Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt it

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

vi skal ha nogen nye computer

alt det skal sættes sammen med en printer ,trådløst net i den forbindelse skal vi ha lagt div programmer ind på de nye maskiner

vi skal desunden ha en fax sæt op

vi har tænk os at lade en profesionel om opgaven alt matraiale køber vi selv.

nogen der kan gi en god pris

vi ligger lidt uden for viborg

mvh

kenneth

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:12

Hej Kenneth

Jeg har min virksomhed i Skive, vi laver normalt ikke den slags opgaver men rent undtagelsesvist kunne jeg da godt komme og sætte det op for jer. Hvor meget drejer det sig om? Der er jo lidt forskel på om vi snakker 2 eller 10 computere :)

Er det bestemt hvad i skal købe eller skal i også have hjælp til det?

Vi laver normalt sikkerhedsopgaver og konfiguration af store netværk, både trådløse og faste.

mvh

Mikkel Christensen

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:27

hej

vi har ikke besluttet os mht til computer og det

du er velkommen til er fyre lidt priser af vi snakker nok om 3-4 computer som skal kunne printe på den samme printer

mvh

kennet

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:41

Jeg "fyrer" ikke priser af ... men hvis du kan beskrive hvad der skal laves skal jeg gerne prøve at udarbejde et overslag. Vores timepris er 850kr i timen for onsite arbejde. Installation af de 4 computere kan vel klares på sammenlagt to timer, forudsat at i køber flere medier, eller at det f.eks. er HP eller Lenovo maskiner der kommer preloadet.

Opsætning af netværksprinter tager cirka 2 timer

Opsætning og test af sikkert trådløst netværk med max to access points 3 timer inkl. ledningsføring.

Så vi er altså oppe på ialt 7 timer á 650, dvs 4.550,- Tilgengæld kan vi gå igang allerede på Mandag hvis det skulle være :)

Derudover kommer evt. ledningsføring til de nye computere, evt. opsætning af router og rådgivning.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 06:40

Hej Kenneth

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven. Vil tro at det kan gøres på en dag = tilbud kr. 5.000,- +m -

Kan også tilbyde dig hardwaren, hvis du er interesseret.

Vi bor i København, men har 2 konsulenter i Jylland.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 08:51

Ærgeligt at opgaven ikke var i København, så ville jeg gerne have budt ind.

Held og lykke med det nye setup.

Mvh
Brian Jørgensen 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:33

Hej Kenneth

Det er jo altid rart når man skal have nyt IT mv. (især når det kører) Det kan i den forbindelse være en god idé at få lidt vejledning i hvad for IT/computer i skal købe (I kan stadig selv købe udstyret). Hvilke krav har I idag, og hvilke er der i morgen.

Når I køber jeres computere, skal i overveje om det skal være med en "pro/buisness udgave af Windows" Da I så på et senere tidspunkt vil have forholdsvis nemt at koble dem på en lokal server, hvis dette behov skulle opstå. Home edition kan nemlig ikke anvendes i servermiljø, og det er somregel ikke maskinerne der koster, men de mandetimer som skal bruges på opsætning og vedligeholdelse.

Når udstyret skal købes, bør I bla. overveje:

• hvad udstyret skal anvendes til
  • Hvilke hardware krav er der til maskinerne (ram mv.)
  • Hvilke programmer skal I have
  • Jeres økonomisystem, stiller det specielle krav til systemet mv?
  • antivirus
  • backup mv.
  • Printeren, farve/sort hvid, hvor mange udskrifter i forhold til stk. prisen

Så I får den rigtige løsning fra starten af. Jeg håber det var lidt information I kan bruge når I skal bestille udstyret.

Har en del kunder hvor vi servicerer deres IT (hovedsageligt i Skive og omegn, men lidt rundt i landet, Viborg, Thy, Sjælland), og nogle af disse har selv købt udstyr uden vejledning, og det blev forholdsvis dyrt i ekstra licenser mv. som kunne køre med resten af deres udstyr.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)