Jeg fatter ikke at du tør oveveje at skifte, hvis det du leder efter en en discountløsning. Blot min konstruktive tanke, men ville det ikke være smartere at bruge tid, energi og deslige på at optimere nyhedsbrevet således der kan tjenes (flere) penge på det og så udgiften til ebrev udgører en mindre del?
Hvordan kan du seriøst foreslå det? Jeg har intet imod billigt, men det skal stå mål med brugen... |
Nicolai Lønne har en pointe... billigt er fint, men det er vigtigt at det ikke går udover kvaliteten - især når det gælder nyhedsbreve, fordi folk får så mange af dem efterhånden. Er de ikke værd at kigge på fordi layoutet er for dårligt eller indholdet for ringe, så melder de sig fra igen - og så har man mistet en rigtig god markedsføringskilde.
David McNally fra eBrev skrev ovenikøbet at der er mulighed for en billigere løsning, hvis du har rigtig mange nyhedsbreve...
Vi bruger selv eBrev af den ene årsag at det er super professionelt og let at bruge. Vi får altid ros for det fra vores kunder og øvrige modtagere af nyhedsbrevet og jeg må indrømme at jeg ikke tænker meget over omkostningerne. Uanset hvordan man så end stiller det op vil det altid være billigere end en kuvert og et rigtigt frimærke.
Så som svar til det tidligere indlæg i denne tråd; ja vi har erfaring med eBrev og er mere end tilfredse med det.