Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD PÅ VISITKORT

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger et godt tilbud på visitkort ca 500 stk.

Skal være i farver og gerne med eget logo !!

Laver du eller kender du et sted der er billige og i god kvalitet vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.

Logo
Firmanavn
slogan
Adresse
by
danmark

På forhånd tak

Renè

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:31

Ved de trykker billigt på Vistaprint

Der kan du også vælge nogle logoer mm. Men de er så ikke "personlige".

Har lige fået nogle gode nogle med ekstra skinnende lag på fx !

Ellers laserprint er hvis også ok.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:05

nej jeg vil sige brug www.print2people.dk , vi har fået trykt alt der og det går stærkt fra man bestiller til det er på adressen.

vi gav 149,- kr for 200 styk visitkort inkl tryk og det hele

Venlig Hilsen

de Nully Rengøring - Prins Valdemars Alle 5.C 1.sal - DK-3450 Allerød - Tlf.: 70 20 68 17 - www.denullyrengoring.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:01

Alternativt, hvis du har lyst til at ofre lidt mere end 149 kr, så skal du være velkommen til at kontakte mig i MediaMouse.
Min email adresse er  jesper snabelA mediamouse.dk  - men du er selvfølgelig også velkommen til at ringe.

Vi laver mange forskellige typer inden for visitkort. Bl.a har vi vores roste Finske Visitkort og 300gr-puljen som begge er rettet imod dem som godt vil have trykt et mindre oplag til en god pris, men samtidig også vil have noget af en god kvalitet både hvad angår tryk, papir og efterbehandling.
Begge typer kort trykkes i offset - ikke digitaltryk.

Der er selvfølgelig også mulighed for at du kan få trykt dem hos os som en selvstændig produktion. Men så er du oppe i et noget højere prisleje end ved en af vores samkørsler og du bør derfor også gå op i et større oplag end blot 500 kort. Men til gengæld har du så også nærmest frit valg på alle hylder hvad angår papir, trykfarver, efterbehandling m.m.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15

Hej René

Jeg vil da gerne give en pris, hvis du fortsat er interesseret.

Logo, er det udformet og klar til brug, skal det opbygges fra bunden, eller skal det blot rentegnes?

Visitkortet, har du idéer til, hvordan det skal se ud, så vi arbejder ud fra det; eller skal vi starte med 3 forslag, som der arbejdes videre på, til du er tilfreds?

Meld gerne tilbage, og så sender jeg en pris. Den afhænger selvfølgelig også af, om du ønsker digital eller det skal være offsettryk. Ved offsettryk kan det bedst betale sig at køre med i en af MediaMouse's puljer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:55

Hej og mange tak for jeres bud og tid.

Jeg er fundet en grafiker der vil lege med det grafiske helt fra bunden og frem til printning og udskæringen.

Jeg takker mange gange for jeres tid og hjælp !!

Hav en fortsat god dag.

Renè Friis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)