Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig freelance skribent/tekstforfatter søges

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det stadig aktuelt? For hvis I stadig har brug for nogen, er jeg meget interesseret.

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva Marie.

Må jeg høre lidt mere om dig, og hvad ville din pris ca. blive?

Med venlig hilsen
Jacob

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob, Jeg arbejder som freelance skribent men er pt på barsel og vil derfor gerne give dig et godt tilbud. Dog vil jeg ikke kunne arbejde igennem men kan måske lave 2-4 artikler om ugen. Mit prisforslag lyder på 500 kr pr side. Hvad siger du til det? Hvis du synes det lyder fornuftigt er du velkommen til at kontakte mig på 26141222 eller mail as@houseofsynergy.dk. Venlig hilsen Anniqa
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg læser informationsvidenskab på Århus Universitet, hvor jeg kun mangler at skrive speciale for at være færdig. Jeg har været i praktik som tekstforfatter og har gennem mit praktiksted skrevet for bl.a. Rambøll, TDC og livsstilsmagasinet Appetize. Da både praktikstedet og jeg selv var tilfredse med mit arbejde, blev jeg tilbudt et studiejob, som bestod i at lave anmeldelser af mobiltelefoner og andet elektronik beregnet på TDCs erhvervskundesegment. Igennem mit studie har jeg et bredt kendskab til teknologi, organisation, design og ledelse, og mine egne interesser spænder bredt men er fokuserede omkring innovation indenfor teknologi og især teknologianvendelse.

Kunne det have interesse?

Mvh

Torben Severin Iversen

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Jacob