Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WhiteAway.Com - hvad siger i til forsiden?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide forsiden. Synes designet er godt, og ikke for unødvendigt prangende.

Gode informationer på forsiden, og vi får smækket nogle af jeres produkter i hovedet fra start.

Mvh Jonas

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:16

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Perfekt!

Tak Jonas. Dejligt at høre når noget gøres rigtigt!

Godt nytår.

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Esben

Som andre også påpejer, ville jeg have gjordt siden lidt bredre. Og logoet om fri levering mere iøjenfaldene.

Ellers synes jeg at hjemmesiden falder i min smag, det kan gøres bedre. Men synes i er kname tæt på... =)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:31

Hej Esben,

Logoet har der været en del feedback på, så det vil jeg ikke kommentere yderligere :).
Jeg faldt til gengæld over en anden ting, nemlig jeres priser - som er et ret centralt begreb på jeres site. Alle priserne står med to decimaler, og der står ikke hvilken valuta det er.. Jeg ved selvfølgelig godt at det er kroner osv., men det ser bare sjovt ud.
Producentlogoerne ser lidt forstrukkede ud...?
Hvilke produkter gemmer der sig i den spændende kategori 'Vask - Tør' ? ;-)... Tørvask ;) Det giver selvfølgelig mening, når man klikker på linket.

God fornøjelse med siden :)

Mange hilsner

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig i mange af de designmæssige ting der er blevet sagt. Enkelte ting er smagssager, men det syntes jeg også er blevet fremhævet fint.

Mht. jeres navn, syntes jeg RightAway - WhiteAway er FEDT. Men i skal selvfølgelig tænke målgruppe når i vælger jeres navn. Jeg syntes nu ikke navnet er problemet men snarere jeres logo, som måske skal tænkes om. Jeg syntes personligt ikke at det sidder der "lige midt i skabet", som et godt logo bør. Om det signalerer rengøringsmidler ved jeg ikke, men jeg får ikke rigtig fornemmelsen af billige hårde hvidevare og god service, som i formodentlig gerne vil signalere. Jeg syntes også godt man kunne redesigne jeres sidehoved noget, så den som andre nævner, giver noget mere "personlighed" til siden.

Derudover, har jeg en forholdsvis lang loadtid på jeres sider, hvilket genere min brugeroplevelse. Det er især når jeg skal ind til undermenuerne, eller ligge en vare i kurven, at jeg føler mig hægtet af. Begge disse ting kan klares med noget AJAX, eller evt. bare Java Script, sådan at det ikke er hele siden der skal hentes igen, når jeg bare vil have vist fem nye teksrækker i menuen.

Ellers syntes jeg det er en ret lækker shop i har fået sat sammen. Held og lykke med det.

Jeg håber i kunne bruge mine inputs. I må endelig spørge hvis jeg har formuleret mig lidt uklart. :-)

Venligste hilsner

Michael Valentin

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Tak Daniel!

Vi har rettet gratis levering logoet en gang - måske vi skulle se på det igen. Synes du det skal være større eller hvordan?

Tak for rosen. :-)

Godt nytår!

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Tak for din gode kritik.

Det med priserne skal vi selvfølgelig have set på – det har jeg slet ikke tænkt over… Så det var et rigtig godt tip!

Hvad er det for producentlogoer som du synes ser forstrukkede ud?

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Tak for din mail.

Jeg har et par spørgsmål til dig:

Det du nævner med logoet – har du et forslag til noget andet, som logoet måske skulle være i stedet for?

Det med personlighed – hvordan igen – har du nogle forslag? Det kan godt være det er en smule ”sterilt”.

Det med load-tid har vi fokus på og regner med at det bliver bedre fremover. Siden er fortsat ny og vi udvikler på den.

Det glæder mig at høre at du synes om siden.

Hav et godt nytår og mange tak for din brugbare kritik!

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen.

Det er jo en kunst at designe gode logo'er, og det er vi jo en del designere som lever af... ;-) Hvis du gerne vil lave det selv, syntes jeg du skal prøve at holde et møde med en eller flere af dine partnere, hvor I finder ud af hvad logo'et skal udtrykke og hvad I ellers har af krav til det. Herefter kan i med fordel se på andre logo'er og finde eksempler, som netop udtrykker det i gerne vil udtrykke. Overvej hvilke elementer i logo'et som bringer netop den fornemmelse frem. Herefter bør der være god basis for en grundig brain-storm, og herefter kan i tegne de 5-6 bedste idéer rene. Så skal i beslutte hvilket der er bedst,og måske lige fin tune det det sidste. Sørg for at få streget det op i vektor-format og vælg præcise farver. Det blvier i glade for i længden.

Lige præcis "sterilt" var det ord jeg også ville bruge. Den forsvinder lidt syntes jeg. Måske er det jeres logo, og en evt. grafik der skal være hvid, men sidehovedets baggrund skal være en kontrast farve. Derudover syntes jeg den bliver lidt flad. Det ville være flot med noget tekstur eller nogle flere elementer til at berretige den. Jeg tror egentlig der er mange muligheder. Igen handler det om at brainstorme og afprøve indtil man står med et fornuftigt resultat..

Glad for at høre at i selv har styr på teknikken. ;-) Det er ofte der folk glemmer at fokusere.

Godt nytår til dig også.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 18:12

Hej Michael

Tak for dit svar. Vi vil se på det med logoet. Som du selv gennemgår, så kræver det en del, hvis det skal gøres ordentligt. J

Det med grafikken, vil vi også se på. For det skal ikke være sterilt. Prøv at se vores gl. side - www.ahvidevarer.dk - syntes du bedre om layout'et der med flash-grafikken i toppen? Jeg synes selv, at den har mere personlighed.

Vi har efterhånden fået rigtig mange gode forslag fra debatten her på Amino. Det er rigtig fedt.

TAK TIL ALLE!

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)