Jeg skal til at starte min virksomhed men jeg mangler et virkeligt godt navn og evt. logo.
Jeg skal arbejde med negle design, fra hovedfirmaet creative nail design (CND) og have noget spray tanning indenover. når man snakker negle snakker man smilet (den bue lige før den frie kant på neglen)
Jeg havde derfor tænkt, Creative Smile eller Nail It! El. Beauty Smile
Jeg kan godt lide navne der har lidt humor, jeg kørte forbi en frisør der hed "hair we go" (som i here we go) :-) Men da firmaet som jeg er uddannt under er verdensanerkendt indenfor negle tænker jeg lidt at jeg burde have noget Creative i navnet så kunderne ved hvilke produkter jeg arbejder med.
Jeg mangler virkelig noget hjælp da folk omkring mig ikke er kreative at spare med.
Jeg kan nu rigtig godt lide navnet "nail it". Det har da humor, og så handler det stadig om negle.
Derimod synes jeg ikke, det vil være en god idé at knytte dit navn direkte til CND. Skab dog dit eget navn og image – ordet creative kan eventuelt være med i et slogan i stedet?
Dette er lige en opgave vi kan klare! Vi kan hjælpe dig med at finde et navn og et slogan. Vi kan endvidere give dig et godt tilbud på design af logo, samt evt. website.
Nu er det en bestemt person som jeg har til at løse sådan nogle opgaver. Jeg kan ikke bare få personen til at give et forslag, da han bruger meget tid på at navnet og logoet skal afspejle konceptet. Derudover kontrollere han selvfølgelig også om navnet af ledigt hvad angår .dk-domæne og virksomhedsnavne.
Ja, nailit.dk er ledigt, men hvad med www.nail.it? Jeg har lige tjekket, det er vist et af de der domæner som er til salg et eller andet sted. Find ejeren og prøv at byd på det :-)
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Er du sikker på at det overhovedet betyder en disse for dine kunder, hvilket mærke du arbejder med? Kunne godt forestille mig at det vigtigste for dem er hvad du står for og hvilken service de kan forvente hos dig.
Jeg er enig i at du skal have et navn der er unikt for dig. Dit hovedselskab kan blive solgt i morgen eller gå nedenom og hjem.
kh. Sophie
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore