Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor taler alle om ZenZuu

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle i de helt store social netværk taler om ZenZuu - og det gør de da der her er en eksplosiv udvikling i en helt ny socialportal. Denne portal vil som alle de andre og som denne tiltrække mange brugere.

Når der er mange brugere nok så er det interessant for virksomhederne at annoncere. Det sker pt. i alle de stor debat-portaler. Og det er meget store beløb der er tale om i annonceindtægter til portal-ejerne.

Disse midler bliver hos portal-ejerne og det er brugerne der giver basis for disse indkomster.

Nå ja og hvad så - er det nu ikke legalt at tjene penge?Lightning

Jow da og det har de også forstået ved ZenZuu - at det er brugerne der er værdiskabende for portalen og derfor har ZenZuu besluttet at dele 80% af alle reklamekronerne til brugerne.Idea

Det er derfor alle taler om ZenZuu - man betales for at være der og får de samme oplevelser som i andre debatfora og det er hele verden så det er styrke - og det er styrke hvis du kan lidt sprog - du kommer langt rundt - du tjener ikke penge på venner og bekendte du giver dem en god mulighed for at opnå en extraindkomst uden risiko uden, at betale en krone for det er omkostningsfrit at være med.

Alle taler om det - Det bliver stort ingen tvivl og der er mange reklamekroner i spil vil du være med så er det nu - jeg startede d. 28 aug. og har nu 7 fra hele verden som jeg samarbejder med i vort ZenZuu-team.

Og dette markedssegment er meget interessant for network marketing personer da deltagerne i ZenZuu kender til denne markedsform og er selv iværksætter af egen virksomhed i mange forskellige brancheområder.

Det er det rigtige sted at være pt. da nyheds-interessen er på sit højeste nu 3 måneder efter ZenZuu frigav sin web-version !

Klik på ZenZuu linket og så er du med til at opbygge grundlaget for annonceindtagterne som 80% af deles til dig og de andre brugere.Wink

Hellere tjene 1 kr./menneske på 100 mennesker end tjene 100 kr. på et menneske ik`

Hilsen ing-john sommer-HD-IØ 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var jo en oplevelse at Remydk´s indlæg til dette ikke kunne ses 5 min. efter modtagelsen her - et klik på linket gav svaret:

"Adgang nægtet"

Det er nok Amino´s smagsdommere der er på spil !

Ikke noget af betydning fra Remydk, men her kommer det så sammen med mit svar:

Skrevet af: Remydk i MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)
Emne: Sv.: Hvorfor taler alle om ZenZuu

Jeg har aldrig hørt nogen tale omkring ZenZuu. Men nu er det jo også intelligente folk jeg omgiver mig med

Se hele tråden her: http://www.amino.dk/forums/p/41353/250444.aspx#250444

 

 

Så her kommer mit svar Remydk:

 

Jow der ser man, men husk:

 

Man skal være i bevægelse for at holde balancen !

Citat Einstien

 

 

Hilsen john sommer

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle taler om det da der er mange mennesker der indser fornuften i at dele resultatet mellem bruger og ejer.Surprise

 

Der er mange penge i spil. Folk kan jo lige så godt trække derhen hvor de også kan se et udbytte af arbejdet. Der er meget fokus på ZenZuu som også er meget forretningsorienteret. Geeked

 

Det er derfor alle taler om ZenZuu!Paradise

 Hilsen ing.john sommer-HD-IØ

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig at kigge på følgende link:

http://kara.allthingsd.com/20080131/chatty-zuckerberg-tells-all-about-facebook-finances/

Hvor du kan læse lidt om Facebook's finansielle situation.

Facebook regner med en omsætning i 2008 på $350.000.000,- men det interessante tal EBITDA er "kun" $50.000.000,-

Og det er en omsætning genereret på omkring 100 millioner brugere... Bevares, de har scoret en bunke penge fra investore og på papiret er firmaet omkring $15 milliarder værd.

Hvis Facebook som ZenZuu (som alle taler om) skulle give 80% af deres indtægter tilbage til brugeren vil hver bruger altså få (hvis vi taler om rå indtægt uden fradrag for omkostninger) i snit $2,8... i bedste tilfælde...

Når man så kigger på ZenZuu's web site, hvor der p.t. ikke er en eneste reklame, hvad jeg har kunnet finde ved at surfe rundt i 5 minutter, så kan det vel fantastisk, at alle taler om Zenzuu....

Kan du fortælle hvor alle de rare penge skal komme fra?

Endnu et luftkastel.

 

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Det er spændende læsning du henviser til men jeg syntes faktisk at folk skulle læse den artikel du linker til selv og ikke lade sig foranledige til at vi fortolker den.

