Hey getdesign, Har igennem den sidste uge (ca.) prøvet at komme i kontakt med dig.. Er det mon muligt? :) |
Ja, her er så endnu en der ikke tjekkede baggrund mv. før han bestilte en vare hos Getdesign.dk.
Bestilte den 25/11 et design af logo hos Getdesign via mail, og fik en mail retur omkring at de ikke havde telefon og derfor helst ville tage den over mailen. Jeg returnere på mail detaljer samt en joke omkring at de skulle sætte priserne op, så de havde råd til en telefon. De meddeler mig så at de går i gang når de havde modtaget pengene (938,- inkl. moms). Dem havde de 5 minutter efter sammen med en kvittering på mail.
Siden har jeg rykket og rykket - og nu til eftermiddag er jeg så gået i gang med det jeg måske skulle have gjort inden jeg bestilte varen.
Jeg har nu læst flere tråde her på Amino om hhv Trofo og Getdesign, og jeg er MÅLLØS.
Hvad fanden er det for en tilværelse denne her Troels må ha - han kan ikke engang have en telefon, af frygt for at en kunde skulle ringe.Man har squ et problem, hvis man ikke vil tale med sine kunder. Har læst den omkring at det er smart at tage tingene på mail - og det er det da også - MEN nogen gange er det da 100 gange nemmere på en telefon.
Nu er de 938,- jo ikke en herregård, men han skal fandeme ikke slippe, ham Trolle-fyren.
Skal måske lige sige, at normalt bander jeg ikke på skrift, men ham her Troels slipper ikke med en vred mail, hvis han ikke i en helvedes fart kommer i omdrejninger og leverer varen - eller returnerer pengene.
Så fik jeg lige luft - pu ha.
Det er rigtigt ærgeligt, at der ind imellem er sådan nogle fjolser, som bruger en masse af vores tid på noget så værdiløst.
/henrik
Det er da ufatteligt, at