Hej
Jeg har efterhånden så mange tilmeldte til mit nyhedsbrev at det bliver for dyrt at udsende med ebrev.
Jeg skal bruge et system der kan administrere flere forskellige lister. Ud over dette skal det indeholde følgende funktioner: - Der skal kunne gives begrænset adgang til andre brugere - altså se der kun er adgang til at administrere én liste f.eks. - Der skal kunne indsættes html koder - Der skal være en standard skabelon til udsendelser, og der skal kunne oploades flere forskellige med tiden - Enkelt import/eksport af mailadresser fra excel ark, evt. også import enkeltvis - Mulighed for at redigere bekræftelsesmail som tilmeldte får for at sikre at det er den korrekt der er tilmeldt. ..... det var lige det jeg kan komme i tanker om. Der er sikkert noget mere, men kan ikke lige se om jeg har glemt noget.
Tilbud kan sendes til admin@makanomedia.dk |
Vores kan alt ovenstående :)
Det koster 400 kr. pr. md. (4.800 kr. pr. år) og så kan der være noget opsætning med mindre du kan og vil håndtere det hele selv :)
Hvor mange brugere er der tale om? Du kan skrive til marcel@bamboo-media.dk hvis du er interesseret eller har spørgsmål