Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig freelance skribent/tekstforfatter søges

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det stadig aktuelt? For hvis I stadig har brug for nogen, er jeg meget interesseret.

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva Marie.

Må jeg høre lidt mere om dig, og hvad ville din pris ca. blive?

Med venlig hilsen
Jacob

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob, Jeg arbejder som freelance skribent men er pt på barsel og vil derfor gerne give dig et godt tilbud. Dog vil jeg ikke kunne arbejde igennem men kan måske lave 2-4 artikler om ugen. Mit prisforslag lyder på 500 kr pr side. Hvad siger du til det? Hvis du synes det lyder fornuftigt er du velkommen til at kontakte mig på 26141222 eller mail as@houseofsynergy.dk. Venlig hilsen Anniqa
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg læser informationsvidenskab på Århus Universitet, hvor jeg kun mangler at skrive speciale for at være færdig. Jeg har været i praktik som tekstforfatter og har gennem mit praktiksted skrevet for bl.a. Rambøll, TDC og livsstilsmagasinet Appetize. Da både praktikstedet og jeg selv var tilfredse med mit arbejde, blev jeg tilbudt et studiejob, som bestod i at lave anmeldelser af mobiltelefoner og andet elektronik beregnet på TDCs erhvervskundesegment. Igennem mit studie har jeg et bredt kendskab til teknologi, organisation, design og ledelse, og mine egne interesser spænder bredt men er fokuserede omkring innovation indenfor teknologi og især teknologianvendelse.

Kunne det have interesse?

Mvh

Torben Severin Iversen

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Jacob

Jeg ved ikke om denne tråd stadig er aktuel, men er meget interesseret. Jeg rejser pt rundt i Centralamerika så der skulle være rig mulighed for at skrive. Jeg har min computer med.

  Håber at høre fra dig.


Mvh Bjørn

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil anbefale dig at kontakte Louise fra www.kommid.dk hun er rigtigt dygtig og god at arbejde sammem med.

"God kommunikation koster penge. Dårlig kommunikation koster rigtig mange penge. Kommid er din garanti for effektiv kommunikation til fastpris. Så ved du, hvad du får for dine penge."

MVH
Ann

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Hvis du stadig mangler en freelance skribent, så har jeg en baggrund i journalistik, og har erfaringer med mange former for indhold, emner og vinkler. Blogger dagligt og har ligeledes erfaringer med søgeoptimeret og brugervenlig tekst.

www.digitalstorylab.com

www.niko-line.com

 

Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob!

Hvor er jeg glad for at side er oprettet. Jeg synes dit indlæg er rigtig tiltrækkende for mig - jeg er en ung fyr med masser af gå-på-mod og nysgerrighed. Jeg søger ind på journaliststudiet næste år, men ser dit indlæg som et perfekt springbræt for mig til at komme ind i "det rigtige miljø". Jeg elsker at skrive, både seriøst - og det humoristiske. Desuden forlanger jeg ikke nogen vild pris, tværtimod, det vil bare være en oplevelse for mig, samt at få en masse erfaring.

Jeg håber at høre fra dig!?

Manger hilsner fra Philip Nielsen

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

 

Er denne tråd stadig aktuel? Hvis det er tilfældet, vil jeg gerne melde mig på banen som en mulig skribent til jer. Jeg er for nyligt blevet samfundsfaglig student og flyttet til København med min kæreste, hvor jeg i øjeblikket arbejder deltids i en vuggestue. Det næste år er min plan at arbejde hvor jeg kan, inden jeg til september 2010 realiserer min drøm og søger ind på kandidatuddannelsen i journalistik på RUC. 

Jeg håber i vil overveje at bruge mig, da jeg mener at ville kunne tilbyde jer nogle friske unge synspunkter og artikler, og selv også ville kunne opnå brugbar erfaring indenfor udførelse af artikler.

 

Mvh. Anna Warrington

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis i stadig leder efter folk til freelance, kan du sende mig et emne du vil have jeg skal skrive om. Synes du ikke om det, smider du det blot ud, hvis du er vild med det får du første indlæg free of charge..
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)