Hej Aminoer.. Sidder og brænder med et par ideer, som jeg gerne vil dele med jer.. Har nu igennem de sidste 12 år været en aktiv spiller på jobmarkedet og har i den forbindelse taget et par uddannelser den første som Revisor og den anden inden for salg og marketing. 2 vidt forskellige brancher, men også 2 brancher der giver et unikt indblik i organisationernes virkelighed og et overblik over de treends der tricker, både hvad angår realtioner og egentlig værdiskabende kontakt til kunderne. Ligesom ikke at fornægte, jeg ikke bliver "sat af" i situation hvor der hurtig skal vuderes tal og andre logiske bevæggrunde for en handel (kundens egentlige bevæggrund for at købe en ydelse) Og det er salg/marketing jeg brænder for. !!!. Bl.a. har jeg udfrst følgende: 1. Været revisor. 2. Være med til at opbygge en mindre It virksomhed, inden for regnskab og HR med 20 ansatte. 3. Været markedschef på digitale undervisningsmedier. (slag og mrketing) 4 Sales executive i en af verdens største It virksomheder. (nuværende job) Men: Jeg vil gerne springe ud som selvstændig og tænker derfor om nogle kan gøre brug af en nøjeregnende/tillidsvækkende person med færdighederne iorden. Allerhelst som partner eller "freelance" sælger på timebasis eller opgave. Alle de oplsyninger som indhentes under salget er selvfølgelig min kundes ejendom. Har haft kontakter på flere niveauer hos mine tidligere kunder, hvilket har været alt ligefra "manden på gulvet" til CIO, CFO, CEO´s Lyder jeg spændende så send mig en PM
Hilsen Jens Ole :-)
|
Hej Jens Ole
Skal jeg forstå det sådan at du leder efter et freelance/partner sælgerjob?
Dvs. du selvstår for kanvas og kundekommunikation?
Hvor i landet holder du til?