Hej Esben. Jeg kan rigtigt godt li', at man kan se, hvem personerne bag jeres webshop er! Så får jeg en fornemmelse af, at jeg handler med rigtige mennesker til forskel fra webshops, der er totalt anonyme. Jeres lille frimærke er meget sødt, men "gratis levering" budskabet forsvinder næsten. Frimærket kunne designes til jer, så det indeholder en sjov tegning af nogle hvidevarer, prisen skulle være 0 kr. og ved siden af et stort synligt banner med jeres tekst: "Gratis levering i hele landet". Til gengæld virker det lidt forvirrende, at man under leveringsbetingelser har forskellige priser på levering. Man skal virkelig bruge tid for at finde ud af, hvor det lige er, at leveringen er gratis. Derfor tror jeg, det er vigtigt, at I præciserer, hvornår/hvor jeres gratis levering gælder. I veksler mellem at skrive "man", "du" og "De". Brug det sidste hele vejen igennem. Tal direkte til kunden. Under "målsætning" bruger I ordet "aggressiv". Det ville jeg helt klart fjerne, da det signalerer noget negativt, selv om det er positivt ment. Ordene "høj volumen" er også lidt for indforståede. Generelt kunne der godt trænges til korrekturlæsning for stave/slåfejl, ligesom en opstramning af teksten ville gøre den lettere at læse for forbrugeren. Jeres priser ser fornuftige ud, og I er bogmærket til evt. senere brug. Held og lykke med jeres webshop. Mange hilsener Anne
|
Hej Esben,
Pæn side - helt klart en masse gode features... Sys dog du skal udnytte topbjælken noget mere, den ser lidt for bar ud.
Men ellers nice side - kunne være man skulle købe sig en støvsuger til sin lejlighed