Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger system til udsendelse af nyhedsbreve

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har efterhånden så mange tilmeldte til mit nyhedsbrev at det bliver for dyrt at udsende med ebrev.

Jeg skal bruge et system der kan administrere flere forskellige lister. Ud over dette skal det indeholde følgende funktioner:

- Der skal kunne gives begrænset adgang til andre brugere - altså se der kun er adgang til at administrere én liste f.eks.

- Der skal kunne indsættes html koder

- Der skal være en standard skabelon til udsendelser, og der skal kunne oploades flere forskellige med tiden

- Enkelt import/eksport af mailadresser fra excel ark, evt. også import enkeltvis

- Mulighed for at redigere bekræftelsesmail som tilmeldte får for at sikre at det er den korrekt der er tilmeldt.

..... det var lige det jeg kan komme i tanker om. Der er sikkert noget mere, men kan ikke lige se om jeg har glemt noget.

Tilbud kan sendes til admin@makanomedia.dk

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:39

Vores kan alt ovenstående :)

Det koster 400 kr. pr. md. (4.800 kr. pr. år) og så kan der være noget opsætning med mindre du kan og vil håndtere det hele selv :)

Hvor mange brugere er der tale om? Du kan skrive til marcel@bamboo-media.dk hvis du er interesseret eller har spørgsmål

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:17

Hej Makano

Vi har et system emailstudio, der opfylder dine krav, til kr. 299,- mdr.

Kontakt mig på kell@proff-solutions.dk for at prøve det gratis i 14 dage

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:25

Jeg har på det seneste kigget på www.ebrev.dk da jeg overvejer at bruge det på vegne af vore kunder, jeg ved ikke om derr er nogen der har erfaring med det ?

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:27

hov havde overset at du indledningsvis nævnte ebrev. 

men tak så fík jeg samtidig noget input. Hvis du har andre erfaringer med det må du gerne skrive pro / con!

undskyld ulejligheden!

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hej. Lidt til inspiration mm.

Der er et gratis system(INGEN månedlig abbodement mm). Bare du har php5 pg database.

Se programmet her : http://www.phplist.com/

Se demo : http://demo.phplist.com/lists/?p=subscribe&id=4

Jeg har aldrig leget med det, men har hørt en masse gode ting omkring det.

Ellers kig rundt : http://php.resourceindex.com/Complete_Scripts/Mailing_Lists/

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Mailing_List_Managers/index.html

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:07

Makano:

Jeg har efterhånden så mange tilmeldte til mit nyhedsbrev at det bliver for dyrt at udsende med ebrev.

Har du undersøgt om det kan betale sig at opgradere til eBrev Professionel? Så får du lavere priser på frimærker, telefonsupport og en masse andet godt for 240 kr. pr. måned. :) Du kan sammenligne priser her.

Du kan evt. opgradere til eBrev Professionel i 3 måneder (720 kr.) og købe 50.000 B-frimærker til 2.000 kr. Så får du en enhedspris på 5,5 øre i stedet for de 12 øre du betaler pt., og frimærkerne kan du bruge selv om din eBrev Professionel udløber. :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

faLDT igså OVER http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1874/Itemid,35/

Til joomla :o)

* Access Level Control: You can now define who can subscribe or view your mailings.
* Front-End Edition:You can specify what users group can create or edit mailings.
* Community Builder Tags: if you use CB on your site, you will love this new CB tag. You can specify include in your mailing any of the Community Builder field.
* Smart-Newsletters: Just rest and let Acajoom do the job. Acajoom Smart-Newsletters can take the latest articles ( created or modified ) and automatically create/send a newsletter based on them. You specify which category or section you want to take the articles from.
* Articles Auto-Archive: Specify the the category or section , the duration for which an article should be considered archive and Acajoom will automatically archive it for you, when date is due.
* Create registration form: easily create HTML code for a newsletter registration form. Copy and paste it into another HTML page, for example another website.
* Database Maintenance and Optimization: Acajoom leverage its scheduling function to run a database maintenance procedure to keep your website optimized and running faster.
* MIME and text email: You can now choose in what encoding you want to send your mailings.
* Subscription through URL: to easily integrate Acajoom powerful functionality with other components or website you can use the subscription by URL option.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:58

Hej Granholm.

Er det noget du kan give et tilbud på at sætte op? Jeg har INTET forstand på det:-)

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Hvilket :o)

Selve php programmet 750kr x moms, hvis det er ovenstående er det til joomla, dvs. en joomla hjemmeside mm. til 2000kr samt du skal betale for komponentet hvilket koster omkring en 50$, men så der jo ingen månedlig dyr ydelse eller andet.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)