Hej Morten Jeg synes at jeg vil starte med at fortælle dig, at vi på ingen måde skildner mellem små og store butikker. Det er grundstenen i vores koncept, at alle skal kunne være med, sålænge de er seriøse. Du klager over at være kommet på forsiden, fordi vi, som du skriver "vil malke dig", men dette er ikke tilfældet. Du kommer helt automatisk på forsiden, fordi dit produkt har været det mest efterspurgte i den kategori du ligger i. Du har ret i at det fører nogle tusinde visninger og typisk 5-20 klik i timen med sig. Visningerne tjener vi dog ikke noget på idet de butikker, som kommer på forsiden, normalt er langt over de ca. 16.000 visninger, som du maksimalt kan blive faktureret for, hvilket også er tilfældet for dig. Vi er blevet ringet op at flere, som har været interesseret i at købe sig til forsiden. Disse har vi måtte skuffe, da vi mener at det skal være forbrugeren, som bestemmer, hvad der skal ligge der. Det vi leverer, kan ses som et abonnement, som maksimalt kan koste 950,-/md. under forudsætning af, at vi kan levere mindst 16.000 visninger, da det ellers er billigere. I "abonnementet" er yderligere en godkendelse af din butik og garantiordning, som dækker forbrugeren i 24 mdr. efter et køb hos dig, også i tilfælde af at du ikke længere er en del af fion.dk samt for 1000,- kr gratis bannere hver måned. Kan se at du slet ikke har brugt dine gratis bannere. Du kan hver md. fx få 20.000 stk. mellemstore bannere, hvor alle klik selvfølgelig medfølger gratis. Ud over dit abonnement kommer kun den faktiske trafik til din side (klik). Synes det her er værd at bemærke, at vi i modsætning til resten af branchen kun fakturerer ét klik pr. døgn, for hver kunde, som kommer ind til din butik. Alle vores kolleger inklusiv Google fakturerer et klik for hver besøg, altså kan den samme kunde komme til at koste dig dyrt, hvis han går ind flere gange til din butik. Nogle fakturerer endda også hvis en kunde kommer igen inden for 6 uger. Med hensyn til gratisperiode, som vi forlængede til 10. november, så var intentionen med den, at I skulle have mulighed for at lære at bruge siden, mens der kun var et begrænset antal forbrugere og give jer de bedst mulige forudsætninger til at træffe beslutningen, om I ønskede at være med eller ej. Det er selvfølgeligt ærgeligt at I først senere er blevet lagt i den rigtige underkategori, men håber da at det lever op til jeres forventninger. Jeg kan oplyse at vores gennemsnit at sidevisninger pr. kunde ligger på over 7, hvilket ligger over gennemsnitet hos vores kolleger, så mon ikke det fører noget med sig? Vi har lovning på flere dagbladsannoncer i den kommende tid, som fokuserer på sikker nethandel, hvilket gerne skulle få konverteringsraterne op, idet der så burde være kortere vej til et endeligt køb. Vores Google adwords kampagne med 358.000 ord er åbnet, dog venter vi på at Google får aktiveret den. Her efter 72 timer efter har de stadig ikke "tygget" sig igennem den, men mon ikke det snart sker? Så skulle forbrugeren have en chance for at finde netop dine produkter, da vi har købt alle ord, som indgår i dine produktbeskrivelser og linker direkte til søgningen på disse ord. Måske fion.dk kan være med til at begrænse virkningen af finanskrisen (for nogen). Med håbet om et godt julesalg. Nicky Glaven Ps. synes Amino er et udenmærket forum, men vores mail og telefon burde nok være første valget, hvis det drejer sig om almindelig kommunikation, som ikke nødvendigvis har alles interesse. |
Jeg smed mit indlæg her fordi jeg ved at skrive til Gia ikke har fået svar på min henveldelse.
Dit svar er som sådan godt nok for mig, dog stemmer en del af tingene ikke overens med det Knud fortalte ude ved mødet, men nå hul i det. Vi må jo tage det hele til efterretning og sætte os ned og kigge tingene igennem imorgen.
Men det kan stadigvæk undre mig at vi har så mange visninger, så mange klik og intet salg igennem jer, effektiviteten af vores reklamering er ikke ligefrem den bedste, det syntes jeg i skulle tage til efterretning og se hvad i kan gøre ved.