Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsopgaver..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Sidder og brænder med et par ideer, som jeg gerne vil dele med jer..

Har nu igennem de sidste 12 år været en aktiv spiller på jobmarkedet og har i den forbindelse taget et par uddannelser den første som Revisor og den anden inden for salg og marketing. 2 vidt forskellige brancher, men også 2 brancher der giver et unikt indblik i organisationernes virkelighed og et overblik over de treends der tricker, både hvad angår realtioner og egentlig værdiskabende kontakt til kunderne. Ligesom ikke at fornægte, jeg ikke bliver "sat af" i situation hvor der hurtig skal vuderes tal og andre logiske bevæggrunde for en handel (kundens egentlige bevæggrund for at købe en ydelse)

Og det er salg/marketing jeg brænder for. !!!.

Bl.a. har jeg udfrst følgende:

1. Været revisor.

2. Være med til at opbygge en mindre It virksomhed, inden for regnskab og HR med 20 ansatte.

3. Været markedschef på digitale undervisningsmedier. (slag og mrketing)

4 Sales executive i en af verdens største It virksomheder. (nuværende job)

Men:

Jeg vil gerne springe ud som selvstændig og tænker derfor om nogle kan gøre brug af en nøjeregnende/tillidsvækkende person med færdighederne iorden. Allerhelst som partner eller "freelance" sælger på timebasis eller opgave. Alle de oplsyninger som indhentes under salget er selvfølgelig min kundes ejendom.

Har haft kontakter på flere niveauer hos mine tidligere kunder, hvilket har været alt ligefra "manden på gulvet" til CIO, CFO, CEO´s

Lyder jeg spændende så send mig en PM

Hilsen

Jens Ole   :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:16

Hej Jens Ole

Skal jeg forstå det sådan at du leder efter et freelance/partner sælgerjob?

Dvs. du selvstår for kanvas og kundekommunikation?

Hvor i landet holder du til?

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:54

Hej J O

vi har af og til mere travlt end hvad godt er og har i forlængelse af vores rådgivning en del efterspørgsel på konkrete salgsopgaver in / outhouse. hvis du har lyst til at præsentere dig nærmere, kan jeg måske finde nogle seriøse opgaver til dig....

ingen MLM etc !

send mig en mail med kontaktinfo, hvis du vil tale nærmere

dbh

Jesper

(ellers kig forbi Amino Fredagsbar 24. okt på La Oficina, se mere her på sitet eller på www.laoficina.dk)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:54

Hej Kristoffer og YNI.

Ja det er freelance salg eller partnerskab i seriøs virksomhed jeg søger. Ved partner skab skal det være klart jeg er villig til det krævede indskud i virksomheden ligesom virksomheden skal være stabil og funktinel, men gerne hvor den akut mangler en salgsressourcen.

Hilsen

Jens Ole

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:23

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg har mistet interessen da du kun svare halvt på spørgsmålene. Når det gælder salg er førstehåndsindtrykket et kardinalpunkt og jeg er ikke imponeret over dine evner til at sælge dig selv

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36

Hej Kristoffer.

Tak for din besked og din kontruktive kritik. Vi er alle forskellige og dermed er vores opfattelser ikke ens. Undskyld jeg siger det, men spørgsmål omkring kundekald og kommunikation er en naturlig del af salgets opgave og dermed ligger det implicit i den opgave jeg skal udføre. Har du tidligere arbejdede sammen med sælgere der ikke påtog sig den opgave, har du simpelhen haft fat i de forkerte personer.

Imellemtiden har jeg kigget på din hjemmeside, og jeg kan ikke se hvorfor jeg som nystatet eller mindre virksomhed skulle vælge dig til at varetage IT funktionen.

Der mangler nogle basale ting som:

Hvorfor skal sitec vælges ?

Hvad kan sitec som andre ikke kan ?

Referencer og evt erfaringsgrundlag

Det er omfattende teknisk det i kan tilbyde.. Hvis jeg var nystatet engroshandelsfirma eller tømrer. Er det ikke til at vide hvad i tilbyder..  eks..Sitec tilbyder følgende service:
- Service af Microsoft baserede server og pc
- Serviceaftaler på komplet IT infrastruktur
- Hjemmearbejdspladser
- Optimering af netværk
- Remote Backup
- Søgemaskine optimering
- Hosting af server og websites

Mange tekniske ord.., men ikke noget information om hvorfor lige sitec... eller hvor er det specialet ligger henne ?.. hvad er det unikke ved sitec ?..

Det er bare lidt kontruktiv feedback som jeg håber du kan bruge

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:06

1 - Du har stadig ikks svaret på det ene af mine spørgsmål om hvor i landet du holder til. Det vil jeg mene er en ret væsentlig information.

2 - Jeg søger ikke flere kunder, derfor er min hjemmeside barberet ned til det minimale - primært betalingsinfo til mine leverandøre.
Det var ikke min hjemmeside eller mit firma der var til debat i denne tråd, men det lader til du hellere vil pege fingre af andre, and svare på spørgsmål om dig selv.

Grunden til jeg spurgte var jeg godt kunne bruge en til at varetage det administrative funktioner når jeg er ude på længerevarende opgaver i udlandet, samt kundpleje og besøg til de kunder jeg ikke besøger rent fysisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16

Hej Kristoffer.

Nej.. jeg vil ikke pege på andre, hvem startede den konstruktive kritik ?..Og informationer om din hjemmeside er bl.a. det som slagsorganisationen er ansvarlig for, derfor mine input til dig.

Vedr geografi er det sjælland, men det er vel strengt taget ligemeget da har kunder både inden og uden for Danmark.

Hvis du søger administativ hjælp er der en del mindre og dygtige udbydere på det marked.

Ellers forslår jeg vi lader den ligge her..

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:34

Forskellen er at jeg var en potentiel kunde/partner som stillede dig et par enkelte spørgsmål, for at se om der var noget at bygge videre på, ifb jeg er ved at starte et nyt dansk selskab inden julehandlen.

Jeg vil da mene det er konstruktiv kritik når jeg forklare jeg ikke længere er interesseret, samt gør opmærksom på hvorfor jeg ikke er det og hvad det er for nogle værdier jeg leder efter i en ny partner. At du så har lyst til at vende den på hovedet og begynder at kritisere en af mine hjemmesider, finder jeg mildest talt mærkværdigt. Jeg søger ikke "administativ hjælp" - jeg søgte en partner som bla ville få ansvar for de funktioner.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18

Kristoffer.

Dine indlæg er ikke sammenhængende og der ikke substans i dine svar, hverken dem du skriver til mig eller nogle af alle du du har skrevet til alle andre.

Hvis du KUN er ude på chikane, vil anbefale ikke kommentere andres indlæg eller oplsyninger.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)