Hej Mikkel Tak for dine kommentarer. Mit (højst usikre) estimat er, at det danske marked højst udgør under ½-1% af det potentielle marked for min service. Derudover er jeg ret sikker på, at en ret stor procentdel af mine potentielle danske kunder vil eje internationale betalingskort (min service retter sig i høj grad mod nogle kundegrupper som rejser meget, men dog også mod andre). Når det er sagt vil jeg da kraftigt overveje at understøtte forskellige lokale betalingskort på lidt længere sigt. "Hvis du skal have noget som helst til at give success så glemt alt om paypal ... det er way for uprofessionelle. Men hvis vi er ude i verden burde det også være til at komme til for penge. Alternativt så kig på "Google Checkout"" Jeg har faktisk kigget på Google Checkout. Den er dog kun tilgængelig for købmænd i USA og UK. Jeg prøvede også at se om jeg kunne bruge Authorize.net. Det kan man heller ikke (normalt) hvis man bor udenfor USA. En af mine bekymringer med PayPal er da også, at de "pushe" deres egen løsning frem for blot at lade kunderne betale med deres kort til irritation for kunderne. Om bekymringen er reel ved jeg dog ikke. Derudover har jeg endnu ikke fået undersøgt om man med PayPal blot kan betale med sit kort eller man først skal registrere sig. Hvis det er det sidste er det også en god grund til at finde en anden udbyder. Har du andre bud? Måske er VeriSign, iTransact eller Cybersource kandidater? Med venlig hilsen Jesper |
Hej Jesper
Paypal, kan vel uden problemer være med på prisen efter som det er 100 % gratis.
Den eneste fordel du får ved PBS, er at danskerne føler sig mere trygge når de betaler igennem pbs. Jeg bruger selv paypal på mit site og det kører uden problemer.
Kunden checker ud i en sikker forbindelse og er derfor lige så sikret med sine personlige oplysninger som hvis han brugte PBS.
En anden rigtig god løsning kunne være chronopay som fungere mere som pbs end paypal gør.
Jeg er personligt selv meget stor modstander af PBS, da der service simpelthen ikke er god nok.
Alternativ kan du jo starte med Paypal og se om kunderne vil bruge denne betalingsform.
Med venlig hilsen
Besthosting.dk
Christian Langhoff