Hej Aminoer, Jeg leder efter et betalingsmodul som kan anvendes til en nystartet internetvirksomhed. Virksomheden vil have et internationalt sigte (Dankort er altså irrelevant) og jeg forestiller mig, at betalingsmodulet skal understøtte de mest almindelige internationale betalingskort (VISA, Mastercard m.fl.). Det vil være en fordel hvis der findes frit tilgængelig klientside-kode i Python (men ikke et krav). Den mest oplagte kandidat er PBS, men jeg er meget interesseret i at høre om konkurrerende tjenester som kan anvendes af en dansk virksomhed. Jeg har selv fundet epay.dk, paypal, fribetaling.dk og en række (billige) udenlandske tjenester (som dog ved nærmere eftersyn viste sig kun at tage imod kunder i USA eller UK). ePay og PayPal ser dog umiddelbart ikke ud til at kunne konkurrere med PBS på prisen. FRIBetaling ser dog ud til at være konkurrencedygtige. Hvad vil I anbefale? Hvem er billigst? Mvh. Jesper |
Jeg kan ikke helt lure på det du har skrevet, om hvorvidt du er klar over at du ikke kommer uden om PBS med den ovennævnte løsninger omkring danske gateways.
Selvom du vælger en løsning fra FRIbetaling, så skal du stadigvæk betale PBS for oprettelse og 1000 kroner om året for at modtage de udenlandske kort.