Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsopgaver..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Med det der bitching du har igang i "jensole" viser bare hvor umoden du er at gå  gang med rollen som selvstændig/partner/ihversætter og tage det ansvar og beslutninger som kræves. 

Mit råd er til dig at blive ved at være ansat - og få mere erfaring.

Med andre ord - henvend dig om nogle år når du er mere moden til rollen og viser dette gennem en kompetent fremlægning, og ikke dette børnehave mudderkastning. 

Indtil da vil ingen virksomhed/ihversætter herinde ha med dig at gøre. - garanteret!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:34

jensole:

Kristoffer.

Dine indlæg er ikke sammenhængende og der ikke substans i dine svar, hverken dem du skriver til mig eller nogle af alle du du har skrevet til alle andre.

Hvis du KUN er ude på chikane, vil anbefale ikke kommentere andres indlæg eller oplsyninger.

Jeg er her ikke for at "chikane", jeg er her for at skære igennem og se hvordan tingene ser ud under indpakningen.

Hvis du ikke forstår sammenhængen eller resonomentet i det jeg skriver, så er du vist ikke så erfarren som du forsøger at give udtryk for.

Som jeg startede med at skrive var jeg på det tidspunkt interesseret, men du har flere gange bevist at du ikke på nogen måde er i stand til at forstå hvad folk skriver, eller besvare simple spørgsmål der bliver stillet til dig.

Der er kun en person du kan bebrejde dette emnes udvikling, og det er dig selv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Mudderkastning... Moden. skære igennem ?.. osv.. hvem er det der bitcher.... ER du dommer over andre herinde ?..... du er da ualmindelig usympatisk.

Til alle iøvrige aminoer, jeg takker for jeres mails og PM beskeder.. jeg fortsætter med at læse igenem og svarer jeg efterhånden som jeg når til jer..  Min profil er nedlagt fra imorgen.. så tak til jer kontruktive ejerledere..

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:52

Hej Jens Ole,

Jeg tror at vi måske kan matche hinandens behov godt, da jeg søger en sælger, som jeg vil tilbyde partner-lignende-status. Vi sælger, formidler og rådgiver om Google AdWords og SEO. - Er du interesseret, så send mig gerne en mail. Læs mere om vores virksomhed på www.internetlab.dk og send mig en mail på dck@internetlab.dk

mvh David

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:12

Hej Jens Ole

Den ny Amino giver mig lidt bøvl, jeg kan ikke sende dig en PM. Kan du ikke ringe til mig i morgen formiddag, så kan vi tage en snak sammen.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)