Jeg er enig i mange af de designmæssige ting der er blevet sagt. Enkelte ting er smagssager, men det syntes jeg også er blevet fremhævet fint.
Mht. jeres navn, syntes jeg RightAway - WhiteAway er FEDT. Men i skal selvfølgelig tænke målgruppe når i vælger jeres navn. Jeg syntes nu ikke navnet er problemet men snarere jeres logo, som måske skal tænkes om. Jeg syntes personligt ikke at det sidder der "lige midt i skabet", som et godt logo bør. Om det signalerer rengøringsmidler ved jeg ikke, men jeg får ikke rigtig fornemmelsen af billige hårde hvidevare og god service, som i formodentlig gerne vil signalere. Jeg syntes også godt man kunne redesigne jeres sidehoved noget, så den som andre nævner, giver noget mere "personlighed" til siden.
Derudover, har jeg en forholdsvis lang loadtid på jeres sider, hvilket genere min brugeroplevelse. Det er især når jeg skal ind til undermenuerne, eller ligge en vare i kurven, at jeg føler mig hægtet af. Begge disse ting kan klares med noget AJAX, eller evt. bare Java Script, sådan at det ikke er hele siden der skal hentes igen, når jeg bare vil have vist fem nye teksrækker i menuen.
Ellers syntes jeg det er en ret lækker shop i har fået sat sammen. Held og lykke med det.
Jeg håber i kunne bruge mine inputs. I må endelig spørge hvis jeg har formuleret mig lidt uklart. :-)
Venligste hilsner
Michael Valentin