Med det der bitching du har igang i "jensole" viser bare hvor umoden du er at gå gang med rollen som selvstændig/partner/ihversætter og tage det ansvar og beslutninger som kræves. Mit råd er til dig at blive ved at være ansat - og få mere erfaring. Med andre ord - henvend dig om nogle år når du er mere moden til rollen og viser dette gennem en kompetent fremlægning, og ikke dette børnehave mudderkastning. Indtil da vil ingen virksomhed/ihversætter herinde ha med dig at gøre. - garanteret!
|
jensole:Kristoffer.
Dine indlæg er ikke sammenhængende og der ikke substans i dine svar, hverken dem du skriver til mig eller nogle af alle du du har skrevet til alle andre.
Hvis du KUN er ude på chikane, vil anbefale ikke kommentere andres indlæg eller oplsyninger.
Jeg er her ikke for at "chikane", jeg er her for at skære igennem og se hvordan tingene ser ud under indpakningen.
Hvis du ikke forstår sammenhængen eller resonomentet i det jeg skriver, så er du vist ikke så erfarren som du forsøger at give udtryk for.
Som jeg startede med at skrive var jeg på det tidspunkt interesseret, men du har flere gange bevist at du ikke på nogen måde er i stand til at forstå hvad folk skriver, eller besvare simple spørgsmål der bliver stillet til dig.
Der er kun en person du kan bebrejde dette emnes udvikling, og det er dig selv