Jeg bemærker at der investeres meget i Facebook det nævner du ikke at Microsoft investerer 300 mio. $ !Wink

 - at EBITA – CapEx. er under breakeven nævner du heller ikke – det betyder at der er investeret meget I Facebook så meget at der er 150 mio. $ under break even !!!!Embarrassed

At der vil blive forøget ansættelser fra 450 til 1000 personer I 2008 taler sit tydelige sprog om forventet vækst!Yes

Så jeg kan godt forstå at det IKKE generer stifteren den 23 årig gut at der er lidt tyndt chasflow pt.

At der er storinvestorer der sætter så mange $ i spil fortæller os, at man forventer store reklameindtægter.

Og det er derfor alle taler om ZenZuu pt. Man forventer et stort tal!!

Kald det så luftkasteller – men der er store forventninger til omsætningen.

Hilsen ing.john sommer-HD-IØ

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må medgive, at din tiltro til fremtiden med zenzuu er fabelagtig...

En måned efter de kom ud af beta state er der stadig ingen reklamer og kun zenzuu håbfulde taler om det.

Hvis det var et så fantastisk koncept, der vil tiltrække annoncører, der vil smide milliarder i annoncepenge, mon så ikke man kunne finde artikler om dem?

cnn:0 hits, businessweek.com: 0 hits, financialtimes:0 hits, news.google.com: 5 hits (samme pressemeddelse)

Facebook regner med en omsætning på 1.6 milliarder kroner med ca. 100 millioner brugere - altså ca. 16 kroner pr. bruger...

Zenzuu lover 80% af reklameindtægterne (minus reklame - og andre omkostninger) bliver betalt tilbage til brugerne...

Regn lidt på det og find ud af det er den gamle sang... Nogle få vil måske tjene lidt på det og resten... tja

Det er sgu for sjovt at nogen bliver ved med at hoppe på sådanne "get rich" ting....

Men husk da at fortæl os, hvor godt det er gået om et års tid ;-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Om nogen så investerede en fantasillion i zenzuu ville du ikke få glæde af det...

Du bliver tildelt 80% af reklameindtægterne minus diverse omkostninger divideret med samtlige andre håbfulde gange en eller anden fordelingsnøgle alt efter hvor mange du har signet op.

PS: Omkostningerne er så bredt formuleret, at de i bund og grund kan lave Facebook trickset - jep, det koster $150.000.000 at få $50.000.000 i indtægt - og derfor er der ikke rigtig noget at udlodde.

Og du har helt ret... Træerne vokser ikke ind i himlen.. Slet ikke hos zenzuu.

Kig lidt tilbage i Amino's arkiver og se antallet af sådanne ting som denne, der blev annoncert som "Nu bliver jeg millionær i næste uge". Den larmende tavshed efter tre måneder burde få samtlige alarmklokker til at ringe...

Det er ufatteligt, at I ikke kan gennemskue det.

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at Microsoft købte en del af facebook, var det ikke for at få adgang til de forskellige brugerdata eller husker jeg forkert?

Hvis vi skulle overfører det koncept til dette tilfælde, så er det jo ikke fordi brugerne bliver stillet i udsigt at de får penge hvis der bliver solgt ud af deres data, hvis dele af zenzuu bliver solgt eller andet. Som jeg forstår det så er der kun tale om reklameindtægterne (efter de forskellige omkostninger er dækket, vel?) og jf. facebook eksemplet så er reklameindtægterne jo overhovedet ikke store nok til at kunne give en fornuftig indtægt til brugerne (ikke engang en ordentlig timeløn for den ene time man skal bruge online pr. måned) og der bliver slet ikke tale tale om at nogen brugere (måske nogle få i toppen af pyramiden) komme til at tjene rigtig mange penge på det.

Mvh Peder

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder!

Se her hvad prseen skrive om ZenZuu i USA:  http://www.free-press-release.com/news/200805/1211103593.html

Citat fra denne link:

As additional flavor, ZenZuu even offers to share 80% of its advertising revenue with its members. If you suspect that the big social networks produce tons of money for their stockholders, you are partly right. Front-runner MySpace has 270M members and still growing, producing millions of dollars in monthly revenue.

Citat slut.

Således skriver denne presse - og som det fremgår er der store penge mængder i dette og forventningerne er høje så - ja hvorfor ikke give det en chance!!

Jeg arbejder med network marketing Forever Living Product og søger, at sprede viden derom ved, at deltage i mange fora - så om tiden er spildt såfremt det skulle vise sig at være en and så er der gennem arbejdet skabt kontakt til en række personer som er derinde pt. og som er i det for Network - Marketing det rette markedssegment.

Flertallet derinde er forretningsorienterede og ved hvad det betyder her er potentielle kunder.

Så hvis du er interesseret i spredning af dit forretningsbudskab så er det i sig selv et motiv for at være med så - sign up to day - .....Idea

Klik på linket her til ZenZuu og vi køre sammen om resten !!

Hilsen ing.john sommer-HD-IØ

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)