Jeg har fået mig et møde med en gut fra Tyskland, som præsenterede mig for et meget nyt og simpelt koncept indenfor Network marketing. Ingen indviklede bonusplaner og ingen startpakke, mulighed for at låne produkter tidsbegrænset og afregning efter salg. Man kan faktisk dele indtjeningen i 3 punkter: - Tjene 30% avance på salg af vare. - Downline bonus til 5 led, hvor % stiger jo længere du når ned. - Dybde bonus efter 5 led. Og niks weiter. Dette er det mest simple system jeg har set i MLM og inden for kort tid starter pree launch fasen i Danmark. Konceptet er fra Tyskland og de to stiftere har været i MLM i mange år, med stor succes. Men nu mener de at det er på tide at lave et system, hvor selv dem i bunden kan tjene godt fra starten. Jeg synes ideen er helt i top. Kontakt mig for interesse på: info@visionsecurity.dk eller 31159978 Jeg afholder meetings i Glostrup 1-2 gange om ugen, hvis du/I gerne vil hører mere om muligheden. |
Hvad hedder forretningen (jeg er ikke interesseret i at starte op, jeg er kun nysgerrig)?