Hejsa folkens Min Kæreste har været til et møde omkring salg af Wellstar produkter. Det er uden tvivl i MLM kategorien, og der er et pænt start indskud og løbende faste udgifter til produkter som man SKAL køb, derved er man sikker på at der altid er likvider i omløb velsagtens så folk får noget ud af det i toppen af pyramiden - hov sagde jeg lige pyramide, må man sige det? ;-) Der er vel ingen tvivl om at der er tale om en slags pyramide spil, og om den er lovlig ved jeg ikke, og dette kunne også være en af farerne ved at indgå i en sådan aftale, at du bruger en masse energi og måske penge på noget som så lukkes pga. loven. Det er netop startet i DK som jeg forstår det men kører allerede i Tyskland og Polen. Hvad mener i om det, er det noget som er værd at give sig i kast med? Jeg har personligt prøvet/smagt deres produkter og deres alge produkter smager af ja alger, altså ikke specielt godt, men deres energi drik er faktisk gode + de virker faktisk rigtig godt, lidt som redbull og lignende energi drikke bare over en længere periode, så hvis ikke prisen var så forbandet høj så kunne jeg godt finde på at have et par flasker liggende. Især her til vinter hvor lykkepillerne alligevel burde ligge forrest i medicinskabet ;-) Lad mig høre jeres meninger, faldgruber osv. Jeg ved intet om MLM selv så bare smid kul på...
|
Hejsa.
Lad os lige slå fast at Wellstar absolut ikke er pyramidespil.
Pyramidespil er ulovligt og kan ikke godkendes i DK. Firmaet er godkendt i DK og i hele EU og det samme er produkterne.
De fleste netvork marketing firmaer ser pyramide agtige ud pga bonusplanen og den måde forretningen er opbygget på, men der er alligvel stor forskel på om det er pyramidespil, ved pyramidespil er der som regel ingen produkter involveret og det køre udelukkende på indskudet og det er så det man tjener på.
Firmaet Wellstar har eksisteret i 4 år og køre med stor succes i 5 lande og omsat for 50 euro på de 4 år.
Nu er vi så i den heldige situartion, min mand og jeg at vi har fået lov til som nogle af de første, til at være med til at starte wellstar op i hele skandinavien. Vi har et vennepar som var top forhandler indenfor et andet mlm firma, de blev kontaktet af ejeren af wellstar og blev tilbudt den fantastiske mulighed. De tog så kontakt til os og nogle andre venner og spurgte om vi ville være med til at løfte denne opgave sammen med dem, og det tilbud er vi dem evige taknemmelige for.
Vi har været igang i 3 mdr. nu og er allerede 400 forhandlere i dk, det går forryende og folk elsker produkterne som er i absolut topklasse.
Jeg er gået fuld tid på det her nu, på bare 3 mrd er vi nu oppe på at tjene min løn ind, hver måned, så nu har jeg et dejligt ca 20 timers job til samme løn og den er voldsomt stigende måned for måned, hvor jeg før arbejdede som kok 50 timer om ugen.
Ja det er rigtigt at det koster penge at være med, de penge er ikke indskud men det er til køb af 4 sæt demo produkter. Demo produkter er nødvendige her, men når de så er købt så er der ikke længere flere udgifter til produkter, da salget køre over internettet og kunderne bestiller direkte ved wellstar og wellstar sender produkterne til kunden og sender derefter bonus til forhandleren der har anbefalet kunden.
Det vil sige at man i forhold til andre firmaer ikke skal købe varene hjem og derefter ud og sælge dem, levere dem og tageimod betaling osv.
ingen arbejde med kunderne udover at finde dem, informere dem om produkterne, henvise dem til hjemmesiden og så køre resten af sig selv, wellstar passer og plejer kunderne og sørger for at de får deres produkter hver måned, får nyhedsbreve osv. Alle kunder oplever den samme service og den samme proffessionelle behandling, så ingen er afhængig af om de enkelte forhandlere ligger inde med varene osv.
Det betyder også for forhandlerne at de ikke kan brænde inde med et kæmpe varelager som de ikke kan få solgt og derfor miste en masse pinge på det.
Det eneste krav wellstar stiller til forhandleren er at de selv bruger produkterne hver måned, og det gør de af den grund at der er ingen de oprigtigt kan gå ud og sælge eller anbefale et produkt som de ikke selv bruger. Det der sælger er forhandlernes egne gode erfaringer med produkterne.
Produkterne: du skriver at du har smagt algerne altså vores kosttilskud, det er fint nok med en smagsprøve, men et kosttilskud skal man drikke hver dag for at få en virkning af, og det gode ved det her er at de er flydende så man optager 90 % af det i kroppen hvorimod at en pille optager man kun ca 15-20 % af før den er ude af kroppen igen. Og det skal ikke drikkes i mere end en uges tid før de fleste har en rigtig god virkning af dem.
Energidrikken er fantastisk, den taler helt for sig selv, men at du syntes den er dyr forstår jeg ikke, hvis man regner det ud så koster den omkring 35 kr pr. litter prøv at sætte det i forhold til en almindelig energidrik som du køber på en tankstation. Hvad er der i en redbull? 25cl ik? så skal der 4 af dem til en hel litter, en redbull koster omkring 15 kr så der har du en litter for 60 kr. Den er altså ca dobbelt så dyr + at det er det rene gift, ren sukker og koffein. Her har du en drik der er sund, fyldt med vitaminer og holder din energi i over dobbelt så lang tid til den halve pris. Det regnestykke siger vist sig selv ik?
Hilsen en glad wellstar forhandler der er SÅ glad for at firmaet wellstar og mine venner har gjort det muligt for mig at tjene SÅ gode penge SÅ nemt.