Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med MLM?

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Kristoffer W Hansen:
Hvordan har IT-branchens indtjeningsstruktur noget som helst med MLM's credibility at gøre?

Læs indlæget igen - hvis det er for svært så skal jeg hjælpe dig - afsætning er afsætning se på din egen branche hvordan syntes du om salget og metoderne samt det lovede udbytte deri?Surprise

ing.john sommer-HD-IØ

Nej, spørgsmålet gik ud på hvorfor folk ikke kunne lide MLM og hvorfor MLM konseptet har så lav credibility.

DU svare så at MLM er bedre end IT-Branchen og IT-Branchen er dårlige til at sælge løsninger der matcher kunders behov.

Det har bare ikke noget med spørgsmålet at gøre. Derfor spørger jeg dig igen:

Hvad IT-branchens indtjeningsstruktur med MLM's credibility at gøre?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:51

john sommer:

Hej Michael!

Undlad at falde i den grøft at diskutere med de der på forhånd har smagsdommerbukserne på og optræder som de "kloge" rådgivere for alle de tavse der læser med herinde!

ing.john sommer-HD-IØ 

Så nu er andre mennesker lige pludseligt dumme fordi vi ikke er enige? Hvem kaldte du "smagsdommer"?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:52

Michael:

Hvis det skal være en saglig debat, er det så ikke temmelig problematisk, at virkningen af et produkt er baseret på om ens kone har det bedre? ;o)

Havde du undladt din webadresse i dit første indlæg, så havde folk nok også opfattet det som noget andet end, at du gerne vil promovere dig selv og dit site.

Kristoffer nævner det med folkene bag og det faktum, at mange MLM virksomheder, er baseret på pyramidetankegangen. Det er jo absolut ikke forkert. Om dem der står bag dit er sådan, det ved jeg ikke, men det er bestemt en af årsagerne til at folk rynker på næsen af MLM, som udgangspunkt.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kristoffer W Hansen:

Hvad IT-branchens indtjeningsstruktur med MLM's credibility at gøre?

Det er ikke alene  indtjening, jeg nævner også salgsmetoder og levering. Det er straks vanskeligere at rette det negative blik mod sig selv var? 
Der er brådne kar i alle brancher ........Idea

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:04

1- Pyramidespil er , og det ved du og jeg , ulovlig og det er ikke det mit indlæg handlede om.

2-det vælger jeg at tro på

3-som jeg skrev:" Tilgængelig for alle".Dette link ejes ikke af nogen netwærk. Kan du betjene søgemaskiner og ved man, hvad man skal søge efter, er det ikke et påroblem. Er man interesseret i at finde ud af noget specielt, er dette muligt.

4-Om dette kvalifacerer dig de de udtalelser, du kommer med kan diskuteres.

5- I selve indlægget forekommer ikke en eneste gang et firmanavn. Det er indlægget du skal koncentrere dig om. At du klikker på linket har du dog forhåbentlig selv valgt.

Jeg synes, det er ved at udvikle sig til en personlig diskussion mellem din negative opfattelse og mine synspunkter. Dette er ikke meningen med indlægget. Så jeg lader det nu blive ved det.

Har fortsat en god week-end

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 18:12

Man kunne lave en lille MLM-80-20-regl, da der efter min mening er det galt med MLM, at der er 80 procent fokus på profit/penge/cash og kun 20 procent fokus på produktet. Et forhold som ligger  L  A  N  G  T  væk fra mine værdier, og giver mig en dårlig fornemmelse i maven hver eneste gang, jeg er i dialog med en MLM-pusher. Er du i MLM-branchen og læser dette, er du givetvis allerede i gang med at opstille modargumenter og repetere dine salgstaler for at overbevise mig om noget andet, og det er sådan set også helt okey, men ikke noget der tiltaler mig. – Det der tiltaler mig som iværksætter, er derimod unikke produkter og serviceydelser, som skaber værdi for andre mennesker, og som kan ”sælge sig selv” uden et MLM-pyramidesystem som det primære købs/salgs-incitament.

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Business

Jeg ved ikke hvad det ene har at gøre med det andet. Min helt personlige erfaring har bragt mig i forbindelse med MLM og fået mig til at beskæftige mig med MLM. Jeg har derved oplevet den dårlige omtale af, som  blev skabt af nogle sorte får i branchen. Men den overvejende del af branchen består af bundsolide  virksomheder, som tænker lidt mere revolutionær i deres markedsføring. Dui kan læse indlægget uden at klikke på webadressen. Det er trods alt dit eget valg at gøre dette. MLM er en foretning som alle andre også. Det kræver altid to parter at blive enige om noget, og ingen bliver tvunget ind i branchen.

m.v.h.

Michael

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:26

Torbjørn!

Torbjørn:
”sælge sig selv”

Der er intet - gentager intet der sælger sig selv - se alle afsætningsvirksomheder, mange sælgere store markedsførigsbudgetter - og øje på bundlinierne.

Indtjening indtjening er nøgleord i det virkelige erhvervsliv - vær bevidst om det - ser dit eget link - går det ikke ud på at få del i de store markedsføringsbudgetter?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:27

Michael1958:

sig til en personlig diskussion mellem din negative opfattelse og mine synspunkter. Dette er ikke meningen med indlægget. Så jeg lader det nu blive ved det.

Nej. Det handler om du ikke er i stand til at dokumentere dine udtalelser.

1 - Vis mig det link til den dokumentation fra det tyske universitet på DERES hjemmeside

2  - Forklar mig hvorfor det var vigtigt for dig at påpege de mennesker der kritisere MLM tjener mindre end dem der er med I MLM

3 - Og forklar mig så lige en ting til - 95% af alle de foretale for MLM jeg har set - bla. Dig og hr. sommer , har gratis hostede hjemmesider med design der mangler den fundamentale forståelse for salg. Alle siderne er uden CVR nummer og ejerne er typisk bosiddende i et område af DK der ikke ligefrem er kendt for sin høje levestandart eller beskæftigelse

Forklar mig hvordan i kan være så rige og fulde af success, men af en eller anden grund, så lader det til i ikke selv tjener over gennemsnittet.

Forklar mig hvad det er der gør vi skal tro på i har så meget succes og har fundet den hellige gral til success mens i sidder der i jeres lejebolig og joggingtøj

Lige som alle andre der var unge i 90'erne, så har jeg også været til klappefester i diverse pyramide selskaber. Igennem hele min periode i erhvervslivet har jeg set 3 firmaer der brugte MLM seriøst. Det er Tupperware, Herbalife og et videoselskab der hed noget med "premium..." kan ikke huske det.

Du finder ikke mange der rynker på næsen over deres MLM salgsmetoder. Men de andre - dem kan jeg se på 500meters afstand

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael: Grunden til min ringe agt for MLM er at jeg mener der findes to slags kunder - dem der har brændt nallerne på den ene eller anden måde i forbindelse med MLM og dem der aldrig har hørt om det.

Jeg er aldrig støt på nogen der har haft pæne ord til overs for produkterne med mindre de har haft salg for øje. Men måske jeg bare har kigget de gale steder?... nej, jeg har rent faktisk aldrig kigget. Jeg sætter selv produktet i højsædet. Hvis jeg skal købe noget kigger jeg på nettet efter anbefalinger eller erfaringer der har med produktet at gøre og ikke på hvordan produktet forhandles.

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)