Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor taler alle om ZenZuu

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

 

Jeg ved godt at der er enorme summer i disse social sites. Men omvendt kan man også sige at der skal være en månedlig omsætning på 337.5$ (80% af 270 mio) for at hver bruger på myspace kan få en $ pr. måned, hvis de havde samme forretningsmodel.

Jeg har desværre ikke tiden til rigtig at gøre noget ved det. Så jeg vil aldrig kunne opbygge et netværk som ville kunne genererer penge i en mænge der er værd at snakke om, jeg er da ganske sikker på at der nogle skal være nogle hårdtarbejdende personer som komme til at kunne ernærer sig gennem projektet. Men at tjene mio på månedsbasis, det tror jeg ikke rigtig på.

Mvh Peder

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder!

Af artiklen som jeg har linket til fremgår jo ikke My Space omsætnngen ej heller bundstreg - de 270M som du beregner 80% af er jo ant. brugere i My Space og ikke omsætningen !!

Så dit regne stykke giver ikke det retvisende bilede. Nu ved vi så ikke hvad omsætningen er for nogle af dem, men det er jo store beløb.

 Vi ved at Facebook køre med et budgetteret underskud på grund af udvikling og planlagt vækst se artikel i tidliger indlæg.

Måske der er nogle herinde der kan hjælpe os med at få oplysninger frem om omsætninger hos: MySpace og evt. andre !

Måske vi skal spørge viceværten Martin derom du Martin er jo meget tæt på denne branche hvad vi du estimere dette til ?

Hilsen ing.john sommer-HD-IØ

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dat var ikke omsætningen jeg regnede ud. Det var hvor stort et overskud der skulle være  hvis her  myspace bruger skal kunne trække 1$ ud af systemet pr. måned. 

Mvh Peder

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder!

Ahhh ja det burde jeg jo have set - men spørgsmålet er jo stadigvæk hvad er beløbet/måned for My Space det ved vi ikke det pressen skriver i artiklen er jo

"producing millions of dollars in monthly revenue" - men det giver os ingen tal på bordet måske vi kan trække disse oplysninger fra den amerikanske "erhvervs og selskabsstyrelse" det kunne være interessante tal at få på bordet!

Hilsen ing.john sommer-HD-IØ

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du naturligvis ret i, men umiddelbart vil jeg mene at den skal hive ind i størrelsesordenen milliarde, før top 10% ville kunne leve af det. 

Det er naturligvis blot gætværk, men jeg tror ikke størrelsesordenener er helt ved siden af.

Mvh Peder

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den "Artikel", der henvises til her, er jo en pressemeddelelse, som er skrevet enten af Zenzuu selv, eller af deres PR-bureau. Man kan derfor ikke sige, at der er tale om kritisk journalistik.

Derudover har jeg meget meget svaert ved at se, hvordan regnestykket skal kunne gaa op. Tag ny MySpace, med 270 mio. brugere. I pressemeddelelsen naevnes "millions of dollars in monthly revenue". Hvis vi lige leger super optimistiske for et oejeblik, og sige at de havde en mia. dollars om maaneden i revenues - efter at de havde daekket deres omkostninger til personale, drift osv. - ville der stadig kun vaere mindre end USD $4 tilbage til hver enkelt bruger. Et, i langt de flestes oejne, totalt ubetydeligt beloeb, som paa ingen maade ville influere i mit valg af sociale netvaerk jeg vil faerdes paa.

Zenzuu har endnu ikke naer samme udbredelse som MySpace, Facebook og de andre biggies, ergo vil de penge, der er tilbage til brugerne, vaere langt mindre.

Hvis Zenzuu skal lykkes, skal det vaere paa deres service, ikke paa forretningsmodellen. Den er doed paa forhaand. Og det jeg lige har skimtet igennem af deres community, er noget forbasket bras, som selv i slut-halvfemserne ville blive fejet af vejen. Jeg ser meget meget lidt potentiale i det.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaliebe!+

Ja der er jo mange mulige udfald men hvis du får ret i at der er 4$/ deltager så er det jo naturligvis en forklaring på at der allerede er personer i ZenZuu med mange i downline. en australier budgettere med 20.000 personer om et år i sin downline ???

Nåee ja der er jo mange derude men ok 20.000 * 4 $ = 80.000 $/måned ja hvorfor ikke - men 20.000 det er jo også mange, men network marketing folket er er jo et stærkt folkefær så han skal nok nå det !Angry

 

Hilsen ing.john sommer-HD-IØ

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, men beregningen med de 4$ blev så også lavet på baggrund af at myspace skulle have et overskud på over en mia$ pr. måned.

Eller mere præcist, hvis der går 80% af indtægterne til brugerne og der er 270 mio brugere der hver skal have 4$ pr. måned. Skal hives overskud hjem for 1.350.000.000$ pr. måned. Eller ca. 6.750.000.000 kr. Hvilket jeg tvivler temmelig kraftigt på de gør.

Mvh Peder

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men den samlede sum, der udbetales til brugerne, kan jo aldrig blive stoerre end den samlede sum af revenues. Saa vi kan vel godt blive enige om, at i eksemplet MySpace (hvor jeg endda overdrev voldsomt med deres aktuelle revenues), vil den gennemsnitlige indtjening pr. bruger jo aldrig vaere hoejere end USD $4. Og hvis en bruger skal have udbetalt USD $80,000 pr. maaned pga. hans downline, betyder det jo saa, at der er en hel masse brugere (stoerstedelen), der faar udbetalt langt mindre end USD $4.

Ergo vil det for masserne vaere en ekstremt daarlig forretning at investere tid i et saadant community, for pengenes skyld. Det ville jo vaere lige meget, hvis det saa var et dynamisk og sprudlende community, som f.eks. Facebook og MySpace er. Men Zenzuu er i mine oejne noget bras, hvis eneste selling point er at man kan blive betalt for at bruge det. Men de faar meget svaert ved at overbevise folk om, at dette nogensinde kan blive lukrativt for andre end maaske nogle faa, som sidder paa de store downlines.

Igen et eksempel paa, hvorfor MLM er en ballon fyldt med varm luft.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu knap 1 måned siden jeg begyndte at anvende ZenZuu - og i teamet er vi nu over 35 personer omfattende lande over hele kloden.

Jeg har haft glæden af at komme i kontakt med og erfaringsudveksle egne kolleger i FLP fra hele kloden. Det er også forfriskende at møde andre som denne persoen her:

Citat
"For more than 27 years, industry experts have considered me to be a "pioneer in the field of entrepreneurism and emerging Internet marketing technologies". I've been fortunate to have earned the distinction of being among the top five percent of income earners in the Network Marketing industry for much of those past 27 years, by focusing on the fundamentals of personal and business development, peak performance, and wealthbuilding in the postmodern marketplace. After seeing the embarrassing and frankly unacceptable practices of so many other "heavy hitters", who continue to encourage people to use WORTHLESS and ineffective 1980's marketing strategies, such as "making a list", buying-in to a deal for hundreds or even thousands of dollars ...........
Citat slut

Og for selvstændige er det jo rart at kunne spare med andre der driver forretning ik´?

Jammen det er derfor at alle taler om ZenZuu.!!

All the best from john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)