Som de fleste af jer sikkert allerede har set, har jeg for et par uger siden smidt et nyt spændende produkt på gaden: SEO Supporten, som er en service der udelukkende sælges online. Og netop fordi det er online alle salgene skal komme, så er det naturligvis vigtigt, at siden sælger godt. Vi har som sagt kun været i luften i et par uger, så det er svært at bedømme konverteringsraterne endnu - men som en start ser de bestemt ikke dårlige ud synes jeg. Men alting kan jo altid gøres bedre, og omend jeg synes vi har gjort det rimelig godt, og uanset at vi også selv har masser af ideer til forbedringer og forskellige tests af landing pages i støbeskeen, så synes jeg det ville være virkelig interessant at høre nogle af de mange gode Aminoers bud på, hvad DU mener der kunne gøres for at sælge mere på sitet. Optimering stopper aldrig, men et godt sted at starter er Amino! (WOW, det kunne man sgu bruge som et slogan ... hmmm :)) - Så, hvad kunne du forestille dig der kunne gøres for at forbedre forsiden? - Er der informationer du savner på sitet for at kunne beslutte dig til at købe? - Er der noget der skræmmer? - Har du gode ideer til særlige landing sider? |
Hej Mikkel
Det kunne være fedt med nogle oftere opdateringer på siden end med en måneds mellemrum.
Måske kunne du ligge nogle af de fantastiske artikler (guider) der allerede ligger i SEO-supporten tilgængelige for alle, der er sikkert nok der gerne vil lære mere og ved at give dem en appetitvækker kan det måske give lysten til at blive kunde og lære/læse mere