Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøjle/krampe til nedsænkede lofter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg prøvet at høre alle mulige tænkelige steder, hvor jeg ville mene at folk burde vide noget om det (elektrikkere, montører m.m.) - men uden held.

Så nu kommer der altså et sidste desperat forsøg herinde på Amino:

På arbejdet har vi nedsænkede lofter af den type hvor et metalskellet holder nogle firkantede plader på plads. Der kan så også fås lyskasser og ventilationsriste som kan sættes op i stedet for en normal hvid plade.

Der findes så også nogle kramper / bøjler som kan sættes rundt om selve skinnerne og derved bruges til at hænge noget ned fra loftet i.
Vi har nogle enkelte siddende i loftet (de hang der da vi flyttede ind) men nu skal vi bruge en del flere.
MEN, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor man kan få fat i sådan nogle - og hvad de i det hele taget hedder. Der findes med garanti et eller andet fag-udtryk for den slags.

Så derfor: Er der nogen af Jer kloge med-Aminoer som ved hvad sådan nogle hedder - og vigtigt af alt; hvor kan jeg købe nogen?

/Jesper

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:05

Jeg kan ikke forestille mig andet end at Carl F sælger dem.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:21

Hej Jesper

Nu er jeg så heldig at jeg HAR en elektriker herhjemme og jeg har vist ham dit indlæg hvorefter han svarede

"Det tror jeg godt jeg kan finde ud af for ham og måske endda skaffe, giv mig en dag eller to"

Så lyder det lovende eller er du mere utålmodig end min kæreste er hurtig? Smile

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 22:19

Uh, min kære elektriker ville ikke hae siddende på sig at han var langsom Surprise så der kommer lige en mail til dig om lidt.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 07:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der nu skulle være andre som sidder og siger, ej det er jo lige sådan en jeg har brug for, kan jeg da fortælle at det Jesper søgte var :

CLIPS T-SKINNE - Clips for T-skinne 25mm
med Ø 6,5 mm hul

Varenummeret på sådan en fætter er : 54.39.400.344 så hvis du også har brug for sådan nogle kan du bestille dem hos alle el-installatører hvis du oplyser dette specifikke varenummer Smile

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:50

Det er bare perfekt. Det var lige sådan nogle fætre jeg ledte efter.

Det er utroligt hvad den samlede "force" af os Aminoer kan præstere - også når det ikke handler om iværksætteri Geeked.

/Jesper

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:00

Jeg vil da lige runde historien af:

Jeg ringede til vores lokale elektrikker her i Allerød (K Thomsen) og spurgte på bøjlerne.
Hans svar var så "Hvor mange skal du bruge?". Så næste dag kl. 8:00 kunne jeg hente en posefuld hos dem.

Så nu kan alt vores tingel-tangel komme op og hænge Smile

/Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)