Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supersælgerne

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var da også engang det der "Supersælgerne", hvor de byttede sig frem til en masse. Der har man så den ENORME fordel, at der er kamera på, men det var da også noget med, at de fik nogle penge til at yngle ganske hurtigt.

Måske man bare skulle gå rundt med en kammerat med et kamera og bytte ting, imens folk tror, at de er på TV -
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:46

Jeg tror der ligger mere bag det end man lige tror.

Lur mig om det hele ikke er aftalt, at de har fået en liste med 50 virksomheder, som i forvejen er blevet ''advaret'' om at der ringer en som deltager i et TV program.

Men idéen er da ok, det er jo et forsøg værd :-D

mvh
Henrik Meyer
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:55

Jeg kender en af dem som var med i SuperSælgerne - og det var det rene fusk.

Han vidste et par uger i forvejen at han skulle være med, så han sørgede selvfølgelig for at ringe rundt til diverse kontakter i forvejen og sørge for at der var nogen til at aftage hans vare. De havde så også på forhånd aftalt ca. priser og hvor loftet lå. Endvidere havde han også aftalt en slags "failsafe" som var et par af kontakterne, som han havde aftalt med, at hvis det gik helt galt, så skulle han bare ringe til dem hvorefter de ville købe tingene, og så kunne de - når udsendelsen altså var slut - i al fortrolighed lige får klaret den egentlige handel.

Så i bund og grund så gik udsendelsen blot på at have et bredt netværk af kontaktpersoner at tørre varene af på. Du kan også se at dem som det gik bedst for netop var dem, som ikke behøvede at sidde og bladre i en telefonbog for at finde nogen som eventuelt ville have deres vare. Dem det gik godt for var netop dem som blot kunne begynde at ringe til kontakter fra en ende af.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:03

Du har fuldstændig ret - virrksomhederne BLEV kontaktet forinden.

[EDIT] hmm... for sent:-)

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 10. Feb 06
Skrevet kl. 09:04

Ja, det forestillede man sig næsten. Lige printe den store LinkedIn-liste ud og så igang ;-)

Jeg kan faktisk ikke forstå, at man så ikke kan tjene mere, end de gør i udsendelserne faktisk. Man skulle da nok kunne lave en grydeklar proces. Det eneste der skifter er jo startproduktet. Så hvis du har en aftale med en om, at han køber uanset hvad og betaler med sit produkt. Så er det bare i forvejen at afsætte netop dette produkt til et nyt og afsætte dette. Så er der vel nærmest næsten ingen uventet faktor.

Med de venligste hilsener
Søren
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:42

Vi blev kontakter af næsten dem alle i Jubii nogle uger i forvejen og vi lavede et par aftaler..
Så ja, det var pis og papir..
Men sådan er det altid. Jeg blev også spurgt om jeg ville være med i programmet "Liebhaverne", men jeg forklarede dem at jeg ikke var ved at skifte hus. Det var slet ikke noget problem, jeg skulle bare lade som om, så ville de køre mig rundt og se på huse og så kunne andre komme og se på mit..
Nej tak...

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Feb 06
Skrevet kl. 10:01
Ja, så er der jo ikke lang tid til man finder dig i Showtime, Robinson og Vild med dans ;-)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:53

Dato: 4/21/2006 10:00:58 AM Forfatter: Vild med dans ;-)

Thorborg i Vild med Dans? - Så sidder jeg foran skærmen - det lover jeg.

Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:26
Dato: 4/21/2006 10:53:10 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Hans

Hans, behold du bare dine strømpebukser på, i det program ser du mig ALDRIG! :-))

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:34
Dato: 4/21/2006 12:25:55 PM Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 4/21/2006 10:53:10 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Hans

Hans, behold du bare dine strømpebukser på, i det program ser du mig ALDRIG! :-)) Dbh Martin

Heller ikke hvis det er hende den lile lækre danselaks som skal lære dig ''de forbudte trin - The Lambada ''? :) 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)