Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supersælgerne

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak drenge, nu fik jeg ødelagt min illusion om at der virkelig gik nogle sælgere der kunne få varer til en værdi af 10.000 forvandlet til ~50.000 på 30 timer (eller hvor meget det nu var).

Men sjovt var programmet da :)

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:18
Dato: 4/21/2006 9:41:59 AM Forfatter: Martin Thorborg
Jeg blev også spurgt om jeg ville være med i programmet ''Liebhaverne'', men jeg forklarede dem at jeg ikke var ved at skifte hus. Det var slet ikke noget problem, jeg skulle bare lade som om, så ville de køre mig rundt og se på huse og så kunne andre komme og se på mit..

Det forklarer jo hvorfor Peter Asshenfeldt (den linselus) var med.

Og det nye realityprogram er jo hvor kendisser skal være cirkusartister.
Var det ikke noget - Martin - linedans eller jonglering med store knive???
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:30
Dato: 4/25/2006 3:17:41 PM Forfatter: STATEMENT
Dato: 4/21/2006 9:41:59 AM Forfatter: Martin Thorborg
Jeg blev også spurgt om jeg ville være med i programmet ''Liebhaverne'', men jeg forklarede dem at jeg ikke var ved at skifte hus. Det var slet ikke noget problem, jeg skulle bare lade som om, så ville de køre mig rundt og se på huse og så kunne andre komme og se på mit..
Det forklarer jo hvorfor Peter Asshenfeldt (den linselus) var med.
Og det nye realityprogram er jo hvor kendisser skal være cirkusartister.
Var det ikke noget - Martin - linedans eller jonglering med store knive???

Jeg blev spurgt, men for det første hader jeg cirkus og for det andet skulle man bruge mere end 20 dage på det, så jeg takkede nej.

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:31
Skal jeg forstå det sådan, at ingen tror på, at man med det rigtige netværk og de rigtige varer rent faktisk ville kunne bytte/handle sig til en klækkelig timeløn??? Jeg er villig til at give det en chance... men uden fusk! Det skal være ud fra filosofien om at skabe en merværdi, som gavner alle parter!

Vil nogen spytte nogle letomsættelige varer i puljen!?
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:16
Der var et par studerende der forsøgte sig som supersælgere en enkelt da for noget tid siden i Odense, de startede med 6 flasker rødvin til 500 kr, og endte med ca 650 kr i kontanter efter 6-8 handler... Ikke den store gevinst, men de havde jo hverken netværk eller tv på(og måske heller ikke de store sælgerevner).

Jeg skulle mene at det nok kunne lade sig gøre at lave nogle fornuftige byt, så længe man holder sig til vare med en høj avance, så man kan få nogle vare der har en relativ høj udsalgs pris til en relativt lav byttepris.

Hvis man f.eks. kan bytte 6 flasker rødvin der er 500 kr værd, til tøj der har kostet butikken måske 2-300 kr i indkøb, men som har en udsalgsværdi på 800-1000 kr, og derefter bytte sig noget andet der måske har en værdi af 5-600 kr i indkøb, men som har en butikspris på det dobbelte.

Man skal jo hele tiden sørge for at der er plads til at man kan gå under den normale butikspris på varen, og stadig få en god handel ud af det.
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 11:15

Jeg ved godt at denne debat er gammel, men jeg fandt det på google og blev da rimelig overrasket over at det var meget fup ;)

Jeg er faktisk på vej igang med en lidt mildere version, for min blå øjnes skyld. Eller det vil sige, jeg støtter en god sag ved at smide pengende i min indsamling til Malawi som kan ses på facebook "støt malawi"

Jeg har fået foræret en rundvisning til Ørbæk bryggeri, som jeg vil sælge til en virksomhed for penge og, eller produkt, og så vil jeg sælge op for at få det til at give overskud, alle pengene går så til min indsamling enten direkte, eller som en præmie til dem der støtter indsamlingen, jeg håber på det bliver rigtigt godt.

Hvis nogen har lyst til at smide produkter eller anden i, er dette hjerteligt velkommen.

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)