53

Hej Peter

Tror du det ville være bedre at holde fast i et dansk navn (f.eks. www.Ahvidevarer.dk?) istedetfor et internationalt navn som www.WhiteAway.Com?

Jeg synes virkelig det er svært at finde ud af! Et navn er jo så vigtigt - så hvis det ikke signalerer det rette, så er det skidt. Hvidevarer hedder White Goods på engelsk - derfor vi fandt på det. Right Away - WhiteAway, der er en god ordlyd der.

Jeg er spændt på hvad du synes.

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com + www.Ahvidevarer.dk

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 10:10

Hej

Så har vi justeret forsiden en del på www.WhiteAway.Com.

Vi har fjernet noget grafik i toppen og re-lanceret topbaneret.

Hvad siger i til det nu?

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)